quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:49 schreef Qebbel het volgende:
Ja, dat laatste dus. Want mijn studie zit alleen maar in amsterdam. Maar buiten dat vind ik veel plaatsen ok, als het dan zo nodig buiten amsterdam moet. Maar daar??? Nou ja, t kon erger, maar liever niet. Het is nog net een stad, maar daar is ook alles mee gezegd denk ik.
Ok, eerst maar eens slapen. We'll see. Had gewoon gehoopt om binnen nu en een paar maande samen te wonen met haar, maar denk dat dat er opeens niet helemaal meer inzit. En das best balen.
thnx! u2!quote:
Afhankelijk van de kwaliteitstopics op Fok! jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:06 schreef Qebbel het volgende:
[..]
thnx! u2!![]()
ps Jij bentook wel een nachtbraker he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.
Ja dat moet je nodig tegen mij zeggen![]()
Dus ik heb dat beestje na lang zoeken en veel bloed zweet en tranen weten te vinden, voor haar verjaardag als cadeau zegmaar en vanavond gaan we kijken
Maar bij een verhuizing weet ze toch net zo min wat er gebeuren gaat? Althans, 200+ km verhuizen zou ik zelf best heftig vinden..quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef Qebbel het volgende:
Kz &7
Het grote probleem is dat ze gewoon heel erg op zekerheid gesteld is. Kijk, ik zou ook meteen denken, nou ja, hup, we zoeken een nieuwe baan. Zij trekt dat moeilijk, omdat dat te onzeker is wat er dan gebeuren gaat.
In de praktijk valt het best wel mee maar dat hoeft Qebbels viendinnetje niet te weten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar bij een verhuizing weet ze toch net zo min wat er gebeuren gaat? Althans, 200+ km verhuizen zou ik zelf best heftig vinden..
Ja, een andere baan vinden kon ook nog wel eens meevallen natuurlijk, ligt er een beetje aan wat ze doet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
In de praktijk valt het best wel mee maar dat hoeft Qebbels viendinnetje niet te weten.
Alles valt mee als je het eenmaal doet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
In de praktijk valt het best wel mee maar dat hoeft Qebbels viendinnetje niet te weten.
Ja, ik ben dat wel met je eens denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het in de praktijk helemaal niet meevallen. Mijn schatje woont nu zo'n jaar in mijn stad, daarvoor zat ze 3 kwartier met de trein verderop. Nog lang geen 200 km dus.
Ze is nog steeds aan het wennen. Het is nu een stuk minder makkelijk om mensen te leren kennen dan bijv. als student en voor je weer echt een fijn netwerk hebt opgebouwd ben je echt wel een tijd bezig hoor.
Nieuwe baan zoeken is echt minder ingrijpend. Denk dat je de positieve punten daarvan ook wel mag benoemen. (uitdaging, groei in werk, persoonlijke ontwikkeling en groei, blablabla).
neem kinderenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat wel met je eens denk ik.
Ik woon nu 8 jaar in een streek waar ik nooit gewoond heb of opgegroeid ben. Ik ken hier behalve mijn schoonfamilie, wat buren en ondernemers verder niemand.
Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk, maar ik werk hier niet en ben hier niet bij een vereniging. Dat wordt het al best lastig.
Als je kinderen hebt is het anders, want op de het schoolplein ontmoet je zo andere moeders en dan is het zo geregeld.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:00 schreef lezzer het volgende:
Laura is de dame waar jij eerst over twijfelde, maar die nu zelf twijfelt?
Het zal me niks verbazen....quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
neem kinderen. Niet omdat je ze zo leuk vindt, maar gewoon om een netwerk op te bouwen.
ja het is een onwijs lieve meid, vorig jaar had ze al een miskraam en nu ligt zij in coma en kan ze haar kindje niet vasthouden. Keek net ook op haar hyves en stond berichtje van haar zusje echt gewoon kut.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Logician het volgende:
jeetje wat hartverscheurend lijkt me dat
En wbt cattannen, heb de hele dag vrij verder
boontjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat het dan vnaaf word.... aangezien ik zo ga douchen en weg moet.....
ben trouwens wel benieuwd wie die fokster is en wat je droomdeben sowieso altijd nieuwsgierig naar dromen van andere mensen
ik ben dan wel een boontje maar heul niet heiligquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
He gadver...
krijg net belletje van mijn collega dat een andere collega met wie ik best goed omging in een kunstmatige coma ligt. Ze heeft mexicaanse griep en hebben haar kindje net moeten halen (8wkn te vroeg) omdat die anders ook de mex. griep zou kunnen krijgen
is niet raar om te vragen... het is iets wat jullie BEIDE aangaat, zeker als je al samenwoon plannen had. Haar beslissing gaat jou dus ook aan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Qebbel het volgende:
Zo, ben ik weer. Thnx voor alle lieve reacties!
Voel me er eigenlijk nog best klote over, maargoed. Heb even op internet gekeken, maar met de auto is het eigenlijk niet eens zo heel erg ver. Zonder files iets meer dan een uur. Maar ja, volgens mij is die weg de ergste fileweg van heel NL en zij heeft geen auto. Met het ov is het serieus van mijn deur tot het centrum van die stad 2.30u reizen.
Waar ik gewoon van baal is het feit dat we nu al elke dag tegen elkaar zeggen dat we elkaar zo missen. Vorige week hadden we elkaar van maandagochtend tot vrijdagavond niet gezien en zij zei ook dat ze dat absoluut niet trok en eigenlijk niet wilde. Nou, dat wordt dan straks nog veel erger, want misschien dat je vrijdagavond nog wel naar elkaar toe kunt reizen, maar je kunt niet tot maandagochtend blijven.
En je hebt idd niet zomaar een nieuwe vriendenkring daar. En persoonlijk denk ik dat dat daar ook lastiger is, dan bijv in Amsterdam. De meeste mensen die daar wonen komen daar gewoon ook vandaan, denk ik. Nou, hier komen de meeste mensen wel ergens anders vandaan. (Van daar!)
Ik ga straks naar haar toe en dan zullen we het er nog wel over hebben. Maar dat vind ik wel lastig, want ik vind het heel vervelend om met je lief te kibbelen over diegene haar werk.En gister heb ik op een gegeven moment ook gezegd "Yo, kom ik ook nog voor in dit hele verhaal, of..?", want daar werd met geen woord over gerept. Is dat raar om aan haar te vragen?
Ik bedoel, ik heb niet zo'n ervaring met dit soort situaties. Maar is het raar om mijn voorkeuren/wensen te relateren aan haar werk? Of om te vragen of ze ook rekening houdt met mij hierin? Als een aantal van jullie meteen roept dat liefde voor het werk gaat. Is dat echt zo?
Want het zou natuurlijk heel stom zijn als het uitgaat omdat je te ver van elkaar woont.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik vind het niet raar hoor om te vragen of je nog voor komt in dat verhaal.
Maar ik ben dan ook heel erg van "relatie eerst en dan zien we wel".
Ik woon dan ook al 10 jaar samen
Een relatie doe je met z'n 2tjes en niet alleen! (want dan heet het mastruberen geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Qebbel, voor mij klinkt het helemaal niet vreemd als je in een serieuze relatie zit om je dan af te vragen waar jij in dit hele gebeuren zit.
Jeutjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja het is een onwijs lieve meid, vorig jaar had ze al een miskraam en nu ligt zij in coma en kan ze haar kindje niet vasthouden. Keek net ook op haar hyves en stond berichtje van haar zusje echt gewoon kut.
So I've noticedquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben dan wel een boontje maar heul niet heilig
Ik weet niet of ik hier mee hard overkom, zo wel is het niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Qebbel het volgende:
Zo, ben ik weer. Thnx voor alle lieve reacties!
Voel me er eigenlijk nog best klote over, maargoed. Heb even op internet gekeken, maar met de auto is het eigenlijk niet eens zo heel erg ver. Zonder files iets meer dan een uur. Maar ja, volgens mij is die weg de ergste fileweg van heel NL en zij heeft geen auto. Met het ov is het serieus van mijn deur tot het centrum van die stad 2.30u reizen.
Waar ik gewoon van baal is het feit dat we nu al elke dag tegen elkaar zeggen dat we elkaar zo missen. Vorige week hadden we elkaar van maandagochtend tot vrijdagavond niet gezien en zij zei ook dat ze dat absoluut niet trok en eigenlijk niet wilde. Nou, dat wordt dan straks nog veel erger, want misschien dat je vrijdagavond nog wel naar elkaar toe kunt reizen, maar je kunt niet tot maandagochtend blijven.
En je hebt idd niet zomaar een nieuwe vriendenkring daar. En persoonlijk denk ik dat dat daar ook lastiger is, dan bijv in Amsterdam. De meeste mensen die daar wonen komen daar gewoon ook vandaan, denk ik. Nou, hier komen de meeste mensen wel ergens anders vandaan. (Van daar!)
Ik ga straks naar haar toe en dan zullen we het er nog wel over hebben. Maar dat vind ik wel lastig, want ik vind het heel vervelend om met je lief te kibbelen over diegene haar werk.En gister heb ik op een gegeven moment ook gezegd "Yo, kom ik ook nog voor in dit hele verhaal, of..?", want daar werd met geen woord over gerept. Is dat raar om aan haar te vragen?
Ik bedoel, ik heb niet zo'n ervaring met dit soort situaties. Maar is het raar om mijn voorkeuren/wensen te relateren aan haar werk? Of om te vragen of ze ook rekening houdt met mij hierin? Als een aantal van jullie meteen roept dat liefde voor het werk gaat. Is dat echt zo?
Want het zou natuurlijk heel stom zijn als het uitgaat omdat je te ver van elkaar woont.
Zit hier een verhaal achterquote:
ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit hier een verhaal achter...?
Helemaal niet hard hoor! Lief juist!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier mee hard overkom, zo wel is het niet mijn bedoeling
Maar:
Als je echt van iemand houdt boeit het niet waar je woont, of is er altijd wel een mouw aan te passen, wellicht een klein autootje als cadeautje v.d sint ik noem maar wat![]()
Sterkte lieverd, en op je vraag: JA dat is normaal
Run KZ run!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd
maar ik ga er vandoor!
tot laterz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2009 13:08:49 ]
Ben blij dat je het zo opvat, misschien moeten we een inzamelingsaktie op touw zetten danquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Helemaal niet hard hoor! Lief juist!
Tja, als ik het geld zou hebben, zou ze alle auto's uit mogen kiezen die ze wilde, maar ik studeer op dit moment en heb geen werk.![]()
En het maakt ook niet uit waar ze woont. I love her!!!
Ja, doet ze ook wel hoor. Misschien laat ze dat niet zo erg blijken in eerste instantie, maar ik ken haar. Ik denk dat het voor haar nogal als een shock kwam gisteren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zo opvat, misschien moeten we een inzamelingsaktie op touw zetten dan
Denk dat je voor vrij weinig al wel een klein dingetje op de kop kan tikken, en klein/wat ouders is ook goedkoper maandelijks wbt budget etc.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel iets meer aan jou mag denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ze heeft me al hele lieve smsjes gestuurd vanmorgen en ze heeft me net gebeld! Ze belt NOOIT tijdens haar werk![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, doet ze ook wel hoor. Misschien laat ze dat niet zo erg blijken in eerste instantie, maar ik ken haar. Ik denk dat het voor haar nogal als een shock kwam gisteren.Dat is stiekem wel fijn om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ze heeft me al hele lieve smsjes gestuurd vanmorgen en ze heeft me net gebeld! Ze belt NOOIT tijdens haar werk![]()
Was een beetje bang nl. dat de consessies meer van jouw kant verwacht werden dan andersom
Lief dat ze je een smsje stuurt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |