Dat word bij mij altijd van het loon ingehouden. De laatste was 170 ballen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
IK HAD OOK POST
van m'n baas, dat ik het CJIB niet betaald had en ze nu een aanmaning naar hun hadden gestuurd
nee ik had echte briefpost van de NS dat we 21,80 terug kregenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt was email en is heul wat anders.
Nee.quote:
Dus en mail en echt postbodepost?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee ik had echte briefpost van de NS dat we 21,80 terug kregen
Kortom;quote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
En echt he, ik heb 2 kaarten en een grote vlop op de post gedaan dinsdag.
In 3 verschillende bussen.
Dr is nog niks aangekomen
Ik had laatst een parkeerbonquote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat word bij mij altijd van het loon ingehouden. De laatste was 170 ballen.
OF de PTT.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom;
het ligt niet aan de brievenbus, want 3 verschillende
het ligt niet aan de ontvanger, want Qwea ontvangt wel andere post
Dus het ligt aan jou oh-oh
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
tnt net aan de deur. Das mn primeval.
Gelijk gevraagd naar je kaart oh-oh, hij had geen idee
Die vallen over het algmeen wel mee. Ten zij je echt erg onbenullig fout of lang fout parkeerd.quote:
Hee bij mij is de postbode nog niet geweest bij jou wel?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
En echt he, ik heb 2 kaarten en een grote vlop op de post gedaan dinsdag.
In 3 verschillende bussen.
Dr is nog niks aangekomen
Nee echt?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
tnt net aan de deur. Das mn primeval.
Gelijk gevraagd naar je kaart oh-oh, hij had geen idee
Die mail was niet van de NSquote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus en mail en echt postbodepost?
Toe maar, vandaar dat die treinkaartjes tegenwoordig zo duur zijn.
Hoooooooooooooo komt ie van jou????????quote:Op donderdag 12 november 2009 11:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Hee bij mij is de postbode nog niet geweest bij jou wel?
Ja maar.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die mail was niet van de NSwel op blijven letten
Ja hallo, ik zo "Nou, das snel. Ik heb dinsdag besteld"quote:Op donderdag 12 november 2009 11:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee echt?
Ik moest toch even hartelijk lachen hier.
Ja, en?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar.
Wel iets wat met het OV te maken heeft.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zo "Nou, das snel. Ik heb dinsdag besteld"
-Ja tnt is snel
"echnie, ik wacht al 2 weken op een kaart, en vanaf maandag op nog een kaart. Waar is die dan?"
-Geen idee
" oke, nou bedankt voor het pakketje! toei!"
Sowieso zijn pakketpost en brievenpost 2 verschillende postbodes, en wat dacht je danquote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zo "Nou, das snel. Ik heb dinsdag besteld"
-Ja tnt is snel
"echnie, ik wacht al 2 weken op een kaart, en vanaf maandag op nog een kaart. Waar is die dan?"
-Geen idee
" oke, nou bedankt voor het pakketje! toei!"
Hij heeft hem gewoon in zn busje liggenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso zijn pakketpost en brievenpost 2 verschillende postbodes, en wat dacht je dan
"Ja ik heb een kaart gekregen oh-oh die ken ik van FOK!, en die heeft ze dinsdag in maastricht in 1 vd 3 brievenbussen gepost, WAAR IS DIE"
-"Oh nou mevrouwtje, toevallig zag ik die net op de zaak bij de koffie-automaat liggen, ik ga 'm gelijk pakken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |