Oh ik dacht dat je zei dat het Maes was en opgelost slotje enzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet van wie die post van gisteren was
Nee die zegt dat ze t echt niet was ookquote:Op donderdag 12 november 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei dat het Maes was en opgelost slotje enzo?
Jeetje, kut voor jequote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
blijkbaar is mijn vagina kwetsbaar
Ik was het ook niet eerlijk niet ik weet niet eens hoe je heet...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die zegt dat ze t echt niet was ook
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:41 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, ik ben natuurlijk niet de date van mrSubtle... ik ga bij mn zusje eten en ik dacht ineens; als ik dat post, dan denken ze vast...
Al klaar?quote:
Q. schouderklopje geeftquote:
ja doeiquote:Op donderdag 12 november 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Al klaar?
Mooi ik zoek nog een hulpje.....![]()
Ja hoi, nu is het dus uitgekomen. Ik ben een kloon van jou. Jouw manier om te rellen was dat.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doeiik moet nog was opvouwen.
En ik moet ff noteren dat ik morgen de assistente van de internist moet bellen of ik nu al kan bloedprikken. Ik blijf dizzy
Dan krijg iken rrod en dan heb ik niks meer.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
dan had je ook een 360 moeten kopen, geen last van je duim![]()
alleen doen die het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |