abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74811230
Evenstar ik las het nu net pas Wat een schrik zeg! Wel heel fijn dat je een compliment van de arts kreeg. Kan je in zo'n geval ook goed gebruiken lijkt me

Linde vergeet soms gewoon haar schoen te zetten. Ik laat het maar zo dan gaat het mooi een beetje om de dag zeg maar. Al is zwarte piet net nog wel even langsgeweest om een cadeautje te brengen. Helaas was Linde net weg ;-)
pi_74811280
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef pinquit het volgende:
hey ik dacht dat jij zo tegen die vaccinatie was! of heb ik een verkeerd persoon in mn hoofd?
Ja ben ik ook!!

Maar verhaal had ik al verteld in babytopic waarom Mikael nu wel moet!!
Leander die heeft er een handje van om af en toe te stoppen met ademhalen. En nu heeft ie een verkoudheid van Mikael gekregen en zaten we vand e week nachts bij de eerste hulp omdat Leander er toch net iets vaker en langer in bleef. En dat al van een verkoudheid. Dus voor Leander moet ie eigenlijk
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74811321
oh dat had k ff gemist! buhhh jakkes!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 november 2009 @ 12:24:10 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74812010
Aaaaah, Devin! Heerlijk he, die Sinterklaastijd!

Zingen gaat hier echt nog niet goed. Ben al blij dat hij enigszins praat. Maar de Sintsfeer is er niet minder om. Ik heb de hele dag een heuse Zwarte Piet over de vloer. Zojuist is er een stoomboot geverfd en laatst heeft hij een verlanglijstje geschreven en getekend.

Over de prik, ik heb de hele tijd mijn kopin het zand gestoken, maar gisteren kwam de oproep. En wij neigen allebei toch naar ja, maar met de nodige twijfels.
Qua voorbereiden, ik denk dat ik de dag ervoor het ga naspelen met hem. dat ik hem ga prikken en hij mij. En dat ik dan ook moet huilen want het doet pijn. Bij ons wordt het in de veemarkthallen gedaan!

En wat ik helemaal was vergeten, Lis!
Jammer dat de aanleiding vervelend was, maar fijn als het nu helemaal doorzet!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74814678
Ik kom even mijn hart luchten, hopelijk mag dat.
We zouden om 13.00 naar Accare gaan voor de intake voor oa test adhd.
Nu gingen we om 12.45 weg en geen telefoon gehad. Je raadt het al, ging niet door. Mevrouw was ziek naar huis gegaan. Nu kan dat gebeuren natuurlijk. Maar bel dan af! Djeez had met pijn en moeite vrij gekregen. Zelfs al om 7.00 begonnen met werken om te compenseren. Er is dus niet afgebeld. Kwamen we daar, oh, u bent fam djeez. Ja, sorry hoor, maar het gaat niet door. Ze is vandaag ziek naar huis gegaan. We balen enorm! Dus nog geen intake, nog geen steek verder.
En dus nieteens een vervanger.
En het gaat gewoon niet goed. Straks naar de huisarts, of die nog iets weet. Kan doorsturen ergens anders heen.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:44:58 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74814766
Ja, dat is rot Ingrid. Maar zoals je zegt, ziek zijn kan gebeuren. Maar zeker niet netjes dat er vergeten is af te bellen.
Wat naar dat het zo moeilijk is met Kim. Heeft ze ook extra last van Sinterklaasspanning?
pi_74814947
Nee, volgens mij niet.
Ze is natuurlijk heel erg lief en leuk. Kan lekker met de poppen spelen, boekje lezen etc, soms ook lief met Tyler spelen. Deelt brood en crackers met Tyler en knuffelt hem.
Maar de mindere momenten worden meer.
Lastig uit te leggen. Veel en snel boos en dan erin blijven hangen. Geen nee accepteren. Schreeuwen, gillen, tegen deur oid aan schoppen. Ene moment lief spelen met Tyler, andere moment wil ze hem slaan of schoppen. Trekt hem keihard aan zijn arm mee. En telkens zijn speelgoed afpakken.
Klinkt peuterpuberig, maar dan erger vinden wij. Extremer. Vind omgeving ook. Zouden we hulp krijgen, gaat het niet door.
Ze laat de laatste week ook telkens dingen vallen, struikelt veel en als je iets aangeeft kan ze het soms niet goed pakken.
Dan ben ik bang dat er iets met de hersens is. (nichtje van een vriendin had dat en had hersentumor) Slaat misschien nergens op. Maar wij denken dat er meer aan de hand is dan gewoon peutergedrag.
En dan maandag beginnen op de basisschool.
pi_74815172
Dat wordt zeker gezellig in de RAI Stiemie
Ik heb nog geen oproep voor Lis gekregen.
Ik denk dat ik het Lis de dag zelf wel vertel, een peuter kan volgens mij toch zo ver niet vooruit denken.

Kersjes, het komt vanzelf wel weer met dat zindelijk worden hoor. HIj heeft nu natuurlijk best een spannende periode: broertje, verhuizing, sinterklaas. Ik vroeg regelmatig aan Lis of ze op de wc wilde. En zo ja dan ok, maar zei ze nee dan was het ook prima

Gezellig al die Sintdingen Moonah
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74815269
Wij laten beiden inenten. En dat is in de Smelt. Een groot zwembad en ijsbaan complex.
Gelukkig gaat mijn vader mee.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:00:47 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74815275
Ingrid, ga je geen gekke dingen in je hoofd halen hoor. Extreme dingen zoals jij die noemt komen heus voor, maar die kans is erg klein. Niet daar op gaan googlen ofzo hoor!!!!!
Het klinkt mij in de oren als lastig dwars gedrag. En of dat door een stoornis als bv ADHD komt of door opvoedtechnieken dat kan ik uiteraard helemaal niet beoordelen.
Hopelijk krijgen jullie snel begeleiding.
pi_74815925
Zo, dat is flink wat leesvoer na 1,5 week geen fok
Zie ex-moeders topic

Ingrid, wat vervelend dat die afspraak niet doorging, hopelijk toch snel op herhaling.

Hier een heerlijk jochie. Wel een beetje ziekjes. Hij wil sinds het weekend niet eten, ook 2 dagen flink koorts gehad. En nu alleen nog het niet willen eten (maar wel overal op kauwen), en af en toe een flinke huilbui. Dus ik gok maar weer eens op kiesjes. Hij zit nu op het KDV, maar dat gaat blijkbaar ook goed.

Hier de prik ook waarschijnlijk, al twijfelen we nog een beetje. Volgende week donderdag aan de beurt. het zal wel een drama worden, en ik kan er niet bij zijn. Woensdag zit hij op het KDV,en dinsdag al vertellen is wat minder nuttig. Waarschijnlijk de ochtend zelf gewoon. Op zijn begripsniveau..
pi_74816362
Ingrid, de kans dat er iets heel ernstigs met Kim aan de hand is is erg klein joh!
Vervelend dat de afspraak niet doorging, hopelijk krijgen jullie snel (het begin van) een oplossing

Deepfreeze, wat reageert Chris heftig op kiesjes dan

Snoopy, ik weet het. Maak me ook niet druk ofzo, het is gewoon opvallend dat iets wat tot 3 weken terug een behoorlijk grote rol gespeeld heeft in zijn leven nu niet meer lijkt te bestaan voor hem.
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 18 november 2009 @ 14:34:56 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74816410
Beterschap voor je jochie Deppfreeze.

Kersjes klintk goed, en die zindelijkheid, was jij niet pas verhuisd? misschien even een terugval, andere omegving toch etc. komt wel weer

Moonah, dat klinkt wel fijn, Arwen is er niet zo mee bezig als ik hoopte maar ook dat geeft niet

Ingrid, een afspraak die gecanceled werd ( welliswar niet netjes) is niet direct het afblazen van alles he!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74816548
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Kersjes het volgende:
Deepfreeze, wat reageert Chris heftig op kiesjes dan
We hebben wel eerder gezegd dat hij kiesjes kreeg, en toen kwamen ze ook niet. Maar nu lijkt het er toch wel op. Alleen de achterste 4 moeten nog door.
Maar hij heeft wel eerder flink last gehad van kiezen. En soms ook helemaal niks. Geen touw aan vast te knopen die reactie..
pi_74819380
Ik ga stoppen met gekke dingen in mn hoofd halen. tnx jullie

Huisarts was wel boos dat er niet eens is afgebeld. Hopelijk kan er snel weer aan afspraak komen. Wel enorm balen dat Djeez niet meekan. Wat wel "moet".
Ha heeft van cb niks vernomen over de verwijzing. Nu moet ik cb bellen en moeten ze het doorsturen. En zorgen dat er zsm een nieuwe afspraak is en neit pas over een paar weken.
pi_74821805
De oproep voor de prik is binnen. Maandagmiddag om kwart voor vijf. Het gaat per postcode Stiemie zag ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74823137
Ja Snoop ik zag al dat we dinsdag om 12.15 moeten (prikschema )

Wat zouden jullie trouwens doen met een verkouden/hoestende peuter? Wel of niet laten enten?
  woensdag 18 november 2009 @ 17:37:58 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74823253
Eli is superverkouden en niet lekker door doorkomende kiezen, maar kdoe het toch maar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74824585
Ingrid, wanneer heeft ze voor het laatst een ogentest gehad op het cb?
Struikelen kan soms ook aan te kleine schoenen liggen.
pi_74828324
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef poemojn het volgende:
Hebben we hier ook gehad. Ineens waren Linde haar schoenen 2 maten te klein Volgens mij binnen een week gebeurt...
  woensdag 18 november 2009 @ 20:50:27 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74830630
Wij zijn vrijdag aan de beurt. Om half 2. Hier gaat het op beginletter achternaam. Eerste 2 uur A t/m K en daarna de rest. Vind het alleen zo sneu. Waarom doen ze dat nu precies in de slaaptijd van al die kleintjes. Maud zal zeker op de terugweg in slaap gaan vallen (als ik mee een beetje de strijd voor de geest haal die we zullen krijgen)...

Vandaag CB. Ogentest.... misgelukt. Waarom??? Omdat ze het gewoon simpelweg niet wilde doen. Ze d raaide weg en vertikte het. Dus nu met 3 jaar 9 maanden nog eens. De wvk vond het niet nodig om het eerder te doen. Ze gaf al aan dat het dan wrs. toch ook weer zo zou gaan. Tegen de tijd dat ze 4 wordt dan is er misschien wel mee te redeneren. De rest van de proefjes gingen wel goed. En over het gewicht en lengte hebben we het nauwelijks gehad, aangezien ik bijna meteen meldde dat we bij de KA lopen. Oh,zegt ze, dan wordt het al goed in de gaten gehouden. Dan constateren we nu samen dat de lijn nog in het groen zit, maar niet super stijgt. Al met al een goed gesprek. En die ogen. Ach, dat zit denk ik wel goed.
pi_74832740
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef poemojn het volgende:
Ingrid, wanneer heeft ze voor het laatst een ogentest gehad op het cb?
In september geloof ik. Had ze niet veel zin in, maar ging best goed.

Te kleine schoenen denk ik neit, ze heeft nog niet zo lang nieuwe. Opgemeten en al. Maar zal eens kijken morgen. Maar struikelen is vooral ook op blote voeten/sokken.

En vanavond mee boodschappen gedaan. (met zn allen)
ging heel goed! En niet in broek geplast.
pi_74835193
Devin is op maandag aan de beurt voor de griepprik. Begrijp ik het nou goed, mogen M. en ik dan ook gelijk vanwege Toby? Ik vind het niet echt duidelijk vermeld in de brief.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 19 november 2009 @ 08:01:15 #124
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_74840887
Wij hebben nog steeds geen oproep gekregen terwijl het dinsdag a.s. al is. Vandaag maar eens erover bellen.

Ons meisje gaat de laatste tijd weer iets slechter slapen, ze blijft een beetje bang. De maanden voor de operatie ging ze (vaak) zonder morren slapen. Nu begint ze gelijk te huilen als we de kamer uitlopen.
Het snelst is om erbij te blijven zitten tot ze 15 minuutjes later in slaap valt. Op zich geen wereld probleem natuurlijk, maar wel sneu dat ze nog zo bang is.

En leuk die sinterklaastijd, bij de rest ook al leuke verhalen. Hier ook weer een blij kind dat een leuk kadootje in haar schoenen vond.. (en mij kwam wakker maken omdat ik ook een kado had..)
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_74842153
Ingrid, kan het misschien zijn dat Kim hard aan het groeien is dat ze daarom struikelt? Dat haar armen en benen ineens langer zijn dan ze bedacht had en dat ze daar weer even aan moet wennen?

Kers geen idee... ik heb voor Mirte wel de oproep, maar voor mezelf nog niet... Als er vandaag niks komt dan ga ik even bellen...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')