abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74817524
Chan,
balen dat je jew niet goed voelt! Hoop dat het snel beter gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74819538
Chan, dat klinkt niet zo fijn. Hopelijk knap je snel weer op!!!

bedankt allemaal voor de lieve woorden
pi_74819828
Vicky beterschap voor je ziekenboeg en jezelf..

DF wat heftig zeg!

Chan Hopelijk voel je je snel weer beter.
pi_74820109
Deepfreeze das balen ineens!

Chan maar hopen dat er iets uitkomt met het bloedprikken dan, dan kunnen ze er misschien iets mee
  woensdag 18 november 2009 @ 16:25:23 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74820638
Chan

En ja hoor het kan ook goed gaan, zit weer prima in mijn vel, huisje wordt echt meer en meer klaar zoals ik het wil.
Arwen gata opzich goed, en natuurlijk wel egschrokken maandag ( zie peutertopic)
Maar verder heel tevreden met hoe het gaat.
Rust in huis, rust in mijn hoofd .
Kortom goed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74828152
Chan

Deepfreeze, wat naar allemaal... gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte met al die dokter- en ziekenhuisbezoeken...
pi_74892578
Hé dames, hoe is het met jullie?
pi_74892683
aan t bijkomen van mn wortelkanaalbehandeling, ik slis en kan niet eten..dat is een nachtmerrie voor me
maar verder prima
en met jou ?
pi_74893085
Nou ik heb de bloeduitslagen en er is niks te vinden, alles functioneert zoals het moet dus heeft de huisarts me doorverwezen naar een psycholoog.. Kan beter dus hier
Hopelijk gaat het met jou beter!

Kleurdoos gekke vraag misschien, maar in hoeveel behandelingen doet jouw tandarts zo'n wortelkanaalbehandeling? De mijne heeft er 2 a 3 voor nodig en ik heb het idee dat dat niet normaal is.. En dat helpt niet mee als je al enorm bang bent voor de tandarts (en wat ook niet meehelpt is dat hij geen assistente heeft, ik vind het maar een vreemde tandarts..)
pi_74893391
Goed, dank je!

Lijkt me echt horror, een wortelkanaalbehandeling. Nog nooit gehad gelukkig. Sowieso nog maar één

Weet je... Laat maar... Ik weet het anders wel weer.

Sterkte! Gaat een Monapuddinkje of zo er ook niet in?

Hè bah Chan. Hoe kijk je daar zelf tegenaan, met een psycholog praten? Denk je dat het nuttig zal zijn?
pi_74893656
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Chan het volgende:
Nou ik heb de bloeduitslagen en er is niks te vinden, alles functioneert zoals het moet dus heeft de huisarts me doorverwezen naar een psycholoog.. Kan beter dus hier
Hopelijk gaat het met jou beter!

Kleurdoos gekke vraag misschien, maar in hoeveel behandelingen doet jouw tandarts zo'n wortelkanaalbehandeling? De mijne heeft er 2 a 3 voor nodig en ik heb het idee dat dat niet normaal is.. En dat helpt niet mee als je al enorm bang bent voor de tandarts (en wat ook niet meehelpt is dat hij geen assistente heeft, ik vind het maar een vreemde tandarts..)
1 hier
ik ben verliefd op mijn tandarts hij heeft me echt van mijn angst af geholpen, zorgt dat je echt veel verdoving hebt en pijnloos er tegenaan kan
pi_74893709
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Ssserpente het volgende:
Goed, dank je!

Lijkt me echt horror, een wortelkanaalbehandeling. Nog nooit gehad gelukkig. Sowieso nog maar één

Weet je... Laat maar... Ik weet het anders wel weer.

Sterkte! Gaat een Monapuddinkje of zo er ook niet in?

Hè bah Chan. Hoe kijk je daar zelf tegenaan, met een psycholog praten? Denk je dat het nuttig zal zijn?
Mijn 2e, eerste klootzak had een noodvulling op een zenuw oid geplaatst waardoor ik een paar keer flauwviel van de pijn deze nieuwe tandarts is dus awesome

o en vloeibaar gaat prima hoor, ik eet ook al plukjes brood
pi_74893760
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Chan het volgende:
Ssserpente wat naar van die koortslip/neus... Als het weg is maar flink inhalen met die kusjes!

BSD heel veel succes er mee!

En Vicky jeumig zeg, hopelijk blijft het bij jou dan bij pijn in je rug.. Hoewel dat ook niet helemaal fijn is, maar dat gekwakkel in je gezin mag wel eens over gaan nu ja!

Deepfreeze gecondoleerd met je oma..

voor iedereen die zich niet lekker voelt..

Hier gaat het ook helemaal niet lekker eigenlijk, ik ben al bijna een week thuis omdat ik het allemaal niet meer trek Timo is vanmiddag wel naar het kdv, maar ik haal hem lekker op tijd weer op zo..
Maar ik ben constant duizelig, hoofdpijn, slap en ik val echt heel erg hard af En ik voel me echt vreselijk &(@#*&%)#, zit telkens te trillen van de stress... Ben telkens bang dat ik het niet goed doe met Timo en ik mis hem verschrikkelijk als ik op mn werk ben, er komt niks zinnigs meer uit mn vingers.. Niet helemaal goed dus.. Nou ja, morgen weer naar de huisarts, dan zijn de resultaten van het bloedprikken binnen..

Hopelijk zijn er ook mensen met wie het wel goed gaat!?
oh en herkenning, hier dus door een snel werkende schildklier sinds de bevalling en dat in combinatie met borstvoeding, als ik een dag 'normaal'eet dan val ik zo een kilo af, dus ik eet voor 5 tegenwoordig om een beetje mn gewicht op peil te houden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:14:59 #164
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74893963
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
1 hier
ik ben verliefd op mijn tandarts hij heeft me echt van mijn angst af geholpen, zorgt dat je echt veel verdoving hebt en pijnloos er tegenaan kan
Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid ). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
Nu ben ik nergens meer bang voor. Zelfs niet voor de zenuwbehandeling, die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74893980
Weet je, eigenlijk verheug ik me er best op om weer te gaan werken. Ik verveel me af en toe best een beetje en ik merk dat ik geen leuker mens word van hele dagen thuiszitten.

Ik heb nu bijvoorbeeld zo veel vrije tijd dat m'n prioriteiten een beetje beginnen te verschuiven. Daardoor ga ik me ineens ergeren aan dingen die me voorheen niet eens opvielen. Gewoon omdat ik er nu tijd voor heb.

Het huishouden bijvoorbeeld. Ik erger me kapot als ik net gestofzuigd heb en N. laat een pluisje op de grond vallen. Of als ik zie dat ie een vette vinger op de deur achterlaat.

Vreselijk!

Vriendinnen zijn ook gewoon aan het werk en Lente is nog te jong om echt mee de hort op te gaan. Daar verheug ik me trouwens wel enorm op. Om straks met 'r door het bos te struinen, naar de kinderboerderij te gaan, gewoon om heerlijk te kneuteren.

Morgen naar de intocht van de Sint. Jammer dat ze er niets van meekrijgt.
pi_74894020
hier ook 7x normale hoeveelheid
ik ben lastig te verdoven en de vorige tandarts dacht dat ik een aanstelster was, asshole
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:17:54 #167
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74894081
Hey KD, ook zo'n vreemde pijngrens ?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74894162
juhps daarom vond ik t ook zo raar bij die ander, dat ik zoveel pijn had.
pi_74894508
Ssserpente ik hoop dat het nuttig is, het probleem is alleen een beetje dat ik hoe dan ook zélf iets moet veranderen aan de huidige situatie, dat kan geen psycholoog voor me doen.. En ik denk dat ik ook wel weet wat ik moet veranderen, ik durf het alleen niet Maar wie weet kunnen ze me daar wel bij helpen

Kleurdoos in één behandeling? Ik vond het al zo gek dat hij er zo lang over deed.. En ik had het idee dat hij telkens in een boekje aan het kijken was tussendoor, alsof hij nog moest opzoeken hoe het moest.. Nou ja ik ben ook al haast een jaar niet meer geweest nu, maar het wordt wel weer hoog tijd, al mn kiezen hebben een wortelkanaalbehandeling nodig volgens hem
Eet je eigenlijk ook speciale dingen waardoor je op gewicht blijft? Ik prop me echt zo vol als het maar kan, maar ik val nog steeds af.. En ik wil niet onder de 49 komen (nou ja dat zei ik bij de 51 en de 50 ook al, maar nu vind ik het wel genoeg geweest met dat afvallen..)

Ssserpente veel plezier bij de intocht morgen! Wanneer is je verlof eigenlijk afgelopen?
pi_74894588
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Chan het volgende:
Ssserpente ik hoop dat het nuttig is, het probleem is alleen een beetje dat ik hoe dan ook zélf iets moet veranderen aan de huidige situatie, dat kan geen psycholoog voor me doen.. En ik denk dat ik ook wel weet wat ik moet veranderen, ik durf het alleen niet Maar wie weet kunnen ze me daar wel bij helpen

Kleurdoos in één behandeling? Ik vond het al zo gek dat hij er zo lang over deed.. En ik had het idee dat hij telkens in een boekje aan het kijken was tussendoor, alsof hij nog moest opzoeken hoe het moest.. Nou ja ik ben ook al haast een jaar niet meer geweest nu, maar het wordt wel weer hoog tijd, al mn kiezen hebben een wortelkanaalbehandeling nodig volgens hem
Eet je eigenlijk ook speciale dingen waardoor je op gewicht blijft? Ik prop me echt zo vol als het maar kan, maar ik val nog steeds af.. En ik wil niet onder de 49 komen (nou ja dat zei ik bij de 51 en de 50 ook al, maar nu vind ik het wel genoeg geweest met dat afvallen..)

Ssserpente veel plezier bij de intocht morgen! Wanneer is je verlof eigenlijk afgelopen?
ik zou toch een andere tandarts nemen

en ehm brinta/havermout en in mijn geval weetabix, bouwstenen!
pi_74894704
Goed advies van KD, andere tandarts!

Wel brrr zeg, die wortelkanalen van jullie
pi_74895016
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid ). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
Nu ben ik nergens meer bang voor. Zelfs niet voor de zenuwbehandeling, die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
mr. snoopy heeft een soort bitje voor het knarsen. Dat doet ie vooral 's nachts. Heb jij dat ook?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:09:55 #173
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895842
Ik heb sinds twee dagen naast mijn plopnavel in mijn hoogzwangere buik nu nog een plop-iets? Een soort bolleje meteen ernaast. Iemand die dat herkent ...
pi_74897673
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb sinds twee dagen naast mijn plopnavel in mijn hoogzwangere buik nu nog een plop-iets? Een soort bolleje meteen ernaast. Iemand die dat herkent ...
Euhh.. nee?
pi_74899081
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

daar ben ik ook zooo bang voor, dat ik dat ook moet... ik kan door het knarsen ondertussen zure dingen al niet meer goed eten, omdat m'n tanden dan gewoon 4 á 5 dagen erg gevoelig zijn... ik heb ook wel zo'n bitje, maar evengoed zijn m'n tanden al erg ver afgesleten... (toen ik er voor het eerst van hoorde dat er bitjes voor waren, waren m'n tanden al erg afgesleten, vergeleek de tandarts m'n gebit met dat van een 80-jarige... ben je mooi klaar mee... (en ik moet zeggen dat ik een tijdje wat slordig was met dat bitje, ik moet het er maar weer even goed bijnemen... hoop dat het nog past... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')