Nou als het op een hyves pagina staat kan het wel echt zijn want ik heb wel vaker iets gewonnen via een kut e-mailquote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Metalfrost het volgende:
De email laat ook wel zien dat het nep is, niet?
Moet ik de titel even posten van het blogje?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Er staat toch nergens dat je een DVD van Mastermovies kan winnen?
DO IT MOTHERFUCKERquote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Moet ik de titel even posten van het blogje?
Ja. Posten die shit. En snel een beetje, Anders ga je het krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
Win een DVD pakket van Mastermovies!!!
Is een screenshot ook nog nodig?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
Win een DVD pakket van Mastermovies!!!
Is een screenshot ook nog nodig?
Waar danquote:Ik vind op een pagina dit:
Hallo als je nu mee doet met de prijsvraag maak je kans op een DVD pakket T.W.V: 30 Euro
Beantwoord de vraag:
Noem zo veel mogelijk filmpjes van Mastermovie
Stuur je antwoord op naar:
G-eg-evens@live.nl
en mischien maak jij wel kans op dat tegekke DVD pakket.
Ps: Je moet lid zijn van de hyves om mee te kunnen doen!
Het duurt te lang. Het is aan, teef!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Ja. Posten die shit. En snel een beetje, Anders ga je het krijgen.
Noooooooooooooooooooohhhhhhhh!!! IT'S AAAAWWWNNN!!!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Het duurt te lang. Het is aan, teef!
HOBBELEN, EN SNEL EEN BEETJE!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Sony100 het volgende:
hm Printscreen werkt niet.
Ik zal zo even link posten van hyves
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nou als het op een hyves pagina staat kan het wel echt zijn want ik heb wel vaker iets gewonnen via een kut e-mail
quote:Stuur je antwoord op naar:
G-eg-evens@live.nl
Via een '''vriend'''quote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef moewhahaha het volgende:
Wat voor een dubieus figuur ben je eigenlijk dat je bij zulke prijsvragen terecht komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |