komt eruit danquote:Op woensdag 11 november 2009 21:54 schreef Flammie het volgende:
Aansteller.. Kickboksen is dus echt niks aan
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch wel terechte klacht, na de "warming-up" was ik al helemaal weg.
ja, leuk he.quote:
Ja. Nu je drie keer een low kick hebt geoefend kan je de hele wereld aan of niet?quote:
dat dusquote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch wel terechte klacht, na de "warming-up" was ik al helemaal weg.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef Pakspul het volgende:
Kickboxen is voor homo'sechte wannebe mannen schaken
Ik heb Thai Boxing // Muay Thai hier in de jungles getrained... dat is wel eventjes wat harder dan een kickbox warmupquote:Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat dus
Ach, je hebt dan in ieder geval meer calorieën verbrand dan half FOK bij elkaar!
Dat dus.. je mag 3x tegen een kussen schoppen.. woei hoor ben maar trotsquote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Nu je drie keer een low kick hebt geoefend kan je de hele wereld aan of niet?
In de junglequote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik heb Thai Boxing // Muay Thai hier in de jungles getrained... dat is wel eventjes wat harder dan een kickbox warmup
niemand probeert je te overtreffen maat, TS en ik zeggen gewoon dat we afgepeigerd waren, is dat zo gek dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik heb Thai Boxing // Muay Thai hier in de jungles getrained... dat is wel eventjes wat harder dan een kickbox warmup
Dat gebeurd bij kickboksen echt niet.. de TS stelt zich aanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Je voor de lol je helemaal de tyfus laten slaan
Niet? Weet niet waar jij bent tijdens een gevecht, maar ik vind het er naar de tyfus geslagen worden uitzien.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij kickboksen echt niet.. de TS stelt zich aan
Wat stomme kickboks moves halen het nooit bij de echt efficiente vechttechnieken zoals datgene wat ik getrained heb vriend...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
niemand probeert je te overtreffen maat, TS en ik zeggen gewoon dat we afgepeigerd waren, is dat zo gek dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Op een training?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet? Weet niet waar jij bent tijdens een gevecht, maar ik vind het er naar de tyfus geslagen worden uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |