Jamaar dan moe tje met een vreemd kassameisje pratenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
of gewoon naar dat loket en live kaartjes kopen.
Oja. Dat is ook zo. Want je zult altijd zien dat je dan ook een beetje moet ejaculeren.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Jamaar dan moe tje met een vreemd kassameisje praten
Mooimooi.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:25 schreef VBVFV het volgende:
@ zovty heb ik gedaan en kreeg een mailtje terug dat ze ernaar zouden kijken...
Ja en dan plakt je broek, en als je dan je popcorn tussen je benen zet gaat he plakken en dan valt het straks over je schoot heen en dan ruikt het helemaal zoet en dan buiten gaan alle honden aan je ballen snuffelen en dan krijg je helemaal genante situatiesquote:Op donderdag 12 november 2009 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja. Dat is ook zo. Want je zult altijd zien dat je dan ook een beetje moet ejaculeren.
live kaartjes kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
of gewoon naar dat loket en live kaartjes kopen.
HAHAHHAHHAHHAHHA!!!!!!! IK PIS BIJNA IN MIJN BROEK HAHHAAHHAHAHquote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Of hier even op klikken TS. Kun je ook met vragen terecht.
KLIK
Je moest er toch weer iets met honden van maken hè. Wat heb je toch met die beesten?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en dan plakt je broek, en als je dan je popcorn tussen je benen zet gaat he plakken en dan valt het straks over je schoot heen en dan ruikt het helemaal zoet en dan buiten gaan alle honden aan je ballen snuffelen en dan krijg je helemaal genante situaties
Hoe kón ik zo stom zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
live kaartjes kopen![]()
aan de kassa kaartjes kopen heet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
HET IS FRIET !
Gaat TS naar de nieuwe film van Linda de Mol?quote:
Die heb ik zaterdag gezienquote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef guapo het volgende:
[..]
Gaat TS naar de nieuwe film van Linda de Mol?
Zo ja dan is een faaldumpass
Ik ben meer into dino's lately maar dat leek me wat surrealistischquote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moest er toch weer iets met honden van maken hè. Wat heb je toch met die beesten?
[..]
Hoe kón ik zo stom zijn.
Thanx for setting me straight.
Ohhh die wil ik graag zien, eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef guapo het volgende:
[..]
Gaat TS naar de nieuwe film van Linda de Mol?
Zo ja dan is een faaldumpass
Dit kán je niet serieus menen!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ohhh die wil ik graag zien, eigenlijk.![]()
Boeiend, ze is bijna onherkenbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef guapo het volgende:
[..]
Dit kán je niet serieus menen!!!
Ik krijg al wurgneigingen als ik die kop van Linda de Mol al zie. Vooral dat afgezogen en cosmetisch verbouwde bekkie van haar. Gatverdamme!![]()
Alle Linda de Mol aanbidders mogen ook tegen de muur gezet worden.
Ja Linda is een beetje een dumpass.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef guapo het volgende:
[..]
Dit kán je niet serieus menen!!!
Ik krijg al wurgneigingen als ik die kop van Linda de Mol al zie. Vooral dat afgezogen en cosmetisch verbouwde bekkie van haar. Gatverdamme!![]()
Alle Linda de Mol aanbidders mogen ook tegen de muur gezet worden.
Ja echt wel een dumpass is zijquote:Op donderdag 12 november 2009 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja Linda is een beetje een dumpass.
dumpass?quote:
Leer spellen ofzo, mafkees. Het is dumpass.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
dumpass?
is dat een vuilniskont?
of bedoel je dumbass (domkont)?
faalhaas
Google: dumpassquote:Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Leer spellen ofzo, mafkees. Het is dumpass.
Google gebruiken als bronquote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef skittelman het volgende:
[..]
Google: dumpass
1. Bedoelde u: dumbass
straattaal gebruik je maar waar die voor bedoeld is.
of een cumdumpster?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja Linda is een beetje een dumpass.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |