dat zou tragisch zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef defibrillator het volgende:
HAHAHA binnenkort wordt er 25 euro van je rekening afgeschreven!!!
Is het StuBru? in ieder geval M&M ofzo, met goeie muziekquote:
MNM, dat was vroeger Radio Donna.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
Is het StuBru? in ieder geval M&M ofzo, met goeie muziek
ze heeft me net 34 keer gebeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:30 schreef dopy14 het volgende:
dat meisje van wie je dat sms'je hebt gekregen klinkt wel vriendelijk.
ik zou met der afsprekenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:53 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
ze heeft me net 34 keer gebeld.
ja, nouquote:
dan zou ik waarschijnlijk nogsteeds geen sekspraatjes met een wildvreemde willenquote:
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:17 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
dan zou ik waarschijnlijk nogsteeds geen sekspraatjes met een wildvreemde willen
ik heb daar zelf mensen voor
aww ;Dquote:Op donderdag 12 november 2009 19:17 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Hier zijn we allemaal je beste vriendje hoor.
maar het was een ongelukquote:Op donderdag 12 november 2009 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
dus dat wordt nog echt gedaan ook, dat smssen naar die nummers die je op tv ziet.
quote:
Lögens. Je wilde wel naar een nummer van tv smssen, je smste slechts per ongeluk naar de verkeerde.quote:
stuur STOP naar 3322??quote:Op donderdag 12 november 2009 19:22 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
aww ;D
ja nou
ik vind het gewoon niet leuk
kan ik het nummer niet gewoon blokkeren ofzo?
Pics ?quote:
jawel, want ik ben zelf ook een halve belgquote:Op donderdag 12 november 2009 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Je luistert naar belgische radio? dat is toch heel niet gaaf.
Oh, dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:14 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
jawel, want ik ben zelf ook een halve belgen ze draaien goede muziek, dusja ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |