Dat + een nierquote:
TS kan door middel van door zich als uitwonend in te schrijven extra geld genereeren toch?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij kan die studiefinanciering ook wel afgeschaft worden aangezien die voor van alles gebruikt word behalve het financieren van de studie
dat kan maar die praktijken doe ik nou weer net niet aanquote:Op donderdag 12 november 2009 15:55 schreef guapo het volgende:
[..]
TS kan door middel van door zich als uitwonend in te schrijven extra geld genereeren toch?
Dus jij ziet het niet aankomen dat je schoolgeld moet betalen? Om nog maar te zwijgen over de verstandigheid van een auto kopen zonder spaargeld en geen zekerheid op inkomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef Intenso het volgende:
nee dat zag ik niet aankomen.
ik verdiende dus lekker bij, maar nu ik mijn werk kwijt ben zit ik in de shit![]()
en waar vind ik zo gauw weer werk![]()
gadver
dat schoolgeld maakt het probleem niet helemaal.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus jij ziet het niet aankomen dat je schoolgeld moet betalen? Om nog maar te zwijgen over de verstandigheid van een auto kopen zonder spaargeld en geen zekerheid op inkomen.
Verkoop je auto. Hou je nog eens wat over in de maand.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Intenso het volgende:
[..]
dat schoolgeld maakt het probleem niet helemaal.
dan had ik gewoon deze maand zuinig aangemoeten wat geen probleem is voor mij,
alleen nu ik dus zonder werk zit begint het allemaal
ik doe mijn best naar het vinden van een baantje maar ik zit ook met mijn school tijden kan alleen in het weekend en dat is zoooo beperkt![]()
dat is ook geen optie,quote:Op donderdag 12 november 2009 16:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Verkoop je auto. Hou je nog eens wat over in de maand.
Dan kan er alsnog wel beznine in.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef CasB het volgende:
Als er geen benzine in je auto kan is:
2) de auto een diesel
En dan nog zeuren dat hij niet op fucking wintersport kan...quote:
Jij kijkt / leest geen nieuws?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:55 schreef guapo het volgende:
[..]
TS kan door middel van door zich als uitwonend in te schrijven extra geld genereeren toch?
3) geen geldquote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef CasB het volgende:
Als er geen benzine in je auto kan is:
1) de tank vol
2) de auto een diesel
Dus kun je er best mee rijden.
Jij bent de afgelopen 18 jaar je dorp niet uit geweest?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef Intenso het volgende:
[..]
dat is ook geen optie,
woon in een gehucht waar geen ov is![]()
ja 10km verderop is een halte waar alleen een bus rijd tijdens spitsuren
omdat ie nog niet gemaakt isquote:Gast ga fietsen
ja toen ik nog fit was en fietsen konquote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij bent de afgelopen 18 jaar je dorp niet uit geweest?
En van de ene op de andere dag kan dat niet meer?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:10 schreef Intenso het volgende:
[..]
ja toen ik nog fit was en fietsen kon
auto gewendquote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En van de ene op de andere dag kan dat niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |