HAHA JE DRUKTE OP DE VERKEERDE KNOPquote:
xDquote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
dat mijn moeder een aars is ;D
geen zin ;Dquote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef 9611Niels het volgende:
Kon je daar gisteren geen topic over openen?
mijn moeder is de duivel, wat wil je dan!?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is nog kind en laat zich becommanderen door haar moeder
Pas maar op, straks komt je moeder nog binnen die roept: DAT IS NIET VOOR JOU!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef AwesomeAirplane het volgende:
oh, en ik weet dat het Sint Maarten is, ik met vandaag typinvalide (oke, ik fap, maar ssht)
Ik wil niks. Jij wilde kennelijk iets.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef AwesomeAirplane het volgende:
mijn moeder is de duivel, wat wil je dan!?
wie zegt dat de duivel een vent is? vraag maar aan 100 kerels of de duivel een man of een vrouw is, rara wat krijg je als antwoordquote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hahaha, TS zijn moeder is een dude.
TS heeft 2 vaders!!11!!
geniaalquote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt je moeder nog binnen die roept: DAT IS NIET VOOR JOU!!![]()
!
NOUUUUU. >:''(quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
HAHA JE DRUKTE OP DE VERKEERDE KNOP
Ik woon ook thuis, maar niet bij m'n ouders.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Users die nog thuis wonen zouden moeten worden geband van dit forum
HAHAHAHAquote:
Jaja!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:57 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
HAHAHAHA
nee, de verkeerde
da's een vriendin van me :")
DAT IS NIET VOOR JOU!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:57 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
HAHAHAHA
nee, de verkeerde
da's een vriendin van me :")
HAHAHAHA omg, nee !quote:
NEEquote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Pakspul het volgende:
Ha! je bent een dik wijf dus die bij haar oma doucht![]()
hoe kom jij aan die foto van mn oma? o_Oquote:
Maar je ontkent niet dat je een dik wijf bentquote:Op donderdag 12 november 2009 16:00 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
NEE
vandaag is de cv ketel GEMAAKT ;DD
WAAROM WIL IEDEREEN WETEN HOE IK ERUIT ZIE O_oquote:
nee, ik ben ook vet dik O:quote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat je een dik wijf bent
ohee trouwens, daar staat in capslock een NEE bovenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat je een dik wijf bent
Standaard procedure op Fok.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef AwesomeAirplane het volgende:
WAAROM WIL IEDEREEN WETEN HOE IK ERUIT ZIE O_o
eigenlijk ben ik maar een klein emootje.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:03 schreef 9611Niels het volgende:
Omdat we van dikke meisjes houden.
scherp +1quote:Op donderdag 12 november 2009 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis, maar niet bij m'n ouders.
De enige tijd dat ik niet thuis heb gewoond, was toen ik 3 weken in een B&B moest slapen terwijl ik zocht naar een eigen woning in Ierland. Daarna kon ik mijn huis weer gewoon fijn "thuis" noemen
Eens!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Users die nog thuis wonen bij hun ouders zouden moeten worden geband van dit forum
becommanderen is toch geen woordquote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is nog kind en laat zich becommanderen door haar moeder
supergeil 14.gifquote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
nee, ik ben ook vet dik O:
en van die dikke mannen die op hun 32e nog bij hun ouders wonen?quote:
Heb jij een krulstaartje? En kleine oogjes? Van die hangende oren? Een neus als een stopcontact?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:49 schreef AwesomeAirplane het volgende:
Er lagen zakker snoep, taaitaai en nog meer van dat heerlijke snoepgoed in de kast, dus ik denk, VETTE KASSAdat word volvreten. komt mn ma ineens zo binnen van 'DAT IS NIET VOOR JOU'
dus ik zo, dude, kom op, wie dan?voor de kindertjes die langs de deuren gaan. like, wtf ?! alsof er nog kiddo's in het donker langs de deuren gaan, een liedje zingen en snoep krijgen?
heb ik dus de hele fucking avond zitten wachten, komt er gewoon helemaal niemand D;
anyways, toch alles al opgegetenmaar wel met 3 uur vertraging.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:08 schreef AwesomeAirplane het volgende:
becommanderen is toch geen woord
Die mogen ook weg.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:09 schreef AwesomeAirplane het volgende:
en van die dikke mannen die op hun 32e nog bij hun ouders wonen?
of gewoon iemand met een behoorlijk vreetkick ;Dquote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef DaanA het volgende:
[..]
Heb jij een krulstaartje? En kleine oogjes? Van die hangende oren? Een neus als een stopcontact?
Je komt namelijk behoorlijk over als een varken.
Pictures dan trutquote:Op donderdag 12 november 2009 16:13 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
of gewoon iemand met een behoorlijk vreetkick ;D
of micchien heb ik wel boulimia ofzo
het zal wel.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:13 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
het zal wel.
Of aids... daar blijf je toch ook slank van? toch? de builenpest andersquote:Op donderdag 12 november 2009 16:13 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
het zal wel.
SUPERAIDS.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Of aids... daar blijf je toch ook slank van? toch? de builenpest anders
kan je het je wel geven, moet je alleen even in je arm snijdenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Altijd weer mensen die het beter hebben
de kindertjes in afrika doen niet anders !quote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef DaanA het volgende:
[..]
Hé, voedsel, VRETEN!!!!!![]()
Tja, dat is ook een reactie...
Ik was bijna bang dat je in mijn bek moest schijtenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
kan je het je wel geven, moet je alleen even in je arm snijden
of supersecks hebben.
Ja en die hebben ook bolle buikjes en superaids.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
de kindertjes in afrika doen niet anders !
wil je superseks met mijn arm?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik was bijna bang dat je in mijn bek moest schijtenmaar ik ga dan liever voor de superseks.
Wil niet zeuren, maar ik krijg geen superaids wanneer ik je arm er afsnij hoor, wel als ik daarna supersecks met je arm heb
en anders wel met je oorquote:Op donderdag 12 november 2009 16:28 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
wil je superseks met mijn arm?
Mooi, kom maar keer langs dan dan gaan we superseksen!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef AwesomeAirplane het volgende:
[..]
kan opzich ook wel, denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |