Dat wil iedere gezonde hollandsche knul.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS wilt gepijpt worden door een neger en tegelijkertijd anaal vernederd worden door een merry.
Jou leven, waar issie?! Zoek eens 1; Ebay.nl.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat wil iedere gezonde hollandsche knul.
Wellicht, maak er een mooie banner voor!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS wilt gepijpt worden door een neger en tegelijkertijd anaal vernederd worden door een merry.
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:28 schreef M2theC het volgende:
[..]
Wellicht, maak er een mooie banner voor!
De moeder heeft waarschijnlijk een uitgelubberde kut omdat ze 6 kinderen heeft. Alleen ze zijn niet dood.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gebruinde wijf hierboven in die header staat er ook al 6 jaar op.
Ws heeft ze momenteel al kinderen en is haar kut net een plumpudding.
En al die onwetende newbies zich maar suffappen op die stijve tepels.
FAAL
Niet zo stoer doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:28 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Jou leven, waar issie?! Zoek eens 1; Ebay.nl.
Verbeter even zijn spelfout, dan is hij wel uitgepraat.quote:
Ik uitgepraadt? Bwah!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verbeter even zijn spelfout, dan is hij wel uitgepraat.
Zeiken over spelfouten is laag. Daar sta ik ver boven.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verbeter even zijn spelfout, dan is hij wel uitgepraat.
Of had je hem niet gezien?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeiken over spelfouten is laag. Daar sta ik ver boven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |