Nou ben ik door omstandigheden ongeveer de helft van mijn huisraad kwijt geraakt (maar dat is een R&P verhaal), en heb ik toevallig vrij als de verkoop plaats gaat vinden. Maar nu het dilemma. Als ik er heen ga en, say, de televisie overneem voor een prikkie - dan zou ik dat als buurman zijnde zelf helemaal niet tof vinden. Maar ja, het gaat natuurlijk sowieso verkocht worden.quote:Als iemand zijn gemeentelijke belastingen niet betaalt, kunnen zijn spullen in beslag worden genomen door de Dienst Belastingen Gemeente Amsterdam. Wekelijks worden deze tijdens een openbare executieverkoop verkocht.
Waarom zou je niet gaan, ben je bang dat buurman jou wel kent en verhaal komt halen?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:55 schreef macondo het volgende:
Maar ja, het gaat natuurlijk sowieso verkocht worden.
Tenzij hij zijn hondenbelasting voor zijn roedel pitbulls niet heeft betaald, dan bedank ik ook voor de eer. Verder ben je wel wat labiel als je het zover laat komen natuurlijk. Dus ja, risicoloos is andersquote:Op donderdag 12 november 2009 00:16 schreef Fe2O3 het volgende:
Tenzij het een grote brede neger is van 2.20 meter die je in elkaar kan stompen omdat hij emotioneel en psychisch in de war is
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:16 schreef Fe2O3 het volgende:
Tenzij het een grote brede neger is van 2.20 meter die je in elkaar kan stompen omdat hij emotioneel en psychisch in de war is
Met als risico dat alles weg is?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:26 schreef nicknicknickname het volgende:
wacht totdat de verkoop (bijna) is afgelopen, verkopen doen ze toch wel.
Dat klinkt goed!quote:Paar maanden geleden op die manier een B&O tv gekocht voor 50 euro
Ik heb net even zitten kijken, maar er staat wel wat geinig spul te koop.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:31 schreef macondo het volgende:
Had er helemaal zin. Maar helaas, hij blijkt inmiddels zijn rekeningen voldaan te hebben en de veiling gaat niet door (nee, ik stond niet voor de deur - keurig telefonisch even gecontroleerd bij de gemeente). Misschien maar beter ook. Zit ook niet bepaald te wachten op tweedehands bagger.
Mooi aan het rationaliserenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:31 schreef macondo het volgende:
Had er helemaal zin. Maar helaas, hij blijkt inmiddels zijn rekeningen voldaan te hebben en de veiling gaat niet door (nee, ik stond niet voor de deur - keurig telefonisch even gecontroleerd bij de gemeente). Misschien maar beter ook. Zit ook niet bepaald te wachten op tweedehands bagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |