abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:50:46 #276
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75176761
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Jarno het volgende:

Maar mijn god, wat een drukte. Hebben jullie dat ook zo erg? Het kind zit gewoon 4 x Sinterklaas te vieren.
Nee, helemaal niet. Meiden hebben nog geen benul (herkennen sint en piet wel, maar geen link naar kadootjes enzo). Wij doen dit jaar nog niet mee met de meute. Morgen op het kdv en dat is het.
pi_75177096
hier ook 4x.. met mijn familie, op de peuterspeelzaal, met de buren, en nog gewoon thuis.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:58:30 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75179017
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Meiden hebben nog geen benul (herkennen sint en piet wel, maar geen link naar kadootjes enzo). Wij doen dit jaar nog niet mee met de meute. Morgen op het kdv en dat is het.
Dat is ook wel lekker relaxed, groot gelijk! Zetten ze wel al hun schoen?

Wij komen er niet onderuit. Oudere neefjes en nichtjes.
Zaterdag zelfs 2x, 's ochtends bij de ene oma, eind van de middag bij de andere.
Donderdag bij de psz.
En vanochtend heb ik Thies meegenomen naar de Sintviering bij ons op school. dat is altijd zó enorm leuk. Een geweldig lieve en rustige Sint, die voor alle kinderen echt de tijd neemt. Drie Pieten die voor een hoop hilariteit zorgen, maar vooral ook erg aandachtig voor de kinderen zijn. Heerlijk! Mijn kind heeft met volle teugen genoten. Én Sinterklaas een handje gegeven.
En hij valt niet eens op tussen de kleuters.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75179774
Wat vaak!!
Nou had het hier ook wel vaker gekund. maar door mijn gestel nu maar 1 keer.

Oorspronkelijk zouden we vorig weekend vieren bij mijn ouders, dat ging niet door ivm mijn operatie en overlijden oma. Dat verhuizen we gewoon naar kerst. Manliefs werk was ook vorig weekend, dus ook niks geworden.
En komend weekend met de schoonfamilie in een vakantiehuisje, de volwassenen met lootjes. Chris wordt gewoon door iedereen verwend.
Bij de kruipgroep hebben we as donderdag ook Sinterklaas. Maar dat gaan we niet halen. Hij wil daar continu getild worden, en op schoot zitten. En in die staat ben ik echt nog niet. Dus we blijven lekker thuis saampjes.
Op het KDV hebben ze gisteren wel kruidnootjes gebakken en een pietendiploma gehaald. Maar niks gehoord over een echte Sint.

Op het KDV merken ze trouwens dat hij wat dwars wordt. Gisteren vloog de banaan over de tafel, wilde hij niet helpen met de kruidnootjes en zei vaak nee. Dingen die ze van ons schatje niet gewend zijn. Misschien toch wat last van de spanningen de afgelopen week. In ieder geval vandaag een lekker dagje met mama samen. Hij heeft ook veel op schoot gezeten vandaag. Hij heeft al door dat hij er zelf op moet klimmen

Net wilde hij niet naar boven/bed. Ik kan hem nu niet tillen. Dus na 10 minuten bij de trap wachten keek ik nog eens op de bank, en ligt hij gewoon al te slapen. In de woonkamer dus.. Gebeurd nooit, maar ik kan hem dus niet naar boven brengen, dus dan zo maar. Net iemand aan de deur, maar zelfs van de deurbel (melodiespeelding hangt in de kamer) maakt hem niet wakker..

En dan hebben we ook gewoon nog 2 kiezen door. Verklaard zijn enorme eetlust wel, na 2 weken slecht eten. Nog 2 te gaan, dan zijn ze compleet..
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:24:29 #280
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_75179816
Die sintviering die wil wat
wij zijn hier ook naar een sintviering geweest op de tu. Was heel leuk, eerst one two thrio, errug leuk, en daarna sint en zijn pieten.

Even twee vragen,
Lotte heeft nu groene poep, jullie kinderen ook eens last van gehad?
En haar gebit staat niet goed op elkaar, bij jullie kids wel?
pi_75180678
ik80, groene poep herken ik niet. Heeft ze toevallig net buikgriep/diarree gehad? Of hebben jullie gisteren spinazie gegeten

tandjes staan hier wel gewoon recht, Als hij zijn tanden op elkaar zet om zijn voortanden te poetsen, vallen zijn ondertanden net achter de boventanden. Dat is met mijn eigen gebit trouwens ook zo. Dus was me niet als raar opgevallen.
pi_75180787
Kleur van poep schijnt te maken te hebben met de tijdsduur van verwerken zei de wvk tegen mij.
Als het groen is heeft het korter in de darmen gezeten zeg maar.
Of idd iets groens gegeten?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75180802
Mikael zijn tanden staan ook gewoon recht. Idd de onderkant iets achter de bovenkant. Maar das bijna niet te zien!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:04:49 #284
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75181250
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef ik80lll het volgende:

Even twee vragen,
Lotte heeft nu groene poep, jullie kinderen ook eens last van gehad?
En haar gebit staat niet goed op elkaar, bij jullie kids wel?
geen groene poep, wel rechte tanden.
pi_75181322
Eh, ik wist niet dat ik me nu al zorgen moest maken om tanden? . .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:09:29 #286
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_75181417
hoe kan het duidelijker uitleggen, haar odnergebit staat aan de ene kant er goed op, en aand e andere kant komt hij voorbij nde zijkant vand e bovenkant, de verhoudingen kloppen niet. Recht staan ze wel, maar haar ondergebit is gewoon niet goed van vorm?
lastig uit te leggen
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:15:57 #287
56471 pinquit
oh my lama!
pi_75181623
misschien kan je het tekenen? hier alleen een flinke overbeet.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_75181651
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
Ook een duimelotje? Anna duimt ook en zal dus ook wel een keer aan de beurt zijn. Ach, zien we dan wel weer.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:17:21 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75181667
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
Hier ook. En bijbehorende slis....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:18:23 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75181698
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hier ook. En bijbehorende slis....
hier ook een beetje sliss, we horen het morgen wel bij de tandarts
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:19:57 #291
56471 pinquit
oh my lama!
pi_75181743
geen duim, wel speen

en idd, de slis. ach komt wel weer es goed
pi_75181772
overbeet hier ook, maar kan je daar al wat van zeggen bij een melkgebit? Dat moet toch allemaal ook nog groeien enzo...?! De hele kaak en alles...
Fake it till you make it...
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:34:00 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_75182214
ik dacht dat een officiele overbeet met de stand van de kaak te maken had.
pi_75185719
Kim heeft sintfeest op het werk van Djeez gehad. Dan nog as zaterdag pakjesavond met mijn ouders erbij. Is wel genoeg vind ik. Dan is ze zondag jarig, dus nog meer cadeau's en feest! We vieren het iig dit jaar samen met die van Tyler.
Ohja, vandaag waren er pieten op school. Pepernootjes gehad en pietendiploma.
Donderdag is er sintfeest op school. Ben benieuwd hoe dat gaat. En tussendoor schoentje zetten.
pi_75210674
Meike had vandaag Sinterklaasfeest op de peuterspeelzaal, en dat was blijkbaar toch best spannend.
Er waren geen echte Sint en pieten, maar rommelpiet was wel langs geweest.
Juf vertelde dat Meike helemaal niet tot spel kwam (normaal wel) en ze konden haar ook totaal niet stimuleren tot spel. Toen juf Meike even bij zich op schoot nam barstte ze in tranen uit. Helemaal verdrietig, ze gooide alles er uit zei juf. Poosje bij juf gezeten, en toen gin het wel weer. Later met liedjes zingen in de kring straalde ze het weer uit, en was ze weer heel gezellig en blij.
Blijkbaar toch de spanning....en wij maar denken dat het haar niks boeit.

En dan mogen we vanmiddag nog een keer.....
  woensdag 2 december 2009 @ 15:14:04 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75213074
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef pinquit het volgende:
ik dacht dat een officiele overbeet met de stand van de kaak te maken had.
heb het tandarts gevraagd, stand van de tanden als die naar voren staat wordt in de mond ook wel een overbeet genoemd, maar een echte overbeet heetf met de stand van de kaken te maken.
Daarbij ligt de gevoeligheid van de tanden om scheef te staan/naar voren te staan niet specifiek met duimen te maken, maar meer met de groei/plek in je mond.
Als het mondje weinig ruimte heeft gaan tanden eerder scheef groein etc.
Duimen of een fop versnelt het traject wel.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75215153
Bij Mikael op de psz was rommelpiet ook al geweest. Mikael vond het maar stom. Mijn moeder had hem opgehaald en meegenomen naar cb waar ik was met Leander. Zag ik dat ie helemaal zwart gemaakt was. Dus ik vraag waarom dat was: Ja ik weet het ook niet. Ze zeggen steeds dat ik een zwarte piet ben maar dan ben ik geeneens En toen moest oma zijn gezicht wassen. "Zo nu ben ik weer Mikael "
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 2 december 2009 @ 17:21:35 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75217706
Wij waren vandaag in de bibliotheek, daar was ook een " Sinterklaasmiddag" incluis Sint en Pieten.

Dean heeft 3 kwartier vanuit zijn buggy zitten kijken alsof ie Sint en aanhang het liefst wilde vermoorden maar toen we weg gingen zei ie " Ik vond het heew leuk mama " .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:45:55 #299
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75218573
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef Vivi het volgende:
Wij waren vandaag in de bibliotheek, daar was ook een " Sinterklaasmiddag" incluis Sint en Pieten.

Dean heeft 3 kwartier vanuit zijn buggy zitten kijken alsof ie Sint en aanhang het liefst wilde vermoorden maar toen we weg gingen zei ie " Ik vond het heew leuk mama " .
, grappig.
pi_75225065
Vanmiddag mocht Meike echt bij Sinterklaas komen, en ze durfde het helemaal alleen.
Wel bij Sinterklaas staan met de vingertjes in de mond en het koppie naar beneden, verlegen!
Maar ondertussen gaf ze mooi antwoord op zijn vragen, en toen ze het kado kreeg was het helemaal goed natuurlijk. Daarna was ze aan het rondrennen enzo, grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')