Zo'n speelgroep klinkt wel zinvol Ingrid. Zo kunnen deskundigen natuurlijk heel goed observeren hoe Kim in een groep functioneert en kunnen jullie advies krijgen hoe met haar om te gaan. Maar is dat maar eenmalig? Of zou zoiets wekelijks zijn? Want bij zulke structurele opvoedingsproblemen (ik noem het maar even zo, zonder oordeel bedoeld) lijkt het me wel nuttig als de hulp niet na één keertje ophoudt...quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien dat we op een speelgroep komen. Dan gaan we erheen met beide kids. Ze gaan dan spelen met andere kinderen en ik ga dan met de andere ouders erbij zitten. Zo kunnen ze kijken hoe dat gaat. Wat voor gedrag ze heeft.
Het is wel een hele dag van 9.00-1700 geloof ik. Op een schooldag. Ik denk er nog over na of ik dat zie zitten. Anders zijn er nog meer opties. Dat gaan we verder bespreken.
Nou, dat zitten niksen zal wel loslopen Ingrid.quote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het zou een keer of 5 zijn. Ik weet nog niet of ik dat zie zitten, de hele dag daar zitten te niksen. En dan vervalt de leukste schooldag juist. En de situatie is compleet anders dan thuis natuurlijk. En Tyler moet dan ook mee. Waar moet hij dan slapen?
Maar dat vragen we woensdag wel. Er zijn nog andere opties. Zoals home video, lijkt me ook raar een vreemde die je thuis met een camera achtervolgt. Maar lijkt me meer zin hebben.
Oh. Dat is dan op zich wel jammer. Hoewel het voor hun observatie mss juist wel weer beter is.quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, de deskundigen zitten dan apart.
Ja, gek he, waar ze het ooit vandaan halen!quote:Kim zegt ineens "straks" met een enorm kak accent.
Daar zit het hem juist want de laatste dagen doet zijn piemel zo al beetje pijn. Dus daarom ben ik beetje bang om te schuiven.quote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef pinquit het volgende:
je kan t toch heel voorzichtig doen om schoon te maken? mikael kan echt wel aangeven of het zeer doet.
als je het hem zelf laat doen onder de douche? kan je gelijk sproeier erop. zachtjesquote:Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar het "moet" dus al wel kunnen nu? Want soms lees ik dat het met 7 jaar pas moet kunnen. maar dan gaan we vanvond onder de douche even kijken wat ie kan!
[..]
Daar zit het hem juist want de laatste dagen doet zijn piemel zo al beetje pijn. Dus daarom ben ik beetje bang om te schuiven.
Woensdag moeten we naar cb dus kan ik daar ook even vragen.
Ja das een goeie. Ik neem hem even mee die kant op!!quote:Op maandag 30 november 2009 10:25 schreef pinquit het volgende:
Trouwens, misschien handiger om dit in het van kleutertotpuber-topic te vragenmeer ervaring denk ik
Ja daar ging het om jaquote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lastig Nicole, ik weet niet pcies wat er aan de hand is, omdat je post weg is, maar het is een mannelijk probleem zie ik. Daar krijgen wij dus ook nog wel mee te maken ooit, als Lars groter is.
Vanaf wanneer moet/kun je het voorhuidje achteruit schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |