HAHAHAHAH!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Wie heeft dit filmpje gezien van een randmongool![]()
Waarschijnlijk zit dat achter die exclusive VIP content op www.infinityward.com. Wordt nog aan gewerkt, kun je later met de code die achter op je boekje staat toegang krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef SoldMayor het volgende:
Is erg eigenlijk een site die al jou stats bijhoud van mw2?
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit dat achter die exclusive VIP content op www.infinityward.com. Wordt nog aan gewerkt, kun je later met de code die achter op je boekje staat toegang krijgen.
Waarschijnlijk heb je cod 3 er inzitten ofniet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef defibrillator het volgende:
Ik vind de singleplayer nogal tegenvallen..beetje cod4.2....Zwaar voorspelbaar, soms zelfs saai en nauwelijks vernieuwend t.o.v. cod4. Bovendien verhaal onduidelijk..weinig samenhang.. tsja..
multiplayer is wel top.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je cod 3 er inzitten ofniet?
Drank maakt meer kapot dan je denktquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Wie heeft dit filmpje gezien van een randmongool![]()
je kon een sneeuwscooter, bootje, handbediende missiles besturen in cod4quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef defibrillator het volgende:
Ik vind de singleplayer nogal tegenvallen..beetje cod4.2....Zwaar voorspelbaar, soms zelfs saai en nauwelijks vernieuwend t.o.v. cod4. Bovendien verhaal onduidelijk..weinig samenhang.. tsja..
multiplayer is wel top.
Met zo'n ac-130 kan je dacht ik wel zo'n chopper neerhalen, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijn
Pak gewoon een stinger ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijn
Het zou moeten gaan. De Herc heeft namelijk ook een 105mm howitzer aan boord.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Weten we meteen waar ie voor ontwikkelt isquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Foutje in de PC-versie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Foutje in de PC-versie![]()
[ afbeelding ]
Dat kan niet.quote:Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Scorensor het volgende:
weet iemand toevallig of je co-op campaign kan spelen
Wel waar. Spec Ops mode.quote:
Dat is toch wat anders dan de campaign...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |