bronquote:STAMFORD - Charla Nash, de vrouw die op 16 februari werd aangevallen door een chimpansee, die als huisdier bij een vriendin leefde, heeft voor het eerst haar verminkte gezicht onthuld.
Charla was op bezoek bij haar vriendin Sandra Herald, die de chimpansee Travis als huisdier hield, toen het helemaal mis ging. Het dier ging plotseling compleet door het lint en viel Charla aan.
Na de aanval raakte de vrouw zwaargewond, maar wonder boven wonder overleefde ze het drama wel. Wel scheurde het dier Charla's handen, neus, lippen en oogleden kapot.
Onthulling
Nash koos er zelf voor om haar verminkte gezicht te onthullen in de show van Oprah Winfrey.
De vrouw herstelt op dit moment nog steeds in een ziekenhuis. Ze ademt door haar neus en eet met behulp van een rietje. Een paar weken geleden hebben artsen haar verteld dat ze nooit meer zal kunnen zien. Desondanks geeft Nash de moed niet op: ze hoopt in de toekomst een gezichtstransplantatie te kunnen ondergaan.
Bekijk hier de schokkende beelden tijdens het interview met Oprah
Jezus had wel handen met spijkersquote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Jezus. Heeft ze ook al geen handen meer?
Wat een ellende.
Ik ben ooit gebeten door een hond als kind.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Apen zijn niet geschikt als huisdieren, en grotere apen levensgevaarlijk
Ik ook, door een rotweilerquote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebeten door een hond als kind.
De naïviteit straalt er vanaf.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:49 schreef Biancavia het volgende:
Hier vonden ze elkaar nog lief!
[ afbeelding ]
http://www.scapegoatsanctuary.org/apps/blog/show/547547-travis-charla-nash
Honden zijn gedominiseerd, apen niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebeten door een hond als kind.
Van mij mogen ze ook alle honden afschieten
Moest meteen aan Mason Verger denkenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef Mylene het volgende:
Bekijk hier de schokkende beelden tijdens het interview met Oprah
Kleine aapjes worden groot, en een volwassen chimp is heel erg sterk, veel sterker dan een mensquote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef Geerd het volgende:
wtf kan zoon aapje een hand eraf trekken?
op die andere foto zag ze er beter uit..quote:Op donderdag 12 november 2009 12:49 schreef Biancavia het volgende:
Hier vonden ze elkaar nog lief!
[ afbeelding ]
http://www.scapegoatsanctuary.org/apps/blog/show/547547-travis-charla-nash
Wat staat dit er grappig. Alsof Oprah een freakshow is waar mismaakten gedwongen worden hun verminkingen aan het publiek te tonen.quote:Nash koos er zelf voor om haar verminkte gezicht te onthullen in de show van Oprah Winfrey.
Plus dat er altijd een dag komt dat de aap voor dominantie in de groep zal gaan. Vroeg of laat kun je dus altijd een aanval verwachten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kleine aapjes worden groot, en een volwassen chimp is heel erg sterk, veel sterker dan een mens
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:00 schreef babipangang het volgende:
tering wat een kop heeft ze eraan over gehouden, niet verwacht dat een chimpansee dat kan aanrichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |