http://www.telegraaf.nl/b(...)etters__.html?p=29,1quote:ALBLASSERDAM - Een bejaard stel is in een supermarkt in Albasserdam betrapt bij de diefstal van maar liefst negentien chocoladeletters, die hoogstwaarschijnlijk bestemd waren voor de (klein)kinderen van het stel.
De 80-jarige vrouw en haar 76-jarige man hadden het bijna complete alfabet onder tassen in hun winkelwagen verstopt. Medewerkers van de Bas van der Heijden aan de Sportlaan roken echter onraad bij het zien van de opvallend lege schappen. Zij grepen in toen de man met de lading chocoladeletters langs de kassa liep en ook zijn partner geen aanstalten maakte om het bij sinterklaas horende snoepgoed af te rekenen.
Volgens een politiewoordvoerster is tijdens het verhoor niet duidelijk geworden of het paar de chocoladeletters probeerde te stelen om aan hun kinderen en kleinkinderen te kunnen geven. Ook is er geen spiekbriefje gevonden met de benodigde letters. Het duo is na het betalen van een forse boete vrijgelaten
Doe niet zo achterlijk man.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bejaarden moeten terug jong worden...terug waar ze vandaan komen...hun moeder in.![]()
Zo zo... maar liefst 19! Als het er nu 17 of 18 waren ok, maar 19!quote:maar liefst negentien chocoladeletters
Was het een I? Of een W?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Zo zo... maar liefst 19! Als het er nu 17 of 18 waren ok, maar 19!!
Het is toch wel een boeiend nieuwsbericht. Zullen we nu weer ons met zware criminaliteit bezig houden?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef Meki het volgende:
Bejaarden stelen chocoladeletters
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)etters__.html?p=29,1
Is dit een begin ? of gaan de ouderen met een offensief met diefstal om tegen de AOW te protesteren ?
En terecht! Ik zou het ook kut vinden als ik op m'n 80e ineens te horen zou krijgen dat ik tot m'n 67e door moet werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef Meki het volgende:
of gaan de ouderen met een offensief met diefstal om tegen de AOW te protesteren ?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
En daar heb je helemaal gelijk in. Ik vind nergens "Nederlands echtpaar" terug in de nieuwsberichten, alleen maar "bejaard echtpaar" . Ws waren het geen autochtone Nederlanders, want die moeten toch zo langzamerhand wel weten dat chocola smelt als je het onder je kleding verstoptquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:35 schreef tho_Omas het volgende:
Trouwens, door het vermelden van "Nederlandse echtpaar" impliceer je dat het om een uitzonderilijk iets gaat. Dat lijkt me niet de boodschap die je wil uitdragen, want volgens mij wil je stiekem best wel een beetje provoceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |