Ja ik weet het maar dat ik niet zomaar doen bij Marvins scooter. Hij is een vriend van mijn zus.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:49 schreef ShiroYasha het volgende:
Schop de Aprilia van Martin (zonder dat iemand het ziet) kapot.
En hoppa! Je bent weer koning in je eigen verknipte wereldje
Hoor eens jij moet niet gelijk iedereen beschuldigen van een trol. Jij probeert iedereen een ban aante naaien. Dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een waardeloos stinktopic.
TS, jij bent echt een trol, verbaast me nog dat je nog niet gebanned bent.
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoor eens jij moet niet gelijk iedereen beschuldigen van een trol. Jij probeert iedereen een ban aante naaien. Dat moet je niet doen.
Je begrijpt toch wel dat je met je topics en reacties bepaalde reacties van andere users uitlokt he? Je doet me een beetje aan Cacciatore denken. Ook zo vermakelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoor eens jij moet niet gelijk iedereen beschuldigen van een trol. Jij probeert iedereen een ban aante naaien. Dat moet je niet doen.
Alleen die ene die in zijn broek had gezeten denk ik. TS' eerste erotische ervaring.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef L.no het volgende:
Dus die ritjes met die meiden was dé hoogtepunt van jouw leven?
Zal ik jou eens dé hoogtepunt van je leven bezorgen schatjequote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef L.no het volgende:
Dus die ritjes met die meiden was dé hoogtepunt van jouw leven?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan een mod TS bannen dit topic dicht tyfen?
Wat schattig!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen die ene die in zijn broek had gezeten denk ik. TS' eerste erotische ervaring.
kap nou eens met trollenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan een mod dit topic dicht tyfen?
Logisch dat die meiden alleen jou als chauffeur gebruiken met zulke opmerkingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Zal ik jou eens dé hoogtepunt van je leven bezorgen schatje
Ze kreeg er natte vingers van want ik had voorvochtquote:Op donderdag 12 november 2009 16:10 schreef Salatrel het volgende:
dus van al die sletjes op je school had er maar 1 het fatsoen je een reacharound te geven?
't Is hartverwarmend. We kunnen er allemaal hoop uit putten, in deze barre tijden.quote:
want?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch dat die meiden alleen jou als chauffeur gebruiken met zulke opmerkingen.
Als je daarvan niet in ziet hoe kansloos het is, dan ben je verlorenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:
[..]
want?
Kom eens met goed suggesties zodat ik niet meer zo snel wordt afgewezen dan?
Ik vind het kansloos.quote:
Iig nooit meer wat hieronder staat zeggen of iets wat erop lijkt.quote:Kom eens met goed suggesties zodat ik niet meer zo snel wordt afgewezen dan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Zal ik jou eens dé hoogtepunt van je leven bezorgen schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Zit je achter een Deltion pc nu?quote:
Amen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is hartverwarmend. We kunnen er allemaal hoop uit putten, in deze barre tijden.
Probeer het eens door hun string omhoog te trekken zodat ie lekker vast komt te zitten in die naad. Gegarandeerd succesquote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:
[..]
want?
Kom eens met goed suggesties zodat ik niet meer zo snel wordt afgewezen dan?
Nee, het is het hoogtepundt.quote:
Kun je alleen geen korte bochten mee makenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:08 schreef Bart het volgende:
Scooters zijn voor kleuters. Echte mannen rijden hierop:
[ afbeelding ]
Maar als ik TS' posthistorie zie, dan begrijp ik wel dat hij een scooter heeft.
Misschien niet, maar je kan er wel 300 meequote:Op donderdag 12 november 2009 16:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kun je alleen geen korte bochten mee maken![]()
Nou joepie..quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien niet, maar je kan er wel 300 mee
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het kansloos.
[..]
Iig nooit meer wat hieronder staat zeggen of iets wat erop lijkt.![]()
[..]Ik heb je foto's gezien en ik moet zeggen dat je er leuk uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een vriend?-weg, zie banmeldtopic-
En nog steeds zet je jezelf niet in een betere positie bij haarquote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien en ik moet zeggen dat je er leuk uitziet![]()
Heb je een vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |