handige site... wel een beetje vreemde naam.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:02 schreef zarGon het volgende:
Nee, geen last van.
Tevens: http://downforeveryoneorjustme.com/google.com.
wat is er vreemd aan "down for everyone or just me"quote:Op donderdag 12 november 2009 00:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
handige site... wel een beetje vreemde naam.
datquote:Op donderdag 12 november 2009 00:07 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wat is er vreemd aan "down for everyone or just me"
mag toch wel hopen dat het meer isquote:Op donderdag 12 november 2009 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Google.
Een availability van 99,99% ofzo?
ik vind het wat lang, toch.quote:
misschien moet hij even internet rebootenquote:Op donderdag 12 november 2009 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Zowel onder IE en FF werkt het niet. Snap er geen reet van.
OMDAT DOWN EEN SYNDROOM IS HAHAHAHA EINZZWEIDREI!!1!LOLBBQquote:Op donderdag 12 november 2009 00:07 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wat is er vreemd aan "down for everyone or just me"
Iets aangepastquote:Op donderdag 12 november 2009 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Google.
Een availability van 99,9999% ofzo?
En als Google er helemaal uit zou liggen doet mijn email het ook niet meerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Je merkt pas hoe afhankelijk je ervan bent als het even onbereikbaar is heDan is meteen ook bijna alle informatie van het net onvindbaar.
De echte klacht is datn ook de afhankelijkheid van de moderne internetgebruiker. En de macht van Google.
quote:U zoekt een fok?·www.detelefoongids.nl
U vindt het zeker bij De Telefoongids.
Dat heeft dan weer niks met Bing te makenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef Aestivate het volgende:
Bing.nlWat een faalzoekmachine is dat.
[..]
Ik kom het niet bij Google tegen, ergo: fout van Bing.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer niks met Bing te maken
Die advertentie wordt niet door Bing noch Google gemaakt. De Telefoongids heeft gewoon aangegeven dat bij het woord 'fok' hun advertentie getoond moet worden. Dat is alles. Op dit moment heeft De Telefoongids blijkbaar geen advertentiecampagne bij Google lopen, of met andere keywords.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik kom het niet bij Google tegen, ergo: fout van Bing.Gewoon allemaal net iets slimmer, bij Microsoft e.a. kom ik altijd dingen waarvan je denk daar is gewoon niet over nagedacht of het werkt ergerlijk. We zijn te verwend met Google denk ik waar alles zo intuïtief werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |