`tvpquote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Ach, laat ook maar, verkanker het maar lekker! Ik ga hier niet meer modden.
Ik bind je zo vast aan een helikopter en dan laat ik je neerstorten op je kinderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
Reageer eens inhoudelijk stelletje kutmongolen!
Sorryquote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Doe's huilen!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Zal ik jou eens helikopterenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bind je zo vast aan een helikopter en dan laat ik je neerstorten op je kinderen.
Godverdomme.
Ik zeg uitlokking door TS. In KLB is zo'n topic tegenwoordig natuurlijk vragen om dat soort reacties....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
Whoohooo!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Whoohooo!!!
KANKER! KANKER! KANKER! KANKER IS GOED! KANKER IS MOOI! IK HOOP DAT IEDEREEN KANKER KRIJGT!!!
Helaas wel. Ik pleit er ook voor om KLB te behandelen als een kanker... wegsnijden, bestralen en flinke hoeveelheden gif er in te pompen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik zeg uitlokking door TS. In KLB is zo'n topic tegenwoordig natuurlijk vragen om dat soort reacties....
Denk je dat ik daar plezier in ga hebben? Dan: graag!quote:
Klopt, maar dan kun je net zo goed even een zinnige reactie plaatsenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe ade-boehoe topic
Maar bookmarks werken kut, als je een heel zooitje hebt zie je niet welke nieuwe posts hebben e.d.
Zinnig is relatief. Jouw post bijvoorbeeld vind ik niet echt zinnig.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kun je net zo goed even een zinnige reactie plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |