quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Avey het volgende:Nou ja eigenlijk sinds een paar dagen dat ik dit topic af en toe eens doorlees. Maar ik vond dat nogal raar worden zonder ooit eens een keer hallo te zeggen

OK, sneltrein-introductie:
Ik: 26, sluit relatie met mannen uit, seks niet. Momenteel ook mannelijke scharrel maar met de dames neemt het ineens een vlucht. Jaartje uit de kast.
Knuffelzacht: onze schattige ADHD'er met bindingsangst. Eind 20, een echt schatje die vrij veel details van haar leven met ons deelt (tot mijn grote genoegen trouwens).
Logician: voorlopig onduidelijk maar focust zich de afgelopen tijd toch vooral op vrouwen. Mooie dame

, begin 30. Kwakkelt met haar gezondheid helaas.. En wij steunen haar virtueel.
Qebbel: is ook echt een Qebbel, heeft sinds bijna een jaar een vriendinnetje die nu naar de andere kant van het land dreigt te verhuizen.

. Toffe chick die piano speelt.
Vanyel: eind dertig meen ik, heeft een vriendin en is daar volgens mij erg happy mee.

. Lief en eerlijk.
Lezzer: groot Bette-fan, net 26 geworden (+ een beetje

), is onlangs getrouwd met haar vrouw waar ze al 10 jaar mee is. Toffe dame die geen blad voor d'r mond neemt.
Tha-Erik: overtuigd homo. Post altijd mee. Enorm lieve toffe gast. Wij zien hem allemaal graag op visite komen.
wonderer: toffe kerel, tevens schrijver, vriendje in de VS en woont daar meen ik ook het grootste gedeelte van het jaar. Zijn denkbeelden zetten mij altijd aan het denken.
Dan nog Alicey maar die is lang afwezig geweest en in die tijd kwam ik. Eerste indruk: OK.

.
Ehm, ik moet me douchen nu dus geen tijd meer.
[ Bericht 1% gewijzigd door Seven. op 13-11-2009 23:26:01 ]