Nou als het op een hyves pagina staat kan het wel echt zijn want ik heb wel vaker iets gewonnen via een kut e-mailquote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Metalfrost het volgende:
De email laat ook wel zien dat het nep is, niet?
Moet ik de titel even posten van het blogje?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Er staat toch nergens dat je een DVD van Mastermovies kan winnen?
DO IT MOTHERFUCKERquote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Moet ik de titel even posten van het blogje?
Ja. Posten die shit. En snel een beetje, Anders ga je het krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
Win een DVD pakket van Mastermovies!!!
Is een screenshot ook nog nodig?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
Waar danquote:Ik vind op een pagina dit:
Hallo als je nu mee doet met de prijsvraag maak je kans op een DVD pakket T.W.V: 30 Euro
Beantwoord de vraag:
Noem zo veel mogelijk filmpjes van Mastermovie
Stuur je antwoord op naar:
G-eg-evens@live.nl
en mischien maak jij wel kans op dat tegekke DVD pakket.
Ps: Je moet lid zijn van de hyves om mee te kunnen doen!
Het duurt te lang. Het is aan, teef!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Ja. Posten die shit. En snel een beetje, Anders ga je het krijgen.
Noooooooooooooooooooohhhhhhhh!!! IT'S AAAAWWWNNN!!!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Het duurt te lang. Het is aan, teef!
HOBBELEN, EN SNEL EEN BEETJE!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Sony100 het volgende:
hm Printscreen werkt niet.
Ik zal zo even link posten van hyves
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nou als het op een hyves pagina staat kan het wel echt zijn want ik heb wel vaker iets gewonnen via een kut e-mail
quote:Stuur je antwoord op naar:
G-eg-evens@live.nl
Via een '''vriend'''quote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef moewhahaha het volgende:
Wat voor een dubieus figuur ben je eigenlijk dat je bij zulke prijsvragen terecht komt?
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Kanker homo!!! [Send] awesome!
Daar staat nog steeds nergens dat het DVD pakket van MasterMovies isquote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Sony100 het volgende:
Omdat iedereen het zo graag wou![]()
http://mmoviesnl.hyves.nl(...)AKKET_T_W_V_30_EURO/
Check die kkhomo trouwens die het gepost heeft
Dan is t aangepastquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar staat nog steeds nergens dat het DVD pakket van MasterMovies is
Kan mij het nou schelenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Penisbaard het volgende:
Eigen schuld, had je maar niet zo'n flikker moeten zijn die om meesterfilmpjes kan lachen
Ah, jij bent dus ook nog zo'n kenner die al die faalfilmpjes uit zijn hoofd kent. Je zit zeker ook de hele dag quotes van hun te schreeuwen?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:14 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Kan mij het nou schelen![]()
Ik heb in 10 seconde een mailtje gestuurd naar ze kost mij geen moeite jou wel dan?
Ze kunnen toch ook andere DVD's weggeven? De prijsvraag zelf gaat immers wel over MasterMoviesquote:Op donderdag 12 november 2009 18:13 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Dan is t aangepast![]()
En het zal wel zo zijn als het op een mastermovies hyve staat denk je nou echt dat ze daar kapitein haak weg gaan geven
Wacht ik mail die homo wel even kijken wat ze bedoelde met hun ''nep post''quote:Op donderdag 12 november 2009 18:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook andere DVD's weggeven? De prijsvraag zelf gaat immers wel over MasterMovies
Ja, je wint een pakket ván hen. Je krijgt het ván hen als je het goed hebt. Zegt nog niks over de inhoud van het dvd-pakket.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Sony100 het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Sony100 het volgende:
Omdat iedereen het zo graag wou![]()
http://mmoviesnl.hyves.nl(...)AKKET_T_W_V_30_EURO/
Check die kkhomo trouwens die het gepost heeft
check deze zieligheid dan:quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef ollie994 het volgende:
http://www.mastermovies.nl/
http://mmoviesnl.hyves.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |