abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74934128
DF ja dat kan best, je weet het maar nooit. Boehoe, geen schoentje te vinden. (laatst van alles weggedaan)
Morgen moeten wij voor de prik. Om 17.00 Gelukkig gaat mn vader mee. Ik verwacht geen problemen maar met zoveel kindjes tegelijk. En als er een paar overstuur zijn, dan weet je het wel.
pi_74935806
Hee wat knap, fietsende Chris! En een voor zindelijk wordende kindjes!

Voor diegenen die zich zorgen maken, even een positief prik-verhaal Wij hebben net de mex prikken gehaald, en het viel alles mee! We hadden van te voren met Sepp het geheel een beetje nagespeeld (compleet met nepspuitje enzo), en op de weg erheen riep hij al huppelend 'ik krijg een prik!' Hmm, iets te enthousiast misschien....en eenmaal binnen ging een kindje naast ons heel hard huilen, maar daar was hij ook niet echt van onder de indruk. Toen op schoot voor de prik, en hij bleef er gewoon naar kijken en gaf geen kik! (vriendlief ging wel bijna van zijn stokje ) En op de weg terug riep hij 'de prik is heel leuk!'
Ik vond het ook allemaal goed geregeld, geen wachttijden en geen hal vol huilende kinderen. Sterkte voor de kindjes die nog moeten!
  maandag 23 november 2009 @ 12:31:41 #153
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74936021
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:22 schreef Jula het volgende:
Hee wat knap, fietsende Chris! En een voor zindelijk wordende kindjes!

Voor diegenen die zich zorgen maken, even een positief prik-verhaal Wij hebben net de mex prikken gehaald, en het viel alles mee! We hadden van te voren met Sepp het geheel een beetje nagespeeld (compleet met nepspuitje enzo), en op de weg erheen riep hij al huppelend 'ik krijg een prik!' Hmm, iets te enthousiast misschien....en eenmaal binnen ging een kindje naast ons heel hard huilen, maar daar was hij ook niet echt van onder de indruk. Toen op schoot voor de prik, en hij bleef er gewoon naar kijken en gaf geen kik! (vriendlief ging wel bijna van zijn stokje ) En op de weg terug riep hij 'de prik is heel leuk!'
Ik vond het ook allemaal goed geregeld, geen wachttijden en geen hal vol huilende kinderen. Sterkte voor de kindjes die nog moeten!
Dat geeft de burger moed!
pi_74936958
Klinkt goed Jula.

Nou de juf zei net dat Kim graag dr eigen zin doordrijft en niet veel geduld heeft. Bingo, in de roos!
Maar ook dat het vast goedkomt. En ze hebben op verschillende niveau's leerzaam speelgoed, dus let ze er goed op. Het ging verder goed!
  maandag 23 november 2009 @ 13:52:13 #155
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_74937569
Slim om te oefenen!!!
Misschien nu wat kort dag, maar vanavond ook maar eens doen :-)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 23 november 2009 @ 13:56:22 #156
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74937693
Slim van het oefenen. Omdat Fleur de symptomen heeft, heb ik in overleg met de GGD de prik voor Maud naar voren gehaald. Ze krigjt hem nu vanmiddag ipv vrijdag. We zullen zien hoe het gaat.

Ingrid, wat goed dat de juf d'r snel doorhad! Had Kim het leuk gehad?
  maandag 23 november 2009 @ 16:15:59 #157
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74940114
Chris kan fietsen, wat leuk! Ineens hebben ze het dan door. Glundert hij er ook zo trots bij?

Ingrid, wat spannend voor jullie, zo'n nieuwe periode. Succes!

En hoera voor Anna
En voor Lis

Wij hebben vanmiddag ook de prik gehad en net als bij Jula viel het erg mee!
De RAI was zowaar best gezellig met veel gekleurde ballonen en hoewel er best wel wat huilende kinderen rondliepen was het niet de grote luidruchtige chaos waar ik een beetje bang voor was.
We hadden van te voren verteld dat we een prik zouden krijgen: papa, mama en Devin. Een prik in je arm, prrrrrrik!
Eerst ging M., toen ik zodat hij kon zien dat het niet eng was en toen kreeg Devin hem. En hij gaf geen kik, mijn kleine bikkel
Na afloop kregen we nog een appel en een vlaggetje, ze weten wel hoe ze peuters moeten paaien
.... met gevoel voor drama....
pi_74940399
Fijn deze prikverhalen!
Goed hoor van Devin het kindje van Jula!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 23 november 2009 @ 16:32:00 #159
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74940678
Haha, ik heb lekker 2 appels gekregen!

Eli moest vooral hard brullen dat hij bij iemand anders op schoot moest. die hele prik heeft hij gemist!
en daarna was hij het er niet helemaal mee eens dat we weggingen, want het was alemaal te spannend en te mooi om te zien wat er allemaal gebeurde

en we hebben een nieuwe kies! werd-ie vannacht ook nog wakker van, echt zielig. huilen dat hij zo'n pijn had (omdat hij nu zo hard en met open mond aan het brullen was dat hij niet op schoot wilde, kon ik even goed kijken :$ )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74940778
Moeten ze bij een onbekende op schoot dan? Dat gaat hem hier ook niet worden denk ik
pi_74941102
Fijn die verhalen!

Ingrid, wat fijn dat de juf haar goed in de gaten heeft. Hopelijk kan ze haar goed bijsturen binnen de klas..

Kersjes, hij gulndert inderdaad heerlijk. Maar eigenlijk vind hij het veel makkelijker als we gewoon duwen. Dus hij is nog niet echt aan het rondcrossen.
En hij lijkt opeens bang voor geluiden: de heggeschaar van de overburen, een ambulance verderop in de stad. Genoeg reden om weer terug naar huis te gaan. Alleen de trein dan weer niet (horen we als we in de tuin staan, soms). En dat is echt even hard. Beetje maf..
Er staat in ieder geval 1 kies op het randje van doorkomen. Misschien is hij daardoor wat gevoeliger voor dingen die hij niet echt goed kent qua geluid.. Hij is sowieso iets humeuriger
  maandag 23 november 2009 @ 19:12:14 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74944950
Hé Lis, goed hoor, poepen op de WC!

Ik poets de plee nu dagelijks ipv wekelijks zoals voorheen. Vind het anders maar vies.
En wat ik ook vies vind is mijn kind op een openbare WC. Hoe doen jullie dat? Eerst bril poetsen of wat? Blegh, ik ril al bij het idee, die maagdelijke yammieyammiehapbilletjes op zo'n vreemde (en imo smerige) bril...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74946308
billendoekjes mee Moonah, kan ik altijd even de boel schoonvegen. Misschien niet meteen bacterievrij enzo maar wel wat frisser. En handjes wassen natuurlijk

En hier ook nog even: Lis heeft ook geen kik gegeven toen ze geprikt werd. En was ook blij met vlaggetje en appel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 23 november 2009 @ 20:18:29 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74947562
Hier wel tranen, maar die waren snel voorbij. Geen vlaggetjes of appels sunige zeeuwen.
pi_74947697
Ik heb Anna vorige week nog zo op de wc in de snackbar gezet. . Kom op, beetje weerstand kweken he!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 23 november 2009 @ 20:24:08 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74947820
voor fietsense chris

voor Lis zonder luiers

voor prik krijgende kinders

En Jarno als het ranzig is dan til ik der gewoon over het toilet dus raakt ze de bril niet aan, maar als er niets te zien is, idd wat Jarno zegt beetje weerstand kweken niets mis mee.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74967781
Gelukkig nog geen ervaringen met openbaar toiletbezoek voor mijn peuter. Wel ervaring met de mexicaanse griepprik. Binnen 10 minuten stonden we alweer buiten. Alledrie een prik rijker. Linde moest eigenlijk alleen een beetje huilen omdat die vreemde meneer haar arm beetpakte om erin te prikken, maar de pleister met koekiemonster erop zorgde ervoor dat de tranen meteen weer weg waren. Op de terugweg in de auto zat ze op haar gekregen appeltje te knabbelen en toen kreeg ik de vraag: mama? maar prikje in 1 arm. Andere arm dan niet ziek straks? Heb maar uitgelegd dat 1 prikje genoeg was voor een hele Linde.

En 's avonds zingt Linde bij haar schoentje voor Sinterklaas

pi_74969288
Hier zijn de prikken binnen. Kim gaf geen kik. Tyler wel, maar was snel getroost. Hopelijk is ze niet weer om 5.00 wakker, zoals afgelopen nachten.

[ Bericht 12% gewijzigd door _Ingrid_ op 24-11-2009 18:33:46 ]
pi_74972594
Hier ook geen drama's bij het prikken! Ik vond haar zo stoer! Jongentje voor haar was vreselijk drama aan het maken, ze keek hem echt zo aan van stel je niet aan en ga zitten! Hier mochten ze een kaartje uitkiezen. Ze gaf werkelijk geen kik, was zo trots, had er zelf meer moeite mee geloof ik!
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:53:33 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74973719
Stiemie. kan het filmpje niet zien, maar het plaatje is lief.

Hier een guppie met verhoging. Leg ze vannacht tussen ons in. Weet nu niet of het reactie op de prik is of dat ze toch het virus van d'r gevangen heeft. We wachten het af.
pi_74975392
Wat een lief filmpje van Linde, echt schattig!

Lis helemaal zonder luier, goed hoor!
pi_74976978
Way to go Lis!
Ik kan het filmpje van Linde ook niet zien, het is een privevideo zegt ie.

Wij gaan morgen voor de prikken....Meike houdt tot nu toe vol dat ze niet gaat huilen. Ben benieuwd.
pi_74983624
Mirte vertelde vanmorgen dat mama zou gaan huilen... . Mirte niet huilen, prik auw auw over .
toen ik op het journaal die kindjes geprikt zag worden en zag huilen liep ik ook al over... volgens mij nog niet helemaal hormonaal in balans... dus ze zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen ook.
Fake it till you make it...
pi_74984276
Stom, ik had het filmpje weer op prive gezet Maar nu staat ie weer goed!

En Nijna heb je het drooggehouden of moet je nog?

En heeft Meike haar woord gehouden?

Linde is vannacht 2x wakker geworden en dat gebeurt anders echt nooit. Ze had pijn in haar arm en daarom moest ze een beetje huilen. Zelf heb ik ook behoorlijke last van mijn arm. Nu maar hopen dat dat snel wegtrekt.
pi_74986637
Wij moeten straks kwart voor 4... en Meike ook pas vanmiddag, vanaf half 2 is het hier geloof ik.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')