SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klein maar tegelijkertijd een doodsimpel broodje,
De inhoud is compleet aan jezelf, doe je ham/kaas, salami/kaas (een authentieke bekstinker)
of ga je voor de hagelslag/leverpastei mix? geen probleem?
waarom? Omdat het allemaal kan met onze moderne technologie.
Godbless de tostie ijzer maar wat is nu het hele punt van deze gecompliceerde "Mans best friends"?
ofwel de tostiemetalen? ze zijn zo snel GOOR.![]()
Klacht: Ranzige tostieijzers
Subklacht: Mensen die brood weer in de vriezer stoppenals ze het gebruikt hebben
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Dat kan ik slechts beamenquote:Op donderdag 12 november 2009 00:45 schreef Slickk het volgende:
Geen lekkere tosti zonder curry van de Oliehoorn.
Die curry is gewoon een geschenk van God, ook al ben ik niet gelovig, het is een geschenk van God. Serieus, het is gewoon, ja, een goddelijke vloeistof.
wie niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:46 schreef Mankatans het volgende:
ts heeft smetvrees want hij zit te zeiken.
keukenrol erover en klaar.. of fap jij in je tosti-ijzer?
1. Nee.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
1.je maakt hem nooit schoon na gebruik? 2.en waarom zou je je brood niet terugstoppen? 3.waarom zou je uberhaupt een heel brood uit de vriezer halen als je mar 2 of 4 sneetjes nodig hebt?
vragen, vragen, vragen, op deze late avond
Nee geen bacillen, het idee dat je een stukje Kaas-gesteente aan je tostie hebt vastgeplakt wat er al weken opligt is veel verontrustenderquote:Op donderdag 12 november 2009 00:49 schreef Biogarde het volgende:
Tosties met pindasaus![]()
En lekker boeiend dat ie smerig is, ding wordt zo heet dat ie geen gevaar kan geven wat betreft bacillen
het ontdooit toch in het ijzer? en anders gooi je t in de magnetron terwijl je de kaas/ham pakt, opgelostquote:Op donderdag 12 november 2009 00:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
1. Nee.
2. Omdat het brood anders weer moet ontdooien voordat je het kan eten.
3. Hele broden bewaar je in de vriezer, maar mijn vader propt er zelfs 2 sneetje weer in
Bruin brood is zo smerig en onnatuurlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 00:51 schreef n0ir het volgende:
Tosti's met gewoon bruin brood!!!
Mensen die alleen met wit brood een tosti lusten.
Boeiend dat je ijzer vies is, dat is goed voor je weerstand.
minder cals lijkt mij. omdat er nog 1 en ander wordt gesmeuldquote:Op donderdag 12 november 2009 00:50 schreef sweetlady-o het volgende:
Tostie met alleen boter en een beetje suiker erin heerlijk.
Nog een klacht:
Mensen die serieus denken dat tosti meer calorieën bevat dan een normaal broodje kaas.
Want? Is het vies? Het levert geen gevaar opquote:Op donderdag 12 november 2009 00:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee geen bacillen, het idee dat je een stukje Kaas-gesteente aan je tostie hebt vastgeplakt wat er al weken opligt is veel verontrustender
magnetron op de ontdooi stand of de gewone alien-waves?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het ontdooit toch in het ijzer? en anders gooi je t in de magnetron terwijl je de kaas/ham pakt, opgelost![]()
dan kunnen die laatste 2 ook gewoon blijven liggen
nouja, ik denk niet van: Oeh! lekker een stukje kaas-fossielquote:Op donderdag 12 november 2009 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want? Is het vies? Het levert geen gevaar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |