quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
middag
en middag rest van tilburg.
Ik ben de iets grotere.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Stuurloos het volgende:
Was om 01.10 in de Boek gister, knetterdruk, hop richting de garderobe. Collega en ik hadden de laatste hanger. Om 03.15 uur maar gegaan en even naar Van horen zeggen geweest, want mn oom (= de bedrijfsleider dus gratis bier) was aan t werk. 04.00 uur gelukkig thuis, had t gehad..
Specu, was die kerel die heel de avond flesjes ophaalde met een krat? Er liepen er iig 2 rond, een kleine met krullen en een iets grotere hehe![]()
Ah was jij dat! Ik ben nu al vergeten wie het zei, maar ik kan me wel herinneren dat iemand dat zeiquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef Stuurloos het volgende:
Volgens mij toen ik buiten stond heb ik nog aan je gevraagd of je het nog vol hield dat gezeul met die kratten.
Handig om die liters zweet op te vangen en om ervoor te zorgen dat het kratje net wat beter steunt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Stuurloos het volgende:
Met je zweetbandje om je pols.. hehe
Doe idd maar wat foto's erop gooienquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ola!
Weer terug uit de NYC! Was echt te gek! Zal wel wat foto's hier neerknallen, nu nog last van een kneiter van een jetlag, had wat vertraging op terugweg...
Nog 300 minutenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Guard het volgende:
nog 110 minuten...
Ja ik ben enorm aan het aftellen
Jij hebt tenminste weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Spacekitten het volgende:
eigenlijk moet ik nog een uur hoor, maar aangezien de baas er niet is en dalijk iedereen weg is, ga ik zo ook maar eens
Jaloers!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ola!
Weer terug uit de NYC! Was echt te gek! Zal wel wat foto's hier neerknallen, nu nog last van een kneiter van een jetlag, had wat vertraging op terugweg...
Ik wil geen foto'squote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ola!
ah joh foto's zijn leuk...quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil geen foto's![]()
Jaloers enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |