abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74620243
Ik heb een telefoon waarmee ik onbeperkt kan internetten (zo'n KPN met onbeperkt internet blabla).
Maar nu pakt ie het niet meer Hij gaf eerst aan 'autorisatie packetgegevens mislukt' en nu geeft ie weer aan 'web: time out verbinding'. Wie weet wat er gebeurd kan zijn en wat ik eraan kan doen?

Zal ff uitleggen hoe mijn foon werkt:
ik ga naar Web, typ de link in waar ik heen wil, druk op 'ga naar', mn foon gaat verbinding maken en vervolgens moet ik een toegangspunt selecteren, wat bij mij Mobiel Internet(01) is. Deze selecteer ik dan en vervolgens gaat ie die site laden, maar nu kom ik dus niet verder dan het toegangspunt selecteren omdat hij dan zegt 'autorisatie packetgegevens mislukt' of zoiets.
Heb mn foon al aan en uitgezet maar dat helpt niet.

Oh hmm inmiddels geeft ie niet meer aan 'autorisatie packetgegevens mislukt' maar Web: time out verbinding!
Anyhow, hij doet het dus nog steeds niet.....hoe komt dit en wat doe ik eraan? (hij geeft wel eens vaker aan web: time out verbinding, maar dan doet hij het erna wel weer....nu doet ie al meer dan een halfuur nix).
pi_74620666
ligt dus plat heb ook Hi en heb dezelfde probleem!
pi_74621180
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef Ghost_Rider het volgende:
ligt dus plat heb ook Hi en heb dezelfde probleem!
Ik heb geen Hi maar KPN, maar dat is volgens mij dezelfde provider?? (je kan althans bij prepaid telefoons Hi of KPN opwaardeerkaarten onderling uitwisselen volgens mij).
Maar KPN ligt dus gewoon ff plat qua mobiel internet?
Enig idee wanneer dat verholpen is/ gaat zijn?

Ik zie overigens nog nergens op internet iets staan over een storing bij KPN mobiel.....maargoed weet ook niet waar ik dat kan vinden?

[ Bericht 5% gewijzigd door bulbjes op 11-11-2009 23:10:36 ]
pi_74621775
Hi = KPN. Ze zitten voor het grote deel bij elkaar in hetzelfde gebouw qua service, alleen beweren ze zelf van niet

Oh, en internet op mobiel ligt inderdaad plat. Moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat ze de snelheid verhoogd hebben. Mag ook weleens, verdomme 10 euro voor 128 kbit ofzo? Nog niet eens.
dit
is
mijn
signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')