abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74718349
Ynske, t gaat weer goed gelukkig! tnx
Als ze moe is 's avonds sneller een ongelukje. 1x bij de dokter nog ongelukje gehad. Was ze net te laat, onderweg naar de wc. Maar gelukkig had ik reservekleding mee nog van psz.
Morgen kennismaking op basisschool. Vrijdag trakteren psz. En hopelijk niet meteen ook op basisschool. Dat zou wel veel werk extra zijn, 25 kinderen. Maar goed, als de 2 andere nieuwe kindjes dat ook doen, doen wij het ook wel. En dat wil ze ook niet. " 1x trakteren is wel genoeg hoor mama, zei ze."
  zondag 15 november 2009 @ 20:04:54 #52
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74724474
Heerlijk al die sinterklaas-spanning bij onze kleuters

Ingrid, fijn dat het over is en bij een ongelukje blijft! Spannend hoor dat schoolgaan. Veel plezier.

Hier een geruwelijk verwend klein meisje. Morgen wordt ze dlie (3) en vandaag hebben we dat gevierd. Met alleen maar eten wat zij mocht, dus ze heeft genoten. Een hele dag geen : nee, dat mag jij niet, daar zit melk in" Dat was al een cadeau op zich.

Maar dat was natuurlijk niet het enige. Waar is onze prinses mee verwend:
- ernie bij de dokter
- een pooh-trommel en beker voor op psz
- een eigen schaar
- een step
- een spiegeltje
- een make-up popje
- een puzzel
- een pooh-serviesje
- een viewmaster met schijven
- een poppenhuis met bijbehorende spulletjes
- een microfoon (die fijn het geluid dus versterkt)
- een kinderformaat sjoelbak

foto-spam in het foto-topic
  zondag 15 november 2009 @ 20:07:40 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74724598
Ooh lekker verwend die dame

En wat fijn dat het koemelkvrij is.
Bij Anitra en lief op de bruiloft hadden ze ook alles eivrij gedaan
Hier is dat niet te doen helaas, maar ach ze weet het zelf, maar heerlijk klintk geslaagd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74724957
Lekker verwend Maud! En wat fijn dat je alles mocht eten!
pi_74740736
Nou Sinterklaas is echt geen feest vor Mikael
In de stad vond ie het allemaal wel best met de oude man. "Mahaham wanneer gaan we nou weer naar huihuis? " Maar vind je het niet leuk dat Sinterklaas er weer is? "Neehee ik heb het nou wel geziehien "
Dus we waren snel weer thuis. Hij mocht 's avonds nog zijn schoen zetten maar die gooide ie bij de verwarming neer zong spelend mijn zijn auto's een half liedje en dat was het.
De volgende morgen werd ie een uur later wakker dan normaal en zijn schoen was ie alweer vergeten. Dus R helemaal blij: Oh Mikael kijk eens wat er bij je schoen ligt?
Waarop Mikael in de benen kwam, het kado pakte en met een nog ingepakt kado op de bank voor de tv plofte
10 Minuter later bedacht ie zich dat ie het nog uit moest pakken

Hij is er niet bang voor want in de stad wilde ie ook wel dichtbij komen enzo. En ook de pieten vond ie wel allemaal best. Hij snapt alle heisa gewoon nog niet. Want in de stad vroeg ie ook steeds waarom het zo druk was en waarom zeveel kinderen zo gek deden! Nee dit jaar nog maar geen uitgebreid Sinterklaas vieren hier
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 16 november 2009 @ 11:43:05 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74743413
Chaca, gefeliciteerd met je kleine grote meid!

Zo schattig, gister ging eli meezingen met "tragedy" van beegees...

"Teigetje!

Winniethepooh
iejoor
beer

Teigetje!"

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74743636
Ik zit gewoon al een dik kwartier op de bank en mevrouw is gewoon zelf aan het spelen en puzzelen en ik heb geen enkele keer op hoeven staan! Ongekend! !

Ok, de speelgoedkist is wel com-pleet leeg en het ligt o-ve-ral, maar toch.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 16 november 2009 @ 12:03:46 #58
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_74743942
Fijn he Jarno,
Hier ook eentje die al een poosje bezig is met knutselen aan de tafel.
Nu is ze met de stiften bezig.
  maandag 16 november 2009 @ 14:31:45 #59
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74747917
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Jarno het volgende:
Ik zit gewoon al een dik kwartier op de bank en mevrouw is gewoon zelf aan het spelen en puzzelen en ik heb geen enkele keer op hoeven staan! Ongekend! !

Ok, de speelgoedkist is wel com-pleet leeg en het ligt o-ve-ral, maar toch.
Mooi is dat he? Hele dagen loop je ze bezig te houden (op wens van de dame) en dan opeens snappen ze het. Kunnen ze zichzelf gewoon vermaken. Maud heeft vanochtend terwijl ik de hal van school aan het versieren was zeker een uur ( was er van onder de indruk) met de polly-pocket spulletjes van de 'overblijf' gespeeld. En een lol dat ze had.
pi_74748080
HIer ook al een paar weken grote verwondering over het feit dat M&L echt samen kunnen spelen zonder dat het (uiteindelijk) uitdraait op onenigheid. Hele fantasieverhalen hebben ze met hun speelgoed. Echt heel erg leuk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 16 november 2009 @ 19:50:27 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74758461
Jarno lekker toch, ik kan dan zo genieten gewoon kijken hoe ze zo fijn spelen

Snoopy leuk he, hier ook met name de trienen,
Hoi percy, hoi thomas.
Wat zie je er leuk uit thomas, ja jij ook je hebt een blij gezicht percy.
Dat vind ik fijn.
  maandag 16 november 2009 @ 19:59:26 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74758875
En dan nog even maar weer een update van het bezoekje kinderarts.

Mijn hoop op kinderartsvrij te geraken kan ik wel vergeten tot ze 18 is. ze is echt toch te complex en de kinderarts verwacht toch wel, dat we nog een hele lange weg te gaan hebben.

En wellicht herinenren jullie nog de reactie op de BMR inenting.? dat ze bij de HAP niet zeker wist wat het was.
Vertelde de kinderarts wat er gebeurde, en ze heeft dus een behoorlijke Anafylactische shock gehad, zonder dat ik het wist, en dus veel geluk gehad.
Volgende keer dus zoiets die pen erin jassen.
Ik moest toch even huilen toen hij zei dat ze echt veel geluk heetf gehad, want de reactie het koud worden het blauwig worden had ook verder door kunnen gaan. en Brrr.
Ze heetf natuurlijk wle die pen, maar die was altijd voor erbij, soort steuntje in de rug geweest.
En kreeg ze alleen de voorbode.
Nu dus een echte flinke. En dat vond/vind ik toch best wel eng.
Ze mag nu dus ook 6 maanden niet meer nieuwe dingen proberen.
Hij vermoed dat de laatste paar provocaties van de courgette en spruiten mis zijn gegaan omdat intern haar lijf gewoon nog goed van slag is van die shock, en dus weeeeer die rust..

Verders was hij heel tevreden over mijn aanpak, ook de keuze niet PSZ etc. ze is niets aangekomen tov september, maar ze kan het hebben allemaal, tis geen mager scharminkeltje scheelt nogal.
Wel direct bij vermoeidheid even ijzer laten controleren bij de huisarts.

Verder bij reacties als de vorige keer, dus niet de hap bellen, maar 112

Even goed met de neus op de feiten gedrukt dus, maar ook fijn om te horen dat ze het goed doet, en ik ook als moeder.
  maandag 16 november 2009 @ 20:01:49 #63
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74758973
wat een verhaal, evenstar. Heftig....
pi_74760293
Jemig, wat heftig toch weer Evenstar
Lijkt me heel zwaar om zo ontzettend op te moeten letten. En eng ook. Pffffff
pi_74760412
Daar ging dan je hoop dat het beter zou gaan.

Dit is wel goed
quote:
Verders was hij heel tevreden over mijn aanpak
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 16 november 2009 @ 20:38:27 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74760545
Ik zit nu nog vol adrenaline, en gedachtes uiteraard, en ben er ook best wel verdrietig om, maar morgen staan we gewoon op en gaan we gewoon door zoals we deden.
Tis alleen wel echt streng naar school zijn, en gaat dat niet dan toch een medisch verblijf endaar scholen, dat is dan niet anders.
maar ik heb vertrouwen in de school, en gewoon strict zijn, duidelijk zijn.

Het ergste vind ik nu de gedachte die door je hoofd gaat, dat je egwoon hoort dat ze fietelijk een lichte hartstilstand gehad kan hebben, alleen haar lichaam wel sterk genoeg was om zichzelf weer te doen, oplade.
het zal technisch echt allemaal anders heten, maar zo heetf arts het in lekentaal uitgelegd
pi_74761059
WAt heftig zeg Evenstar.
pi_74762119
Evenstar .
Vrouwke toch... Fijn dat de KA heeft bevestigd dat je het goed doet.
Dat zeiden wij toch al al die tijd tegen je???
En wat school betreft, als jij eea duidelijk uitlegt kan ik me niet voorstellen dat daar geen rekening mee wordt gehouden. Bij ons op school zitten ook wat 'speciale' kinderen. Van hen hangt een foto in de teamkamer met een briefje wat ermee aan de hand is, hoe te handelen in geval van nood, op welke symptomen te letten en een noodtelefoonnummer.. Iedereen is ervan op de hoogte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74762163
En Maud, al DLIE jaar! Hiepeldepiep!
Van harte Chacama!

[ Bericht 21% gewijzigd door Moonah op 16-11-2009 21:55:36 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 16 november 2009 @ 21:19:53 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74762242
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef Moonah het volgende:
Evenstar .
Vrouwke toch... Fijn dat de KA heeft bevestigd dat je het goed doet.
Dat zeiden wij toch al al die tijd tegen je???
En wat school betreft, als jij eea duidelijk uitlegt kan ik me niet voorstellen dat daar geen rekening mee wordt gehouden. Bij ons op school zitten ook wat 'speciale' kinderen. Van hen hangt een foto in de teamkamer met een briefje wat ermee aan de hand is, hoe te handelen in geval van nood, op welke symptomen te letten en een noodtelefoonnummer.. Iedereen is ervan op de hoogte.
Ja ik heb een hele lieve kinderarts , en jullie zijn ook lief
En verwacht ook geen problemen op school, maar tis nu meer een terugval optie.
  maandag 16 november 2009 @ 21:26:16 #71
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74762535
Dat is zeker schrikken evenstar! Gelukkig dat het uiteindelijk wel goed gelopen is, je moet er toch niet aan denken! *ril*

Het komt vast goed op school, mijn nichtje heeft vergelijkbare allergieën en daar ligt de epipen ook altijd paraat, maar op school gaat het, allergie-gewijs, goed.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74763040
Maud van harte

pi_74763095
Maud is ook al drie! Ze hoort er nu helemaal bij. En chacama ook gefeliciteerd met je prachtige meid.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74765044
Maud gefeliciteerd!
pi_74773060
Maud, hoera
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')