En dan nog even maar weer een update van het bezoekje kinderarts.
Mijn hoop op kinderartsvrij te geraken kan ik wel vergeten tot ze 18 is.

ze is echt toch te complex en de kinderarts verwacht toch wel, dat we nog een hele lange weg te gaan hebben.
En wellicht herinenren jullie nog de reactie op de BMR inenting.? dat ze bij de HAP niet zeker wist wat het was.
Vertelde de kinderarts wat er gebeurde, en ze heeft dus een behoorlijke Anafylactische shock gehad, zonder dat ik het wist, en dus veel geluk gehad.
Volgende keer dus zoiets die pen erin jassen.
Ik moest toch even huilen toen hij zei dat ze echt veel geluk heetf gehad, want de reactie het koud worden het blauwig worden had ook verder door kunnen gaan. en Brrr.
Ze heetf natuurlijk wle die pen, maar die was altijd voor erbij, soort steuntje in de rug geweest.
En kreeg ze alleen de voorbode.
Nu dus een echte flinke. En dat vond/vind ik toch best wel eng.
Ze mag nu dus ook 6 maanden niet meer nieuwe dingen proberen.
Hij vermoed dat de laatste paar provocaties van de courgette en spruiten mis zijn gegaan omdat intern haar lijf gewoon nog goed van slag is van die shock, en dus weeeeer die rust..
Verders was hij heel tevreden over mijn aanpak, ook de keuze niet PSZ etc. ze is niets aangekomen tov september, maar ze kan het hebben allemaal, tis geen mager scharminkeltje scheelt nogal.
Wel direct bij vermoeidheid even ijzer laten controleren bij de huisarts.
Verder bij reacties als de vorige keer, dus niet de hap bellen, maar 112
Even goed met de neus op de feiten gedrukt dus, maar ook fijn om te horen dat ze het goed doet, en ik ook als moeder.