stalk je mij ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen.![]()
OT: spannend, spannend en nog eens spannend.
Maar jouw verhaal doet mij wel heel erg aan Paranormal Activity denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:39 schreef tennisracket het volgende:
iGlasses geconfigureerd. Night Vision werkt. Het is dan geen IR, maar wel Night Vision.
Het gaat in ieder geval de goede kant op
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar jouw verhaal doet mij wel heel erg aan Paranormal Activity denken.
quote:
Neemt niet weg dat ik echt geloof dat er meer is tussen hemel en aarde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Hoe moet ik het anders doen?
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/1/_woksCrx3HQquote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef tennisracket het volgende:
Zodra ik er weer ben/slaap. (Hoogst waarschijnlijk morgen)
Tevens had ik niet het gevoel dat er iemand fysiek aan mij trok, maar psychisch.
Eventjes een update![]()
Ben er nu voor een tweede keer blijven slapen, en heb mijn laptop zo geconfigureerd dat hij ging filmen zodra er iets bewoog.
Dit heeft in totaal 15 filmpjes opgeleverd, waarvan 2 bruikbare. Deze 2 staan op youtube.
[ code verwijderd ]
Vannacht ga ik opnieuw filmen, maar dan met een applicatie die beweert night vision te hebben. Ik test deze eerst natuurlijk even uit
Voor de rest ben ik nu ook te volgen op Twitter, deze staat in mijn ondertitel.
Ook moet ik nog naar de zolder gaan. Dit doe ik zodra de oorspronkelijke bewoner er bij is. Dit omdat hij er ook graag bij wilt zijn, en 2 mietjes sterker zijn dan 1.
Als het spook echt is, heeft hij/zij/het iig de tijd van zijn leven
Zal wel door de recorder komen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Wat is dat flikkeren van dat licht eigenlijk op die video's? Heb je dat op die andere ook staan die je niet gepost hebt?
Dit meen je toch niet, hequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of er staat een spook pal voor de camera. Vandaar dat grijzige.
Na grondig analyze zijn Blinker en ik wel tot de conclusie gekomen dat er in beide filmpjes op willekeurige momenten getikt word.quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Na grondig analyze zijn Blinker en ik wel tot de conclusie gekomen dat er in beide filmpjes op willekeurige momenten getikt word.
Zet het geluid maar eens heel hard, dan hoor je het.
Kan natuurlijk van alles zijn, verwarming bijv. Maar ik documenteer het hier ff voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |