Hup, die zolder op!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:22 schreef tennisracket het volgende:
Sja, dan moeten we elkaar nu maar eens tegemoetkomen.
Ik kan niet filmen zonder enig licht...
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:28 schreef childintime het volgende:
Maar verder geen last van al die vreemde gewaarwordingen van vorige keer?
Niets wat jij kunt zien misschien........?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee.
In één filmpje word ik wakker van een gaar geluid. 5 minuten later filmt de camera bijna helemaal blanco voor een tijdje, dan filmt hij weer normaal.
Even er bij zeggen dat de camera alleen begon te filmen op beweging, en tijdens de ''blanco'' scene beweegt er helemaal niks
Filmpjes staan er bijna op.
1 2 | http://www.youtube.com/watch?v=fhBuYfJ8Fcw] |
1 |
Al aant uploaden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:14 schreef tennisracket het volgende:
Ben ik weer
Heb 3 filmpjes waar ik me niet echt fijn bij voelde, Voor de rest alleen maar filmpjes van wanneer ik me omdraai bijv.
Vanavond kijk ik even of ik een soort nachtlampje kan regelen oid om even te kijken of de boel dan beter filmt. Dan film ik ook gelijk een hele nacht.
Meuk komt nu op youtube.
Links staan al 4 posts hierboven.quote:
quote:
Verdacht!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:48 schreef tennisracket het volgende:
Deze knalde er een week geleden uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
Als je die bovenste link echt fucked up wilt maken, moet je opeens zo een Scream ding bijna aan het einde erin doen, met keihard gegil
Ja, het waren er 15.quote:
En er moet wel iets zijn, wat de webcam getriggerd heeft om te filmen, aangezien deze alleen reageert op beweging.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:03 schreef childintime het volgende:
Je zou idd een nightshot/infrarood licht op je camera moeten hebben. Het 2e filmpje is wel raar. Vooral dat het beeld zo "verspringt". Bij je eerste filmpje blijft het vrij gelijkmatig, maar bij de 2e lijkt er beweging zichtbaar alleen niet van jou afkomstig.
quote:Vergeet me niet te volgen op Twitter!
https://twitter.com/Spookhuis
Ik kom jou ook overal tegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft toevallig geen familie/vrienden/kennissen van je een videocamera met nightshot/infrarood light?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |