Och Kersjes toch, wat lijkt me dat toch moeilijk. Succes ermee hoor.

Net als Vief ben ik er nog steeds op aan het wachten. Zo heel af en toe heeft hij een drama/woedebui, ik knijp in mijn handjes.
Overigens heeft Thies wel veel last van zijn prik. Gisteravond om 19uur in slaap gevallen bij ons op het grote bed (doet hij anders noooit, zo vroeg), na een uurtje wakker geworden omdat hij moest plassen (

doet hij anders ook nooooit!), daarna heel onrustig geslapen met steeds meer oplopende koorts, hij was echt heel heet. Midden in de nacht nog een drama gehad omdat hij een pakje 'roze melk' wilde drinken. Mocht natuurlijk, immers, kind is zielig. Maar the drama, mama had het rietje al uit de verpakking gehaald. Nou, dat kon écht niet. Dat moest en zou hij toch echt zelf doen. Dus rietje weer terug in verpakking, dat was goed, tot hij er achter kwam dat dat plasticje dus al open was. Blééééééééér!
Wij moesten wel lachen stiekem.

Het was ook zo'n absurde situatie.
Koorts is gelukkig gezakt, maar er ligt nu wel een zielig vogeltje op de bank, dat nauwelijks heeft gegeten. En zijn arm doet echt pijn geloof ik. Hij kan er zélfs niet door lopen.