quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:19 schreef DeeBee het volgende:[..]
Netjes hoor.

Loop ook beetje te trophy hoeren regelmatig, zeker omdat ze niet allemaal heel erg moeilijk zijn is het wel leuk om er wat tijd in te spelen.

18 uur voor 100% is wel redelijk snel, hoewel, zo iets denk ik ook nodig te hebben wel als ik nog een keer veteran zou spelen, heb ik daar 10 uur voor.

Damn, gister iets teveel gespeeld volgens mij, merk het nog beetje aan m'n ogen.
Thnx

Ja, sommige stukjes op Veteran zijn erg moeilijk, bijvoorbeeld als je iets moet verdedigen.
Wat ook lastig is, is dat je soms op een checkpoint stapt als je net aan het reloaden bent en er komen vijanden aan. Dan spawn je dus elke keer met een bijna leeg wapen terwijl ze al op je schieten, da's niet fijn

En op Veteran zijn het veel meer mannetjes en ze schieten gerichter. Én je kan veel minder hebben. Echt, er waren momenten dat ik die controller bijna fijnkneep

De Intel heb ik vanaf Act II eigenlijk pas ingame gehaald, daarna ben ik de missende intel nog gaan zoeken op regular
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas