`tvpquote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Ach, laat ook maar, verkanker het maar lekker! Ik ga hier niet meer modden.
Ik bind je zo vast aan een helikopter en dan laat ik je neerstorten op je kinderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
Reageer eens inhoudelijk stelletje kutmongolen!
Sorryquote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Doe's huilen!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Zal ik jou eens helikopterenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bind je zo vast aan een helikopter en dan laat ik je neerstorten op je kinderen.
Godverdomme.
Ik zeg uitlokking door TS. In KLB is zo'n topic tegenwoordig natuurlijk vragen om dat soort reacties....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Whoohooo!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Whoohooo!!!
KANKER! KANKER! KANKER! KANKER IS GOED! KANKER IS MOOI! IK HOOP DAT IEDEREEN KANKER KRIJGT!!!
Helaas wel. Ik pleit er ook voor om KLB te behandelen als een kanker... wegsnijden, bestralen en flinke hoeveelheden gif er in te pompen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik zeg uitlokking door TS. In KLB is zo'n topic tegenwoordig natuurlijk vragen om dat soort reacties....
Denk je dat ik daar plezier in ga hebben? Dan: graag!quote:
Klopt, maar dan kun je net zo goed even een zinnige reactie plaatsenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe ade-boehoe topic
Maar bookmarks werken kut, als je een heel zooitje hebt zie je niet welke nieuwe posts hebben e.d.
Zinnig is relatief. Jouw post bijvoorbeeld vind ik niet echt zinnig.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kun je net zo goed even een zinnige reactie plaatsen
Bij deze. Een zinnige reactie op een onzinnig tvpic.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn dat de TVPoster het topic uberhaupt begrepen heeft. Een zinnige reactie verlangen is echt teveel gevraagd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef ShevaJB het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Ps2K het volgende:
Echt mensen die topics verneuken door er tvp's in te zetten moeten vastgebonden worden in een stoel en geslagen worden met hamers terwijl hun kinderen toekijken. En ik hoop dat de kinderen daarna omkomen in een autobrand.
Zoveel goede topics compleet vernaggelt door alle luie kut users die zelf niks interessants te melden hebben en dan maar een tvp plaatsen.
Als je niks interessants te melden hebt in een topic plaats dan godverdomme maar een bookmark, daar zijn ze voor. Stelletje luie hersenloze klootzakken zouden allemaal vastgebonden moeten worden en uit een helikopter gegooid moeten worden.
Kom op zeg hoe moeilijk is het om ergens een reactie achter te laten? Je plaatst die tvp omdat je het topic interessant vind, dan heb je er ook wat over te zeggen. Zo niet? klik op de back button en ga godverdomme wat anders doen.
Het is als swaffelen, maar dan meer in de rondte.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar plezier in ga hebben? Dan: graag!
Als je Bruno hebt gezien weet je wat helicopteren is.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
Het is als swaffelen, maar dan meer in de rondte.
Ik denk dat bookmarks pas echt gebruikt gaan worden als ze netjes in de MyAT geintegreerd gaan worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Ps2K het volgende:
Als je niks interessants te melden hebt in een topic plaats dan godverdomme maar een bookmark, daar zijn ze voor.
Niet gezien, linkje/gifje? Alles mag hier.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je Bruno hebt gezien weet je wat helicopteren is.
tubgirl ook?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet gezien, linkje/gifje? Alles mag hier.
Ojajoh?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Ik zei dat IK hier niet mod, als swarma of een ander langskomt....quote:
Werkweigeringquote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zei dat IK hier niet mod, als swarma of een ander langskomt....
Swama is overspannen, Fiets is te druk met de PUB SC, ondeugend is er sowieso al nooit.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zei dat IK hier niet mod, als swarma of een ander langskomt....
Nou nou nou.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
Reageer eens inhoudelijk stelletje kutmongolen!
Ja, ik zou bijna lid worden van de FNVquote:
Lekker team als je het zo stelt.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Swama is overspannen, Fiets is te druk met de PUB SC, ondeugend is er sowieso al nooit.
Ik vrees alleen Bio, dus ik doe het toch maar niet
Ik zit op mijn werk, mijn klega's kunnen geen helicopterende Bruno-fallus verdragen. Puriteinse brave herders, immers.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |