Halloquote:
En wat ga je halen?quote:Op maandag 16 november 2009 18:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ga maar eens naar de AH om wat eten in te slaan
Ook geweest, stonden burrito's op t menu vandaag.quote:Op maandag 16 november 2009 18:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ga maar eens naar de AH om wat eten in te slaan
En, smaakte het?quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ook geweest, stonden burrito's op t menu vandaag.
Lekker, ik heb me maar weer eens geschoren na 3 dagen dat niet gedaan te hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net lekker een maskertje op gehad
Goed man.quote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker, ik heb me maar weer eens geschoren na 3 dagen dat niet gedaan te hebben.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker, ik heb me maar weer eens geschoren na 3 dagen dat niet gedaan te hebben.
En, is dat ook lekker?quote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goed man.
Ik heb dat vanmiddag gedaan. Na een dag of 4.
![]()
Succes!quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef rinzzz het volgende:
ik ga mij overmorgen na 2 dagen weer eens lekker scheren
Nou, mijn scheerapparaat is een beetje onscherp geworden, dan kan 't soms een beetje pijn doen.quote:
Ja, heerlijkquote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou, mijn scheerapparaat is een beetje onscherp geworden, dan kan 't soms een beetje pijn doen.
En hoe was je maskertje? Fijn zeker!
En dan net als Nint van de week je kin openhalen en vervolgens je gezicht afdrogen met een wit shirtquote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou, mijn scheerapparaat is een beetje onscherp geworden, dan kan 't soms een beetje pijn doen.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan net als Nint van de week je kin openhalen en vervolgens je gezicht afdrogen met een wit shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |