1 hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Chan het volgende:
Nou ik heb de bloeduitslagen en er is niks te vinden, alles functioneert zoals het moet dus heeft de huisarts me doorverwezen naar een psycholoog.. Kan beter dus hier![]()
Hopelijk gaat het met jou beter!
Kleurdoos gekke vraag misschien, maar in hoeveel behandelingen doet jouw tandarts zo'n wortelkanaalbehandeling? De mijne heeft er 2 a 3 voor nodig en ik heb het idee dat dat niet normaal is.. En dat helpt niet mee als je al enorm bang bent voor de tandarts(en wat ook niet meehelpt is dat hij geen assistente heeft, ik vind het maar een vreemde tandarts..)
Mijn 2e, eerste klootzak had een noodvulling op een zenuw oid geplaatst waardoor ik een paar keer flauwviel van de pijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Ssserpente het volgende:
Goed, dank je!![]()
Lijkt me echt horror, een wortelkanaalbehandeling.Nog nooit gehad gelukkig. Sowieso nog maar één
Weet je... Laat maar... Ik weet het anders wel weer.![]()
Sterkte! Gaat een Monapuddinkje of zo er ook niet in?![]()
Hè bah Chan. Hoe kijk je daar zelf tegenaan, met een psycholog praten? Denk je dat het nuttig zal zijn?
oh en herkenning, hier dus door een snel werkende schildklier sinds de bevalling en dat in combinatie met borstvoeding, als ik een dag 'normaal'eet dan val ik zo een kilo af, dus ik eet voor 5 tegenwoordigquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Chan het volgende:
Ssserpente wat naar van die koortslip/neus... Als het weg is maar flink inhalen met die kusjes!
BSD heel veel succes er mee!
En Vicky jeumig zeg, hopelijk blijft het bij jou dan bij pijn in je rug.. Hoewel dat ook niet helemaal fijn is, maar dat gekwakkel in je gezin mag wel eens over gaan nu ja!
Deepfreeze gecondoleerd met je oma..
voor iedereen die zich niet lekker voelt..
Hier gaat het ook helemaal niet lekker eigenlijk, ik ben al bijna een week thuis omdat ik het allemaal niet meer trekTimo is vanmiddag wel naar het kdv, maar ik haal hem lekker op tijd weer op zo..
Maar ik ben constant duizelig, hoofdpijn, slap en ik val echt heel erg hard afEn ik voel me echt vreselijk &(@#*&%)#, zit telkens te trillen van de stress... Ben telkens bang dat ik het niet goed doe met Timo en ik mis hem verschrikkelijk als ik op mn werk ben, er komt niks zinnigs meer uit mn vingers.. Niet helemaal goed dus..
Nou ja, morgen weer naar de huisarts, dan zijn de resultaten van het bloedprikken binnen..
Hopelijk zijn er ook mensen met wie het wel goed gaat!?
Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheidquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
1 hier
ik ben verliefd op mijn tandarts hij heeft me echt van mijn angst af geholpen, zorgt dat je echt veel verdoving hebt en pijnloos er tegenaan kan
ik zou toch een andere tandarts nemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Chan het volgende:
Ssserpente ik hoop dat het nuttig is, het probleem is alleen een beetje dat ik hoe dan ook zélf iets moet veranderen aan de huidige situatie, dat kan geen psycholoog voor me doen.. En ik denk dat ik ook wel weet wat ik moet veranderen, ik durf het alleen nietMaar wie weet kunnen ze me daar wel bij helpen
Kleurdoos in één behandeling? Ik vond het al zo gek dat hij er zo lang over deed.. En ik had het idee dat hij telkens in een boekje aan het kijken was tussendoor, alsof hij nog moest opzoeken hoe het moest..Nou ja ik ben ook al haast een jaar niet meer geweest nu, maar het wordt wel weer hoog tijd, al mn kiezen hebben een wortelkanaalbehandeling nodig volgens hem
![]()
Eet je eigenlijk ook speciale dingen waardoor je op gewicht blijft? Ik prop me echt zo vol als het maar kan, maar ik val nog steeds af.. En ik wil niet onder de 49 komen(nou ja dat zei ik bij de 51 en de 50 ook al, maar nu vind ik het wel genoeg geweest met dat afvallen..)
Ssserpente veel plezier bij de intocht morgen! Wanneer is je verlof eigenlijk afgelopen?
mr. snoopy heeft een soort bitje voor het knarsen. Dat doet ie vooral 's nachts. Heb jij dat ook?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
![]()
Nu ben ik nergens meer bang voor.Zelfs niet voor de zenuwbehandeling,
die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
Euhh.. nee?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb sinds twee dagen naast mijn plopnavel in mijn hoogzwangere buik nu nog een plop-iets? Een soort bolleje meteen ernaast. Iemand die dat herkent...
daar ben ik ook zooo bang voor, dat ik dat ook moet... ik kan door het knarsen ondertussen zure dingen al niet meer goed eten, omdat m'n tanden dan gewoon 4 á 5 dagen erg gevoelig zijn... ik heb ook wel zo'n bitje, maar evengoed zijn m'n tanden al erg ver afgesleten... (toen ik er voor het eerst van hoorde dat er bitjes voor waren, waren m'n tanden al erg afgesleten, vergeleek de tandarts m'n gebit met dat van een 80-jarige...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
![]()
Nu ben ik nergens meer bang voor.Zelfs niet voor de zenuwbehandeling,
die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |