Mensen die doen alsof ze slim zijn maar wel blijven zittenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:42 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die geen Duits en Frans spreken
Mensen die niet begrijpen dat je ook kan blijven zitten op maakwerkquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze slim zijn maar wel blijven zitten.
Mensen die maagd zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf is AT5 voor een pauperkanaal zeg.
Mensen die daarop blijven zittenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat je ook kan blijven zitten op maakwerk
Mensen die denken dat AT5 voor A-cup Tieten staatquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf is AT5 voor een pauperkanaal zeg.
Mensen die nutteloze essay's en betogen schrijven voor schoolquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die daarop blijven zitten.
Mensen die daar veel werk aan bestedenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die nutteloze essay's en betogen schrijven voor school
Heel matig.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die denken dat AT5 voor A-cup Tieten staat
Mensen die hun ogen niet openenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die denken dat alles in de wereld een leugen is
Matig zou ik het niet eens durven noemenquote:
Mensen die liever blijven slapenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die hun ogen niet openen.
Mensen die geen respect hebben voor lieve mensenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die geld uitgeven aan nutteloze kaarten in plaats van aan haargroeimiddelen
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Hoor ik het nou goed, is Japsnars blijven zitten!?!?
Mensen die niet weten dat ik 2x ben blijven zittenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Hoor ik het nou goed, is Japsnars blijven zitten!?!?
Ik faal hardquote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik 2x ben blijven zitten
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die op hun brood pindakaas met boter doen!
Mensen die de wereld door een roze bril zien omdat ze verliefd zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die geen respect hebben voor lieve mensen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die geen respect hebben voor lieve mensen.
Inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die de wereld door een roze bril zien omdat ze verliefd zijn
oh?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die de wereld door een roze bril zien omdat ze verliefd zijn
mensen die een seksuele naam hebben maar niet weten wat seks isquote:
Wiskundequote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef Crack_ het volgende:
JAAAAAA IK HEB GODVEDOMME EEN 7,2VOOR WISKUNEEEEEEEEDHLKEHWLAJLALWKJALK
Eerste keer latijn en grieks. Ik moest bij elkaar 11 punten halen (nieuwe regelquote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, waarvoor ben je blijven zitten? Extreme luiheid?
Havoquote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Sorry Crack_, ik wou alleen maar meedoen met het topicquote:
Okayquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry Crack_, ik wou alleen maar meedoen met het topic![]()
Ik heb voor ieder vak al meerdere HAVO-examens moeten maken en ik had steeds boven een 7quote:Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso, mensen die 2x blijven zitten en op havo neerkijken
Wat voor profiel heb jij dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik kom van vmbo en zit nu in havo 5 en het lukt me gewoon
Okee.. ik moet de punten van mn andere vakken nog terug krijgen en die zijn zwaar kut
Jij?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Chai het volgende:
Mensen die geslaagd zijn voor een rekentoets waar 90% van de leerlingen in gefaald hebben.
Ik heb ze live gezien, maar ze konden me niet boeien. Ze waren dan ook het voorprogramma.quote:
Ik heb ze ook live gezien en ik vond ze wel vet eigenlijk, vooral dat meisjequote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, maar ze konden me niet boeien. Ze waren dan ook het voorprogramma.
Sorry maartje maar dit is toch echt een hele dikkequote:
Chai.quote:
Ik vind je haar wel leuk daar.quote:
Uit de oude doos?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Jezelf in kaste 1 plaatsen.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Na 8 uur downloaden, lopen kutten met extracten en rar passwords zoeken enzo kon ik dan eindelijk Modern Warfare 2 spelen. Helaas begaf mijn GPU het al redelijk snel omdat al mijn fans uitstonden en er op het VRAM geen heatsinks meer zittenquote:
Ik vind stiekem die lengte haar ook veel leuker eigenlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chai.!
[..]
Ik vind je haar wel leuk daar.
Hou oud was je?quote:
Yea zoietsquote:Op donderdag 12 november 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hou oud was je?
Ik schat eind 13/ begin 14?
Emimichquote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind stiekem die lengte haar ook veel leuker eigenlijk
Zotheid heeft niet een al te goede relatie met haar.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Wat vindt Zh daarvan dan?
Wsl koestert hij dan haar hoeveelheid haar en heeft hij liever dat ze het niet korter knipt.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid heeft niet een al te goede relatie met haar.
Luister schat.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezelf in kaste 1 plaatsen.![]()
En je post het zodat je hoopt dat je weer een beetje in aanzien stijgt?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister schat.
Ik ben en was kaste 1. Geen discussie over mogelijk.
Is ook geen zelfbevlekking. Ik sta gewoon bovenaan de voedselketen.
Die vind dat ik het zo moet houden, en ik durf het niet meer zo kort te knippen eigenlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Wat vindt Zh daarvan dan?
Ik mis mezelf.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister schat.
Ik ben en was kaste 1. Geen discussie over mogelijk.
Is ook geen zelfbevlekking. Ik sta gewoon bovenaan de voedselketen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid heeft niet een al te goede relatie met haar.
quote:
Neen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En je post het zodat je hoopt dat je weer een beetje in aanzien stijgt?
Een echte leider hoeft geen kaste te posten.
GA EENS LEREN JIJ!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vind dat ik het zo moet houden, en ik durf het niet meer zo kort te knippen eigenlijk
Ere wie ere toekomt.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen.
Ik hou van historie. En die moeten sommige noobs hier onder ogen zien.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Mensen die om half 7 al aangeschoten zijn.
Een half uur later werd ik wakker. Twee uur te vroeg.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij belde me vannochtend om half 7 wakker met z'n dronken kutsmoel.![]()
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een half uur later werd ik wakker. Twee uur te vroeg.
Presentatie en tentamen gingen vet goed.
Doe ik, de literatuur begrippen ken ik, maar nu moet ik nog heel veel verhaaltjes lezen en daar even vragen over beantwoorden omdat ik daar morgen geen tijd voor hebquote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat.
Goed zo!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe ik, de literatuur begrippen ken ik, maar nu moet ik nog heel veel verhaaltjes lezen en daar even vragen over beantwoorden omdat ik daar morgen geen tijd voor heb
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
en hadden jullie deze al gezien?
[ afbeelding ]
Eindelijk weer eens eens Allure_ topic.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Voor als je zin hebt om te lezen:
Supermarkt escapades.
Maar...quote:
OV?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Cancer man, 17.15u klaar, 19.30u thuis. Wat een leven heb ik toch ook.
Ben ik blij dat ik een auto heb.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. En dan had ik nog geluk dat de laatste trein 5 minuten vertraging had, anders had ik die aansluiting niet gehaald en was ik om 20.00u thuis.
Agree.quote:
Welja.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een auto heb.
Anders zei ik wel: welniet.quote:
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik die letter wel zie en jullie niet
Jij.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders zei ik wel: welniet.
Ikquote:
Uit dat blok? Kan me niet voorstellen, er zit altijd een bonk plastic omheen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik![]()
Bohhh er kwamen me toch mooie vonken uit mijn adapter...
Gelijk helemaal bang van dat ding![]()
Dus nu helemaal laptoploos
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik die letter wel zie en jullie niet ;(
1 |
Reis jij op Nijmegen Centraal?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. En dan had ik nog geluk dat de laatste trein 5 minuten vertraging had, anders had ik die aansluiting niet gehaald en was ik om 20.00u thuis. :')
Vriendjes gemaakt?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn eerste vavo les zit er dan op.
Ja, ik krijg het kennelijk wel voor elkaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uit dat blok? Kan me niet voorstellen, er zit altijd een bonk plastic omheen.
Tsja dat krijg je nou als je rechten gaat studeren.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had vandaag zo college. En die man zegt zo: "Als we dan nu allemaal even art. 165 van boek 6 BW erbij pakken" en doet z'n verhaaltje. Even later zegt hij: "En als we dan even kijken in art. 171 van boek 6
" en verteld verder. Dan zegt hij het volgende: "Pakt u nu even art. 6:162 van.... Godverdomme, ik lijk wel een priester hier
!!!"
Nee want je zit daar om te leren. En de les opzich wat aardig makkelijk, soms moet je even overschakelen qua denk niveau maar dat is dan ook alles.quote:
Best logisch.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het kennelijk wel voor elkaar.
Bij het punt waar je de stekker er aan de andere kant in steekt.
( lekker duidelijk niet? )
O, dat is niet erg. Dat gebeurt ook met sommige apparatuur bij de stekker als je die in de wandcontactdoos steekt.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het kennelijk wel voor elkaar.
Bij het punt waar je de stekker er aan de andere kant in steekt.
( lekker duidelijk niet? )
Overschakelen qua denkniveau? Wat dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want je zit daar om te leren. En de les opzich wat aardig makkelijk, soms moet je even overschakelen qua denk niveau maar dat is dan ook alles.
HAHAH JA WANT ZO IS IEDER COLLEGE HAAHHAAHAHA GOED GEZIEN MAN LEUKquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je nou als je rechten gaat studeren.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Neem lekker alle opmerkingen hier serieus.
Idd, wie heeft er nou vrienden op schoolquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want je zit daar om te leren.
Ik neem toch aan dat jij alle wetboeken goed moet kennen wil jij gaan slagenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAH JA WANT ZO IS IEDER COLLEGE HAAHHAAHAHA GOED GEZIEN MAN LEUK![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Nah je kan lullen wat je wilt maar er zit toch echt wel verschil tussen mbo2 en TL, alleen ze hebben 1 ding gemeen, allebei makkelijk. Maar ik had wiskunde en volgende week engels. Dit is proefperiode van 2 weken als het dan nog goed gaat mag ik wat vakken op de avond doen en volgend jaar instromen op de dag vavo.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Overschakelen qua denkniveau? Wat dan?
En welke vakken had je?
Ik heb overigents ook een keer gehad dat toen ik de stekker in het stopcontact wilde steken ( was al verbonden met de laptop ) er een blauwe steekvlam-achtig iets uit het stopcontact kwam zetten. Gelijk ook de stoppen door.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Best logisch.
Bij ons was het uiteinde (wat je in de laptop plugged) kapot, dus op een gegeven moment begon die ook te vonken en zelfs te branden
Krijgen we weer die discussie? Die heb ik al met Skylark gevoerdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat jij alle wetboeken goed moet kennen wil jij gaan slagen
Nee, maar als dat die adapter begint te vonken en te stinken, vind ik het niet echt veilig.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
O, dat is niet erg. Dat gebeurt ook met sommige apparatuur bij de stekker als je die in de wandcontactdoos steekt.
Nah meteen de eerste les vrienden maken ?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd, wie heeft er nou vrienden op school.
Nee dat zeg ik ook niet. Je bent ook wel no-life als je ze allemaal uit je hoofd zou kennen. Maar je moet toch zeker wel weten wat waar ongeveer staat en wat bepaalde dingen betekenen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Krijgen we weer die discussie? Die heb ik al met Skylark gevoerd. Nee ik hoef verdomme geen wetboeken uit m'n hoofd te leren.
Eng he, nieuwe mensen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah meteen de eerste les vrienden maken ?Op het normale MBO heb ik wel vrienden. Maar niet direct de eerste keer in een nieuwe klas.
Oké dan is het goed.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Je bent ook wel no-life als je ze allemaal uit je hoofd zou kennen. Maar je moet toch zeker wel weten wat waar ongeveer staat en wat bepaalde dingen betekenen.
Gewoon laten tuffen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar als dat die adapter begint te vonken en te stinken, vind ik het niet echt veilig.
Nee?
Nee echt niet
* Rent weg, met de armen in de lucht... al FUUUUUUUUend.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
Gaan jullie allemaal Jenssen kijken?
Ja dagquote:
Wat voor profiel ga jij doen dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah je kan lullen wat je wilt maar er zit toch echt wel verschil tussen mbo2 en TL, alleen ze hebben 1 ding gemeen, allebei makkelijk. Maar ik had wiskunde en volgende week engels. Dit is proefperiode van 2 weken als het dan nog goed gaat mag ik wat vakken op de avond doen en volgend jaar instromen op de dag vavo.
Economie mits ik mag blijven.quote:
Ah, komop sbs6 niveau bij rtl.quote:
Weet je in ieder geval of het nog werkt.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dag![]()
En dan daarna even de nieuwe rookmelder uittesten?
Maar dan hoef je toch niet over te schakelen?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah je kan lullen wat je wilt maar er zit toch echt wel verschil tussen mbo2 en TL, alleen ze hebben 1 ding gemeen, allebei makkelijk. Maar ik had wiskunde en volgende week engels. Dit is proefperiode van 2 weken als het dan nog goed gaat mag ik wat vakken op de avond doen en volgend jaar instromen op de dag vavo.
De tijden van Co herlevenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
Hehe, toch nice. Willem II in de CL
Dat dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, komop sbs6 niveau bij rtl.
\quote:
Ik steek er wel even een lucifer onder af.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval of het nog werkt.
* FM10 opstarten doet.quote:
QFTquote:Op donderdag 12 november 2009 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
\
Viel wel mee, heb me wel is zenewachtiger gevoeld. Alhoewel ik eigenlijk geen zenuwpees ben.
Als je gewoon in je MBO roes bent en dan ineens TL is er zekerwel een merkbaar verschil, ik zeg niet dat het moeilijk is.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch niet over te schakelen?
PUSquote:
Er zit gewoon een testknopje op hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik steek er wel even een lucifer onder af.
Werkt net zo goed.
Of ik laat mijn schoonmoeder koken
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch niet over te schakelen?
* trapt bepaalde mensen weer het huis uitquote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit gewoon een testknopje op hoor.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* trapt bepaalde mensen weer het huis uit
Ik 1-1 tegen CSKAquote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef Otis2.0 het volgende:
IK STA 1-0 VOOR TEGEN SPORTING LISSABON.
Maar dan hoef je niet over te schakelen op iets andersquote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je gewoon in je MBO roes bent en dan ineens TL is er zekerwel een merkbaar verschil, ik zeg niet dat het moeilijk is.
Jij berijd Zh?quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! Jij testte ze echt met een lucifer?
Of kroket.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet over te schakelen op iets andersJe moet gewoon harder werken
[..]
Jij berijd Zh?
Nee joh.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of kroket.
Frikandellen zijn viessssss
Aha.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Sterker nog, ik heb er nog geeneen.
Waarom ?quote:
Zo kan je het ook stellen ja. Maar goed, jij snapt niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet over te schakelen op iets andersJe moet gewoon harder werken
[..]
Jij berijd Zh?
Dan weet je het als er brand is. 1 in de garage, 1 in de gang, 1 op de overloop en 1tje op zolder.quote:
Je woont in een kasteel?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan weet je het als er brand is. 1 in de garage, 1 in de gang, 1 op de overloop en 1tje op zolder.
Neuh, is toch een gewoon huis wat ik zo snel even beschrijf of niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je woont in een kasteel?
Of zijn jullie collectief doof ?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, is toch een gewoon huis wat ik zo snel even beschrijf of niet?
Maar je doet dus nog gewoon vmbo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo kan je het ook stellen ja. Maar goed, jij snapt niet wat ik bedoel.
Nee, maar als er brand onstaat op de overloop en je hebt op de gang een alarm duurt het wel even voor het afgaat.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zijn jullie collectief doof ?
Das waarquote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar als er brand onstaat op de overloop en je hebt op de gang een alarm duurt het wel even voor het afgaat.
Liever zo min mogelijk risico als het om brand gaat.
MBO en nu op de avond vmbo-theoretisch leerweg, als dat goed gaat mag ik volgend jaar op de dag van vmbo-TL instromen, daarna havo. Nog een heel end. Maar ik heb er vertrouwen in mijn ouders de leraren en blijkbaar ook hun van de vavo want tijdens zo'n intake zijn ze best wel kritisch.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je doet dus nog gewoon vmbo?
Die opmerking bevat kraak noch smaak. Steek die maar lekker in je poepert. Ik heb jou mening helemaal niet nodig en vraag mezelf met stelligheid af waarom jij mij telkens probeert te schofferen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Willen en kunnen zijn twee aparte dingen.
Zo... steek die maar in je zak.
Wat lul je nou weer, vavo.. kritisch?!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MBO en nu op de avond vmbo-theoretisch leerweg, als dat goed gaat mag ik volgend jaar op de dag van vmbo-TL instromen, daarna havo. Nog een heel end. Maar ik heb er vertrouwen in mijn ouders de leraren en blijkbaar ook hun van de vavo want tijdens zo'n intake zijn ze best wel kritisch.
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die opmerking bevat kraak noch smaak. Steek die maar lekker in je poepert. Ik heb jou mening helemaal niet nodig en vraag mezelf met stelligheid af waarom jij mij telkens probeert te schofferen.
Bij mijn intake werd ik op van alles ondervraagd, iedereen trouwens, dat zeiden ze ook duidelijk dat ze niemand zomaar aannemen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer, vavo.. kritisch?!
PLEAAAAAAASE, de vavo is er juist voor mensen die al 100 keer zijn gezakt en nog steeds een kans willen, dus niet echt bepaald kritisch he
Paardenlucht.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik niet gaan douchen zodat Martijn zo'n hekel aan die paarden geur krijgt dat hij niet dicht bij me wil zijn? Gewoon, omdat het kan?
Dat doe ik ook, maar ik vroeg me af waarom jij zo'n obsessiefe drang hebt om mij onderuit te halen. Word jij daar beter van ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?![]()
Ik quote je nergens, namelijk.
Bovendien zou je me negeren, dus ik zou zeggen: ga daar lekker mee verder.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die opmerking bevat kraak noch smaak. Steek die maar lekker in je poepert. Ik heb jou mening helemaal niet nodig en vraag mezelf met stelligheid af waarom jij mij telkens probeert te schofferen.
Ja duh, maar dat maakt ze dus eigenlijk geen ene reet uit, ze laten iedereen toequote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij mijn intake werd ik op van alles ondervraagd, iedereen trouwens, dat zeiden ze ook duidelijk dat ze niemand zomaar aannemen.
vuck.quote:
Ik kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik vroeg me af waarom jij zo'n obsessiefe drang hebt om mij onderuit te halen. Word jij daar beter van ofzo?
Zit je op speciaal onderwijs ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat maakt ze dus eigenlijk geen ene reet uit, ze laten iedereen toe
Zo'n wijf uit mn klas is zwanger, zo'n ander wijf is al 4 keer blijven zitten en de helft van de mensen zitten op de vavo omdat ze op geen andere school nog worden toegelaten
Stop gewoon met die obsessiefe drank hem te schofferen. Ik vraag me met stelligheid af waarom jij dit pertinent blijft ambiëren?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan je niet serieus nemen.
Je negeert niet en blijft maar happen.
Gezellige klas, welquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat maakt ze dus eigenlijk geen ene reet uit, ze laten iedereen toe
Zo'n wijf uit mn klas is zwanger, zo'n ander wijf is al 4 keer blijven zitten en de helft van de mensen zitten op de vavo omdat ze op geen andere school nog worden toegelaten
KNNNNNNGGGRRTTTTquote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stop gewoon met die obsessiefe drank hem te schofferen. Ik vraag me met stelligheid af waarom jij dit pertinent blijft ambiëren?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit je op speciaal onderwijs ofzo?![]()
Dat was de enige gepaste reactiequote:
Nee, ik zit op de vavo, en ik was dan een uitzondering (ja die heb je daar dus ook nog een paar) maar meer dan de helft van mn school die kan het echt niet schelen of ze nou zakken of slagen, en mn school ook niet hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Helaas moet ik het eens zijn met onderstaande quote:
[..]
Er hangt wel zo'n sfeertje jaquote:
Die mening kan ik met je delen. Is namelijk niet de werkelijkheid bij het Deltion, het uitschot zit op het regulie MBO. Vavo zie ik als een tweede kans om er nog wat van te maken, en zo staat het er ook geschreven.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit op de vavo, en ik was dan een uitzondering (ja die heb je daar dus ook nog een paar) maar meer dan de helft van mn school die kan het echt niet schelen of ze nou zakken of slagen, en mn school ook niet hoor
En echt bijna iedereen weet dat de vavo maar een school is voor uitschot, dus doe niet net alsof je ineens heel erg goed bent omdat je op de vavo zit, dat kan namelijk echt iedereen
Maar er zit iemand in de badkamer, dat is eigenlijk meer het probleemquote:
Tijd voor een 2e badkamer.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar er zit iemand in de badkamer, dat is eigenlijk meer het probleem
Prive-les, ik zeg: doenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er hangt wel zo'n sfeertje ja
Maar eigenlijk komt de helft van de klas de hele tijd niet, zo had ik vorige week vrijdag met nog één jongen wiskunde
En er zitten 30+ man in mn klas
Een tweede kans om er nog wat van te maken betekent dus dat bijna al die mensen het al een (paar) keer verneukt hebben ..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die mening kan ik met je delen. Is namelijk niet de werkelijkheid bij het Deltion, het uitschot zit op het regulie MBO. Vavo zie ik als een tweede kans om er nog wat van te maken, en zo staat het er ook geschreven.
Nog iets, uitschot heb je overal.
Yea, dat was ook wel echt superchill!quote:
Zat jij in dezelfde trein als ik?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits ze rijden.
De hoeveelheid " geld terug bij vertraging-brieven" ik niet heb geschreven![]()
Laatst waren ze de machinist kwijt
Herkenbaar...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, dat was ook wel echt superchill!
Soms heb je echt één iemand en die snapt iets niet, gaat de halve les over één opdracht die de rest van de klas wél begrijpt, dat is zooo irritant
Ik ben iig wel zo'n uitzondering, ik doe wel me bestquote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een tweede kans om er nog wat van te maken betekent dus dat bijna al die mensen het al een (paar) keer verneukt hebben ..
Er zitten echt een páár uitzonderingen, na 1 week weet je wie dat zijn
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zat jij in dezelfde trein als ik?
Hedde jij gene auto dang?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat denk ik niet.
Utrecht - Den Haag.
Het komt vast heel vaak voor
Ik ben veels te lichtquote:
Oeh ja, ik was vanaf Nijmegen, wihihi.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat denk ik niet.
Utrecht - Den Haag.
Het komt vast heel vaak voor
Ik ga met het openbaar vervoer, omdat ik het zo leuk vind.quote:
Niet de eerste keer dat ze de machinist kwijt waren...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh ja, ik was vanaf Nijmegen, wihihi.
Koop een auto?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga met het openbaar vervoer, omdat ik het zo leuk vind.
Nou goed...
HOU OPquote:Op donderdag 12 november 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koop een auto?
Heb je überhaupt een rijbewijs?
Ja, sinds dat ik 19 was...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koop een auto?
Heb je überhaupt een rijbewijs?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOU OP
IK VRAAG TOCH OOK NIET OF JIJ UBERHAUPT WEL EEN LUL HEBT OF WEL DAN?!
Pics... or it didn't happen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOU OP
IK VRAAG TOCH OOK NIET OF JIJ UBERHAUPT WEL EEN LUL HEBT OF WEL DAN?!
Parkeren kan inderdaad wel eens drama zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sinds dat ik 19 was...![]()
Maar niet iedereen wil investeren in een auto ... uweets.
Het is nu ook helemaal niet handig om een auto te hebben, omdat ik niet eens kan parkeren bij school.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics... or it didn't happen.
Das bij bp nog maar de vraag....
Raak je daar opgewonden van ja?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Crack_ het volgende:
Bp, wat weten wij nou van jou
Wie weet ben je Balkenende
Ik kan zelf wel parkerenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Parkeren kan inderdaad wel eens drama zijn.
Daar doelde ik dan ook op.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel parkeren![]()
Maar de ruimte ontbreekt nog weleens, als in: geen plek.
Aangezien ik geen smart oid rijd.
Grote turn-off, ja...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Raak je daar opgewonden van ja?
Veel mensen verdienen het niet om te rijden.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar doelde ik dan ook op.Als je niet kan parkeren verdien je het niet te rijden.
Truth.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel mensen verdienen het niet om te rijden.
Bij die laatste aflevering kreeg ik echt zo'n heel emotioneel gevoelquote:Op donderdag 12 november 2009 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
That 70's showIk blijf er ook gewoon om lachen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOHH
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
Es ist eine JudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOHHOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:
Ik ben niet geen kankerneusajax.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]Het was het eerste dat in mij opkwam toen ik die foto zag.
Es ist eine schone Jude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |