Wat vaak!!
Nou had het hier ook wel vaker gekund. maar door mijn gestel nu maar 1 keer.
Oorspronkelijk zouden we vorig weekend vieren bij mijn ouders, dat ging niet door ivm mijn operatie en overlijden oma. Dat verhuizen we gewoon naar kerst. Manliefs werk was ook vorig weekend, dus ook niks geworden.
En komend weekend met de schoonfamilie in een vakantiehuisje, de volwassenen met lootjes. Chris wordt gewoon door iedereen verwend.
Bij de kruipgroep hebben we as donderdag ook Sinterklaas. Maar dat gaan we niet halen. Hij wil daar continu getild worden, en op schoot zitten. En in die staat ben ik echt nog niet. Dus we blijven lekker thuis saampjes.
Op het KDV hebben ze gisteren wel kruidnootjes gebakken en een pietendiploma gehaald. Maar niks gehoord over een echte Sint.
Op het KDV merken ze trouwens dat hij wat dwars wordt. Gisteren vloog de banaan over de tafel, wilde hij niet helpen met de kruidnootjes en zei vaak nee. Dingen die ze van ons schatje niet gewend zijn. Misschien toch wat last van de spanningen de afgelopen week. In ieder geval vandaag een lekker dagje met mama samen. Hij heeft ook veel op schoot gezeten vandaag. Hij heeft al door dat hij er zelf op moet klimmen

Net wilde hij niet naar boven/bed. Ik kan hem nu niet tillen. Dus na 10 minuten bij de trap wachten keek ik nog eens op de bank, en ligt hij gewoon al te slapen. In de woonkamer dus.. Gebeurd nooit, maar ik kan hem dus niet naar boven brengen, dus dan zo maar. Net iemand aan de deur, maar zelfs van de deurbel (melodiespeelding hangt in de kamer) maakt hem niet wakker..
En dan hebben we ook gewoon nog 2 kiezen door. Verklaard zijn enorme eetlust wel, na 2 weken slecht eten. Nog 2 te gaan, dan zijn ze compleet..