quote:Op zondag 15 november 2009 20:13 schreef styliste het volgende:
[..]
wat dat ik zo dom ben dat ik je opmerking niet snapte? Nee ik zelf ook niet maar het is toch echt zo...
ik lag echt in bad hoor
Dank jequote:
Welke Canon heb je?quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
NYC is echt gaaf! En ja 4000 :-) met 2 camera's! Heb ook mijn Canon flink uitgebreid!
Nieuwe 55-250mm lens
[ afbeelding ]
Externe flitser
[ afbeelding ]
Externe grip
[ afbeelding ]
Filter set
[ afbeelding ]
Ben bezig met plannen voor een tripje eastcoast in het voorjaar van 2010 met wat vrienden en NYC gaat zeker niet ontbreken...quote:
Canon Eos 450Dquote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef styliste het volgende:
[..]
Welke Canon heb je?
* styliste bij Canon zweert![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja echt bizar hoeveel meer kleuren er zijn dan wij in de zakjes hebben! Zijn iets van 30 verschillende kleuren en smaken daar te krijgen! Zal nog wel meer foto's erop zetten, maar ben nog aan het uitzoeken... Met 2 camera's iets meer dan 4000 foto's waarvan er nog wel een "paar" weg moeten...
Naar Bels rijden, 33cl halenquote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
morgen ff de bier aanbiedingen in de gaten houden ...
moet 10 kratten juup hebben vrijdag ...
hahaquote:
Ik heb eigenlijk geen idee, ben al een tijdje niet meer geweest...quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
hoe duur ?
jumbo is aktie: 2 kratten, 18 euro
koop je er twee voor de tas bij de Appie en de rest voor de prijs bij de Jumbo...quote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
hmm bij AH bij aankoop 2 kratten juup een jupiler tas.
zag alleen dat krat juup standaard 12,90 kost bij de AH, Klopt dit nog of is inmiddels goedkoper ? anders scheelt het al bijna 10 euro op 2 kratten juup tussen jumbo en AH
hmm ok hahaquote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef theKiD het volgende:
Crazy.. In belgie is de Juup zowieso goedkoper, EN het is idd 33cl zoals Guard al zei, in tegenstelling tot hier, waar alles 25cl is..![]()
En Poppel is nu niet dat je zegt, het einde van de wereld..
Als jij dat bent, wie is die chick dan?quote:Op maandag 16 november 2009 12:39 schreef Ace1 het volgende:
Bah.. als ik een dag vrij ben, lig ik gelijk de halve dag te pitten..
Gedachten van Ace1 bij onderstaande foto:
Grmbl.. veel te commercieel zo'n intocht van Sinterklaas... maar de krentenbolletjes smaken goed
[ afbeelding ]
wat hij zegtquote:Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als jij dat bent, wie is die chick dan?
En als dat niet van de rest mag.. www.goedkoopbier.nlquote:Op maandag 16 november 2009 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ok hahazal is ff overleggen met rest
Die in Poppel is wel duurder dan Biergrens in Baarle-Nassau: http://www.debiergrens.be/quote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef theKiD het volgende:
Crazy.. In belgie is de Juup zowieso goedkoper, EN het is idd 33cl zoals Guard al zei, in tegenstelling tot hier, waar alles 25cl is..![]()
En Poppel is nu niet dat je zegt, het einde van de wereld..
Die site natuurlijk al gecheckedquote:Op maandag 16 november 2009 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
En als dat niet van de rest mag.. www.goedkoopbier.nl
Huisgenootje..quote:Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als jij dat bent, wie is die chick dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |