komt eruit danquote:Op woensdag 11 november 2009 21:54 schreef Flammie het volgende:
Aansteller.. Kickboksen is dus echt niks aan
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch wel terechte klacht, na de "warming-up" was ik al helemaal weg.
ja, leuk he.quote:
Ja. Nu je drie keer een low kick hebt geoefend kan je de hele wereld aan of niet?quote:
dat dusquote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch wel terechte klacht, na de "warming-up" was ik al helemaal weg.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef Pakspul het volgende:
Kickboxen is voor homo'sechte wannebe mannen schaken
Ik heb Thai Boxing // Muay Thai hier in de jungles getrained... dat is wel eventjes wat harder dan een kickbox warmupquote:Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat dus
Ach, je hebt dan in ieder geval meer calorieën verbrand dan half FOK bij elkaar!
Dat dus.. je mag 3x tegen een kussen schoppen.. woei hoor ben maar trotsquote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Nu je drie keer een low kick hebt geoefend kan je de hele wereld aan of niet?
In de junglequote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik heb Thai Boxing // Muay Thai hier in de jungles getrained... dat is wel eventjes wat harder dan een kickbox warmup
niemand probeert je te overtreffen maat, TS en ik zeggen gewoon dat we afgepeigerd waren, is dat zo gek dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik heb Thai Boxing // Muay Thai hier in de jungles getrained... dat is wel eventjes wat harder dan een kickbox warmup
Dat gebeurd bij kickboksen echt niet.. de TS stelt zich aanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Je voor de lol je helemaal de tyfus laten slaan
Niet? Weet niet waar jij bent tijdens een gevecht, maar ik vind het er naar de tyfus geslagen worden uitzien.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij kickboksen echt niet.. de TS stelt zich aan
Wat stomme kickboks moves halen het nooit bij de echt efficiente vechttechnieken zoals datgene wat ik getrained heb vriend...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
niemand probeert je te overtreffen maat, TS en ik zeggen gewoon dat we afgepeigerd waren, is dat zo gek dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Op een training?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet? Weet niet waar jij bent tijdens een gevecht, maar ik vind het er naar de tyfus geslagen worden uitzien.
zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat stomme kickboks moves halen het nooit bij de echt efficiente vechttechnieken zoals datgene wat ik getrained heb vriend...
Ook gek. Ik kan het weten, want ik heb in 1963 nog bij de commando's gezeten.quote:
jawel, bij ons ging dat altijd op puntjes (beetje de kinderlijke variant), als iemand op een open plek slaat/schopt krijg je een punt en bij de 10 heb je gewonnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook gek. Ik kan het weten, want ik heb in 1963 nog bij de commando's gezeten.
Maar men deelt geen klappen uit op een training?
Kun je lullen wat je wilt, maar na 1x kickboksen, pak je een normaal persoon aan die geen andere vechtsport/verdedigingssport heeft gedaan. Door wat tips voor stoten, trappen, dekking en combinaties sta je meteen beter. En bij het sparren leer je ook weer. Ga niet praten als je er niks vanaf weetquote:Op woensdag 11 november 2009 21:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat dus.. je mag 3x tegen een kussen schoppen.. woei hoor ben maar trots
Anale stokslagen in zijn geval waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo zo, van commando naar KLB modjeFA.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat tegen pads en zakken schoppen meestal... soms doen ze wel eens wat sparren maar dat hoeft dus niet... en het stelt ook niet heel veel voor overigens...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dat is? Ju Jitsu zeker?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat stomme kickboks moves halen het nooit bij de echt efficiente vechttechnieken zoals datgene wat ik getrained heb vriend...
Dus nu na je 1e training denk jij dat je meteen iedereen aan kan zonder vechttraining?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je lullen wat je wilt, maar na 1x kickboksen, pak je een normaal persoon aan die geen andere vechtsport/verdedigingssport heeft gedaan. Door wat tips voor stoten, trappen, dekking en combinaties sta je meteen beter. En bij het sparren leer je ook weer. Ga niet praten als je er niks vanaf weet
niemand zegt dat kickboxers lethal zijn, en daar gaat dit topic ook niet over.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat tegen pads en zakken schoppen meestal... soms doen ze wel eens wat sparren maar dat hoeft dus niet... en het stelt ook niet heel veel voor overigens...
Kijk... je moet lethal zijn... als je wil vechten en het gaat erom... is het hij of jezelf.. en dan moet je beschikken over een arsenaal aan echt dodelijke movies... niet die tiptap shit waar je niemand echt pijn mee doet...
Als kickboxers echt zo efficient waren en pijnlijk dan lag de tegenstander wel na 5 seconden op de grond en niet na 6 rondes
Mee eens... na 1 training kunnen ze hier iedereen al aanquote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef SjonnieSjoffel het volgende:
Hahaaha, dit is zo briljant. Al die trieste nerds zitten hier de TS af te zeiken.
Al die kak nerds hier zijn natuurlijk professionele MMA Fighters die de TS met zijn Kickbox zo terug de baarmoeder in zouden schoppen. Geef maar toe dat jullie van die dunne ventjes zijn die vroeger op school
altijd in mekaar geslagen werden.
Ik moet altijd zo hard lachen, dat van die kneusjes op het internet oppeens heel stoer doen. ;|
Verdiep je eens wat meer. Er zijn maar 3 rondes en vaak worden die niet gehaald. En ja, het goed opvangen en verdedigen van klappen maakt je toch ook efficiënt?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat tegen pads en zakken schoppen meestal... soms doen ze wel eens wat sparren maar dat hoeft dus niet... en het stelt ook niet heel veel voor overigens...
Kijk... je moet lethal zijn... als je wil vechten en het gaat erom... is het hij of jezelf.. en dan moet je beschikken over een arsenaal aan echt dodelijke movies... niet die tiptap shit waar je niemand echt pijn mee doet...
Als kickboxers echt zo efficient waren en pijnlijk dan lag de tegenstander wel na 5 seconden op de grond en niet na 6 rondes
't ging over jou. Sukkel.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mee eens... na 1 training kunnen ze hier iedereen al aan
Sjonnie doelt op jou, begrijpend lezen is moeilijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mee eens... na 1 training kunnen ze hier iedereen al aan
Serieus.. ik heb meer vechtervaring dan jij dus hou op plz...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verdiep je eens wat meer. Er zijn maar 3 rondes en vaak worden die niet gehaald. En ja, het goed opvangen en verdedigen van klappen maakt je toch ook efficiënt?
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
ben je nou aan het trollen of ben je gewoon een domme boer die stoer probeert te zijn?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Serieus.. ik heb meer vechtervaring dan jij dus houd op plz...
Je weet zelf vast nog niet eens hoe je een lowkick moet geven of wel dan?
Probeer het maar eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
mogen we je aanraken, vriend?
Bad Mofo from the hood ben jequote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Serieus.. ik heb meer vechtervaring dan jij dus hou op plz...
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Serieus.. ik heb meer vechtervaring dan jij dus hou op plz...
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op in.
Het sarcasme achter 'komt eruit dan' begrijp je ook niet.
Maaruh wat doe je nou? Ju Jitsu? Als je Krav Maga hebt gedaan begrijp ik je praatjes, want dat is denk ik voor in de praktijk het handigste.
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Probeer het maar eens zou ik zeggen![]()
Dan zal ik je laten zien wat efficient is
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bad Mofo from the hood ben je
Alsof je een gevecht beslist met een low-kick...
edit- Nog eenerbij voor de zekerheid...
Low kicks zijn useless...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Waar lees je dat toch allemaal
Tekken of Mortal Combat telt niet he.quote:
Wat wil je nou zeggen precies?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Low kicks zijn useless...
Gevechten die langer duren dan 10 sec. a waste of time.
Hij had zijn laptop mee om de filmpjes op youtube te kunnen bekijken. Daarna ging ie net als karate kid staan huppelen op een heuvel bij zonsondergang. Hij. Is. Gevaarlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:11 schreef Matthijs- het volgende:
Wel even wennen zeker, Fok!ken na zo lang in de jungle gezeten te hebben
Wat lul je in godsnaam.. jij gaat naar je 1e kickboks les maar doet nu alsof je de wereld aan kan...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tekken of Mortal Combat telt niet he.
Je vraagt of ie een low kick kan geven. Ik vraag waarom je een low kick zou willen geven... Waste of time.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen precies?
Ik zeg niet dat lowkicks efficient zijn
Omdat ze dat doen bij kickboksenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je vraagt of ie een low kick kan geven. Ik vraag waarom je een low kick zou willen geven... Waste of time.
Ik zeg nergens dat ik opeens een K1-kampioen ben hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat lul je in godsnaam.. jij gaat naar je 1e kickboks les maar doet nu alsof je de wereld aan kan...
Wat zul je toch geleden hebben tijdens het zakschoppen ja
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef Matthijs- het volgende:
Maar even afgezien van de efficientie van lowkicks en van mensen die vroeger in de jungle woonden maar nu bad-ass Vietnamese les geven in Sittard, ik ben het wel met je klacht eens TS. Ik ging ook af in mijn eerste wedstrijd.![]()
2e ronde staakte de scheidsrechter het gevecht.
Yeh en nu is het ineens een grapjequote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik opeens een K1-kampioen ben hoor
Het enige wat ik zei was een grapje (komt eruit dan) en dat ik serieus na 1 les best veel geleerd heb, qua dekking, stoten, trappen en combo's.
En nu kan je een plankje doortrappen?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef Michielos het volgende:
yo hier ben ik dan.
Het was pas je eerste les. keep on going mate. !! Een goede slag doet je deugd!
ik heb echt 1000den trainingen gehad alvorens ik mijn huidige niveau haalde
quote:
na 1 training? Dan ben je daar dus heengegaan als een tabula rasa ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik opeens een K1-kampioen ben hoor
Het enige wat ik zei was een grapje (komt eruit dan) en dat ik serieus na 1 les best veel geleerd heb, qua dekking, stoten, trappen en combo's.
En bij jouw vechtsport doen ze geen low kicks?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat ze dat doen bij kickboksen
Die vechtsport wat niet echt efficient is weet je wel
eeh nee, ik kan jou doortrappenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En nu kan je een plankje doortrappen?
Dude geloof me maar... veel mensen zullen me ontwijken voor een ringgevechtquote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Cool, een keyboardwarrior.![]()
Oh wacht, nee je hebt in een jungle getraind.![]()
Flammie kom maar weer haten pappiequote:Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
TS komt binnenkort als een kleerkast
Ja, klopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
na 1 training? Dan ben je daar dus heengegaan als een tabula rasa ofzo
low kicks zijn juist efficient. voorla als ze naar het kruis gericht zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En bij jouw vechtsport doen ze geen low kicks?
Nee.. wij grijpen liever naar de adamsappel of naar je balzak streek..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En bij jouw vechtsport doen ze geen low kicks?
DOE NOU NIET ZO STOER, MET JE PIEPKLEINE E-PENIS.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dude geloof me maar... veel mensen zullen me ontwijken voor een ringgevecht
Vet cool man! Hoe zeg je dat eigenlijk in het Vietnamees?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
keep on going en na een paar jaar kickboksen raad ik toch Muay Thai aan. (nja liefst wing tsun maar dat is mijn smaak.. ik hou van trapping systemen en vuisten naar de keelquote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Flammie kom maar weer haten pappie
[..]
Ja, klopt.
Dude...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Matthijs- het volgende:
Ik heb overigens nu pas door dat TS het over zijn eerste training ipv wedstrijd heeft. Nu heb je mijn respect eigenlijk toch wel een heel klein beetje verloren TS.
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hij krijgt alleen de deur niet open geschopt..
kinda gay, maar ik ga even youtubenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee.. wij grijpen liever naar de adamsappel of naar je balzak streek..
Dat is efficient en daarmee krijg je iemand neer
Elk gevecht langer dan 3 seconden is epic fail...
Dodelijke handtechnieken (bi-jutsi) .. dat is echt vechten
je bedoelt bui jee een vorm van wing tsun (meest dodelijke vorm)quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Flammie het volgende:
Dodelijke handtechnieken (bi-jutsi) .. dat is echt vechten
Doe hier wat mee TS... je gaat je tijd namelijk verspillen met zoiets nutteloos als kickboksenquote:
Waar kan ik deze jungle vinden?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee.. wij grijpen liever naar je balzak
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
je bedoelt bui jee een vorm van wing tsun (meest dodelijke vorm)
lol. Het makkelijkst te verdedigen deel van t lichaam... Dan ben je toch wel een pannenkoek...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
low kicks zijn juist efficient. voorla als ze naar het kruis gericht zijn
Geloof me.. het gaat je niet bevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Waar kan ik deze jungle vinden?
Veel plezier als je in een clinch gezet bent met het verdedigen van je lulquote:Op woensdag 11 november 2009 22:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
lol. Het makkelijkst te verdedigen deel van t lichaam... Dan ben je toch wel een pannenkoek...
yup je gaat niet alleen trappen.. denk je echt dat iemand dat doet?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
lol. Het makkelijkst te verdedigen deel van t lichaam... Dan ben je toch wel een pannenkoek...
Dude, het gaat om de sport. Het verbranden van calorieënquote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe hier wat mee TS... je gaat je tijd namelijk verspillen met zoiets nutteloos als kickboksen
Misschien ben ik anders wel net zo gruwelijk tough als jij op internet bent. Bovendien spreek ik óók een aardig woordje Vietnamees.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. het gaat je niet bevallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh really?
Dan moet je aerobic doen... past beter bij je doelstellingquote:Op woensdag 11 november 2009 22:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dude, het gaat om de sport. Het verbranden van calorieën
Niet om jou bij je balletjes te kunnen pakken of weet ik veel wat voor homoseksuelen dingen jij nog meer in het weekend doet.
En heel dat bi-jutsi bestaat niet eens
Het zou zo maar kunnen maar....quote:Op woensdag 11 november 2009 22:22 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Misschien ben ik anders wel net zo gruwelijk tough als jij op internet bent. B
hoezo dan? ik heb mijn conditie er mee op peil gehouden en ik weet nu ook een piepklein beetje iets van kickboksen, prima toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe hier wat mee TS... je gaat je tijd namelijk verspillen met zoiets nutteloos als kickboksen
lol. Nog zo'n internet hero...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
yup je gaat niet alleen trappen.. denk je echt dat iemand dat doet?of bij close combat terwijl je een vuistenregen op je adamsappel krijgt. of wanneer je al een slag op je kaak gekregen hebt en wankelt??/
ik durf voor een 10tje te wedden dat ik je een trap voor je lul kan geven
ben je echt zo naief?
ik onderschat uiteindelijk niemand hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 22:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
lol. Nog zo'n internet hero...
Naief? Nee hoor, onderschat jij me maar. Wie is hier naief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |