quote:Op donderdag 12 november 2009 09:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben niet zo awarderig maar ik vind dat deze gewoon voor jou moet zijn. De liefde aandacht en passie die in jouw creaties zitten verdienen een award meer dan de inelkaargeflanste massa geproduceerde fröbelwerkjes die ik ook wel eens voorbij zie komen
Zo
Gewoon plaatsen! Al verander ik mn mening er niet doorquote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef innepin het volgende:
Zeg, als ik me bedenk dat ik nog nooit foto's heb gepost van m'n babykamertje toen het af was hè...
En Huup zegt dat ik dat alsnog moet doen..
Komt het dan heel erg over als lobbyen voor een stem of twee?
Ik ben miss sly nietquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? alle OUD-ers die niet in de ander categorieën genoemd zijn
Nietus, da's de mijnequote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef dutchie het volgende:
Och is het alweer zover?
*Spiekerdespiek*
Ik heb een stem!![]()
[..]
en een echte kleurdoos Geen-Award uiteraardquote:Op donderdag 12 november 2009 14:34 schreef dutchie het volgende:
Och is het alweer zover?
*Spiekerdespiek*
Ik heb een stem!![]()
[..]
Dat geldt voor mij precies zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef dutchie het volgende:
Maar voor de serieuze noot: Ik ben hier zo weinig en kom binnenvallen als het mij uitkomt, ben totaal niet attent naar de veule lieve OUD-ers hier, geef bijna geen updates, heb eigenlijk nooit iets zinnigs te melden. Dus geen lobby hier en totale begrip voor de non-stemmen, maar meer een memo voor mezelf dat ik jullie niet zo moet verwaarlozen.![]()
Snapt u het nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |