abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74619111
Hallo,
Is het mogelijk een abonnement aftesluiten op mijn rekening (minderjarig) indien mijn moeder mee gaat met legitimatie?

Bedankt,
Jesse.
pi_74619338
Waarschijnlijk niet, aangezien je 18 moet zijn

Laat je moeder anders het abonnement op haar naam nemen, je kunt hem zo laten over zetten als je 18 word.
Of informeer ff bij de lokale telefoonboer wat je opties zijn. (Wel handig als je moeder direct mee gaat mocht dat nodig zijn )
*superman has issues. why jump over a building when you can simply walk around the damn thing..*
* the only thing better than a beer, is two beers*
*hmm..... donuts!*
pi_74619407
Je moeder is altijd nodig voor het afsluiten zoals je zelf al weet
Meestal kan het gelijk op jouw rekening gedaan worden, anders kan het altijd na de eerste rekening, gewoon een wijziging rekeningnummer doorgeven!
Succes
All management is Strategic Management.
pi_74619648
Bedankt allebij, ik zal eens kijken.

Maarja, mijn moeder betaald alles via acceptgiro om dat ze slechte ervaring heeft gehad met automatisch afschrijven, en ik betaal mijn websites wel via automatische afschrijving, met toestemming van mijn moeder natuurlijk, dus zou dit ook mogelijk zijn?
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 22:47:18 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74620686
Rekeninghouder moet kloppen
Identiteit moet kloppen

Wat dat betreft komt het op je ma d'r naam.

Toen ik 16 was mocht ik wel een abonnement op mijn naam, bij orange, maar waren mijn ouders nog steeds nodig.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74638349
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef JesseB het volgende:
Bedankt allebij, ik zal eens kijken.

Maarja, mijn moeder betaald alles via acceptgiro om dat ze slechte ervaring heeft gehad met automatisch afschrijven, en ik betaal mijn websites wel via automatische afschrijving, met toestemming van mijn moeder natuurlijk, dus zou dit ook mogelijk zijn?
Volgens mij kun je een acceptgiro dan ook gewoon zelf betalen... als het betalingskenmerk maar klopt denk ik
  donderdag 12 november 2009 @ 16:19:18 #7
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_74638417
Ik heb vanaf mijn 16e een abonnement gehad op de naam van mn vader maar het abonnementsgeld werd wel gewoon van mijn rekening afgeschreven. Dat kon ik toen apart opgeven en was verder geen probleem. Dat was trouwens bij Vodafone en al 4 jaar geleden..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  donderdag 12 november 2009 @ 16:53:37 #8
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_74639561
quote:
Volgens artikel 1:234 BW zijn minderjarigen handelingsbekwaam, mits zij met toestemming van hun wettelijke vertegenwoordiger handelen en voor zover de wet niet anders bepaalt. De toestemming wordt verondersteld te zijn verleend aan de minderjarige, indien het een rechtshandeling betreft ten aanzien waarvan in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat minderjarigen van zijn leeftijd deze zelfstandig verrichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')