Pics als bewijs!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef Marouska het volgende:
Antiklacht: had nog een hele mooie jip en janneke pleister liggen, dus ben heel stoer nu.
de duwkaasschaaf natuurlijk: het beste idee, van nederlandquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen met een kaasschaaf?
ceiling catquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef L.no het volgende:
Wat doet die kat op het eerste plaatje op het plafond?
En dit.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef moewhahaha het volgende:
Motorisch gestoorde kut die je er bent! Zelfs voor het aanrecht ben je te min.
Maar daar verwond je vast degene die tegenover je zit mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
de duwkaasschaaf natuurlijk: het beste idee, van nederland
Ik wist niet dat ceiling cat lippenstift op had.quote:
Mensen die plakjes kaas kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:22 schreef pindaplukker het volgende:
KOOP DAN OOK PLAKJES KAAS, VEREKTE KUT
Gast, deze paint is freaking gorgeous, rot eens op met je kotspoppetjes.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Rot eens op met die ultraslecht uitgewerkte kutpaints![]()
![]()
Alleen mannen zonder seksleven tekenen borsten op stokpoppetjes, me dunkt.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef Radio-silence het volgende:
TS is een vrouw zonder borsten
Pffffff......quote:Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef Marouska het volgende:
Gast, deze paint is freaking gorgeous, rot eens op met je kotspoppetjes.
getekentquote:Op donderdag 12 november 2009 18:38 schreef DarkieJ het volgende:
haha netjes getekentWe (me) want more
Ik teken helemaal geen stokpoppetjes!!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef Marouska het volgende:
[..]
Alleen mannen zonder seksleven tekenen borsten op stokpoppetjes, me dunkt.
Zover komen die stokarmpjes geeneens...?quote:
Joehoe..quote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef Cascade het volgende:
Hier:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Speciaal voor de luie danwel motorisch gestoorde medemens gemaakt.
Ik vind dat er wel erg weinig keus is qua voorverpakte kaas. Ik haal mn kaas altijd bij een kraam op de markt, (is lekkerder en goedkoper), ik kan mij niet voorstellen dat diezelfde kaas voorgesneden bij de Appie te koop is.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef Cascade het volgende:
Hier:
Versgesneden kaas smaakt veel lekkerder.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef Cascade het volgende:
Hier:
Even vragen aan die jochies in Beste Idee van Nederland die een kaasschaaf hebben gemaakt die dit soort ongelukken schijnt te voorkomen....ze hebben TS al als potentiële afnemerquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen met een kaasschaaf?
Ik moet zeggen, mooie paint.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef Marouska het volgende:
Eigenlijk zou ik aan mn essay moeten werken, maar omdat ik aan het soggen ben heb ik deze paint gemaakt over een heel ernstig ongeluk waarbij ik vandaag was betrokken.
[ afbeelding ]
Klacht: Nare kaasschaaf + erg harde oude kaas = snee in m'n vinger
Antiklacht: had nog een hele mooie jip en janneke pleister liggen, dus ben heel stoer nu.
Subklacht: ik moet eigenlijk gewoon studeren ipv met paint fröbelen.
Zo'n opmerking zorgt er echt niet voor dat ik in een woeste bui van 'ik moet het tegendeel bewijzen' mn borsten op de foto zet hoor...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef morningstorm het volgende:
volgens mij ben jij gewoon een dude ipv een dudette.
Neequote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zorgt er echt niet voor dat ik in een woeste bui van 'ik moet het tegendeel bewijzen' mn borsten op de foto zet hoor...![]()
Maar leuke poging wel.
Prima. Word ik tenminste niet op mn geslacht beoordeeld als ik mij met een discussie bemoei. Ook mooi.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Neeik wil helemaal niets van jou zien, maar ik zie aan je schrijfstijl dat je een jongen/man bent ipv een meisje/vrouw.
jij valt gewoon verdomme onder dit topic:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:15 schreef Marouska het volgende:
[..]
Prima. Word ik tenminste niet op mn geslacht beoordeeld als ik mij met een discussie bemoei. Ook mooi.
Omg, je hebt het wel op mij voorzien, of wat? Eerst kan ik geen vrouw zijn, vervolgens ben ik een zeikende vrouw...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef morningstorm het volgende:
[..]
jij valt gewoon verdomme onder dit topic:
Waarom zeiken sommige FOK! vrouwen zo veel?
wat... is... dat...? Klinkt... vreemd...?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Gebruik dan ook zo'n kaasmes met een draadje. Veel handiger dan die ondingen!
Is dit een gedicht?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:39 schreef hardromacore het volgende:
Ha-ha-ha
Dit heb ik ook elke maand..
...
maar van de schrik..
Herstel ze
de 4 topics die je hebt aangemaakt:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef Marouska het volgende:
[..]
Omg, je hebt het wel op mij voorzien, of wat? Eerst kan ik geen vrouw zijn, vervolgens ben ik een zeikende vrouw...
Ten eerste heb je niet begrepen waar het topic waarvan jij mij zo'n groot voorbeeld van vindt over gaat, ten tweede heb je niet helemaal begrepen waar dat tweede topic over gaat en ten derde begrijp ik absoluut niet waarom je je zo (macho-)agressief gedraagt?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef morningstorm het volgende:
[..]
de 4 topics die je hebt aangemaakt:
geen huursubsidie onder de 23:
je klaagt hierin dat je zo zielig bent.
"Slanke vrouwen moeten wel stom/dom/chagrijnig zijn...!":
je klaagt hierin dat slanke vrouwen geen goede persoonlijkheden hebben (wederom doe je je beklag)
Gemene kaasschaaf heeft me pijn gedaan! (+hele knappe pain):
en 3 maal scheepsrecht! je klaagt alweer,
maar voor de rest lul ik poep dat jij niet klaagt :$
http://www.dibelco.be/tomenteresa/images/items/ijskaas.jpg Bovenste dusquote:Op donderdag 12 november 2009 22:23 schreef Marouska het volgende:
[..]
wat... is... dat...? Klinkt... vreemd...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je paint trouwens wel erg tof
[ Bericht 22% gewijzigd door classpc op 13-11-2009 00:17:20 ]Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Plakjes kaasquote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mensen die plakjes kaas kopen
Spidercatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |