wat een kut boeken zijn datquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik moet die serie ooit nog eens kijken
Oh en ik heb natuurlijk wel Lord of the Rings gelezen, moest toch wat in die tijd om mee te komen met de massa
nja denk dat die ander meer voor de lekker en lust zou zijn.... laat ik haar eerst maar meeten, als vrienden en dus zonder spanningen (erm en nu maar vragen of dat leukt zonder spanningen want ze is heul leuk) en dan kijken we wel verder. sowieso is een verzetje op dit moment een goed idee in deze bwuh dagenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel slecht met het beoordelen of iets normaal is of niet. Maar het lijkt me niet enorm vreemd dat als het ene niet echt lijkt te gaan waar het ooit leek te gaan dat je dan je ogen weer open hebt voor andere mogelijkheden. Die waar (nog) wel misschien toekomst in zit.
Ik ben er dan zo eentje die nog nooit iets met een man gedaan heeft en het ook niet van plan is te doen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw btw... ik ben zo iemand al 7 kan het doen met mannen, maar wil toekomst met een vrouw..... laatste keer man is alweer tijdje geleden en voelde mij vies erna dat lijkt me toch een omkeer punt haha
nou ik irriteerde me aan het feit dat in het boek alles NOG uitgebreider was... en tja eerlijk gezegd een hekel aan frodo en sam (voornamelijk dat gejank van die 2 haha) de rest vond ik overigens wel coolquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja LOTR is een beste kluif om te lezen. Na de eerste film heb ik me door de boeken geworsteld
.
Bi zijn zuigt.... zeker als je weet dat 90% van de lesbo vrouwen wegrennen bij het woordje bi omdat ze daar "nare" ervaringen mee hebben gehadquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben er dan zo eentje die nog nooit iets met een man gedaan heeft en het ook niet van plan is te doen....
Als ik dit zo allemaal lees heb ik het nog vrij makkelijk gehad eigenlijk.
Ja ik vind dat in de film ook niet zo boeiend, steeds die tweequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou ik irriteerde me aan het feit dat in het boek alles NOG uitgebreider was... en tja eerlijk gezegd een hekel aan frodo en sam (voornamelijk dat gejank van die 2 haha) de rest vond ik overigens wel coolmaar dat komt omdat ik van brute oorlogsscenes hou haha
Ik ben bij de 2e overgeschakeld op Engels, was een hele verbetering. Ik ben tegenwoordig bijna beter in Engels dan in Nederlands, ben ook niet gewend om in het Nederlands op een forum te postenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat een kut boeken zijn datsorry maar halverwege de 2 kon ik er niet meer mee verder... 1e boek vond ik ook al een hel
Daar ben ik zelf ook wel een beetje schuldig aan af en toequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Bi zijn zuigt.... zeker als je weet dat 90% van de lesbo vrouwen wegrennen bij het woordje bi omdat ze daar "nare" ervaringen mee hebben gehad
ik vond orlando bloem met zijn elfen oortjes wel leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik vind dat in de film ook niet zo boeiend, steeds die twee. Interesseerde me veel meer in de elfen
.
[ afbeelding ]
Galadriel.
nja ben altijd met mijn werk in het engels bezig... merk zelfs dat ik steeds meer engels gebruik in het nl. dus voor mij maar goed om in het nl te blijven lezen hahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben bij de 2e overgeschakeld op Engels, was een hele verbetering. Ik ben tegenwoordig bijna beter in Engels dan in Nederlands, ben ook niet gewend om in het Nederlands op een forum te posten
denk dat de kans net zo groot is dat een lesbo vreemd gaat als een bi, het komt alleen hard aan dat een bi je dan misschien verlaat voor ander geslachtquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook wel een beetje schuldig aan af en toe. Terwijl het eigenlijk maar 1 'nare ervaring' was.
Maar ik geef iedereen natuurlijk een kans.
Sletquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook wel een beetje schuldig aan af en toe. Terwijl het eigenlijk maar 1 'nare ervaring' was.
Maar ik geef iedereen natuurlijk een kans.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat de kans net zo groot is dat een lesbo vreemd gaat als een bi, het komt alleen hard aan dat een bi je dan misschien verlaat voor ander geslacht
oppervlakkigheid is mens eigenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar voor mij is het ook zoiets van, ze kan ook op mannen vallen en heeft dus ook misschien wel eens het bed gedeeld met mannen... Het is heel oppervlakkig en ik vind het enorm stom maar dat is voor mij al een soort turn-off. Gelukkig zet ik mezelf daar altijd wel overheen
Nou ja iedereen, je begrijpt wat ik bedoelquote:
bij mij viel die niet eens... (ok als het half is ga ik afsluiten dan heb ik nog maar 5 uur slaapquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja iedereen, je begrijpt wat ik bedoel.
Bah heb ik mezelf zo snel alweer vastgeluld...
ja maar ik was iets van 22 ofzo toen ze uitkwamen en nog overtuigend heteroquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:25 schreef wonderer het volgende:
Ik ging toch meer voor Haldir
[ afbeelding ]
Oeh, slaap lekker danquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij mij viel die niet eens... (ok als het half is ga ik afsluiten dan heb ik nog maar 5 uur slaap)
uhu gaat me ook echt lukkenquote:
Ik hou niet zo van jongetjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar ik was iets van 22 ofzo toen ze uitkwamen en nog overtuigend hetero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |