Als ik d'r dan vraag om eens wat te gaan doenquote:..echt, alsof jij het leuk zal vinden als ik opeens helemaal met een vriend van jou ging en dan was je bij hem en dan las je opeens allemaal smsjes en dan ging ikmet hem afspreken enzo;), en bovendien, ben ik daar veel te jaloers voor..
Dit dus. Het eerst bij een chick proberen en als het niet lukt meteen door proberen te schuiven naar één van haar vriendinnen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het feit dat je die vraag stelt laat je overkomen als een desperate loser. Die wil ik ook niet in de buurt van vriendinnen van mij nee.
je confronteerd haar met het feit dat ze niet meer goed in de markt ligt en ze is pissed....quote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef RodeNek het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen? Het is me al drie keer gebeurd dat een meid die al een vriend heeft spontaan gaat flippen op de vraag of ze nog single vriendinnen heeft.
Mmmm... die van mij stelt voor dat ze samen kerstvakantie gaan vieren in Sunparks.. Of daar lactacyd bij aan bod komt staat niet vermeldt.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:57 schreef error_404 het volgende:
Volgens de advertentie die nu onder je OP verschijnt, moet je Lactacyd proberen. Of die vriendin van je, daar wil ik even vanaf zijn.
Mannen kiezen altijd voor het beste als ze een keuze moeten maken, dan krijg je zulke situaties niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen zijn ook totaal niet egoïstisch ?
tuurlijk heb ik dat door, daarom deze klacht.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:00 schreef trabant het volgende:
TS heeft niet door dat hij als praatvriendje aan het lijntje wordt gehouden.
Jij bent zeker zo'n new world order type manquote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het feit dat je die vraag stelt laat je overkomen als een desperate loser. Die wil ik ook niet in de buurt van vriendinnen van mij nee.
Tja, ik ga niet niks zitten doen totdat ze haar vriend dumptquote:Op donderdag 12 november 2009 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je confronteerd haar met het feit dat ze niet meer goed in de markt ligt en ze is pissed....
gewoon even swaffelen en die hoer is weer tevreden
Precies, ts is gewoon lelijk, kan niet anders..quote:Op donderdag 12 november 2009 14:57 schreef Skylark. het volgende:
Mijn oplossing, beste TS:
Als een meisje zegt dat ze bezet is, vraag of ze nog een leuk zusje heeft en geef een olijk knipoogje. Geen vrouw die daar boos om wordt.
Meestal zeggen ze dan; "Nee, maar deze vriendin is wel nog vrij". Kleine side-note, vraag dit niet als ze lelijke vriendinnen bij zich heeft.
Telkens weer vragen is wel erg kansloos zeg. Wanneer ze het een keer vragen vind ik het niet zo zorgelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
Herkenbaar bij een tweetal vrienden van me.!
Als ik mijn vriendin meeneem naar stappen stellen ze standaard de vraag waarom ze haar vrijgezelle vriendinnen niet meeneemt.!!!
Mjah. Ik kan er wel inkomen dat vrouwen dat ergerlijk vinden
50 euro voor een avond stappenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef skittelman het volgende:
TS pauper dat je bent, trek je goeie schoenen en je favo spijkerbroek aan, pin 50euro en ga met een aantal vrienden/vriendinnen stappen. Je zegt een paar keer hoi tegen goed uitziende dames en je neemt de leukste mee naar huis...
god zo moeilijk kan dat toch niet zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |