Na zeventien topics ben ik de weg een beetje kwijt van wat je allemaal al gedaan hebt, en wat nog niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:17 schreef tennisracket het volgende:
Heb de app (evocam) draaiend. Zodra er iets beweegt, gaat hij 1 minuut filmen.
Zodra er na deze minuut weer wat beweegd. Filmt hij weer.
Eigenlijk hoop ik best wel dat er vannacht iets gaars gebeurd
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vaag ts, ik zie een glazen bolletje voor mij...van glas..ken je die met bubbeltjes erin.
Ik weet niet waarom.
(Dit is serieus bedoeld)
Misschien zegt het jou iets..?
Heeft het te maken met iemand die daar gewoond heeft of, met een familielid?
Vraag maar eens aan je vriend, ben benieuwd nml.
En fokkers, niet lullig doen, ik had dit ook pb kunnen zeggen, maar dat doe ik ff niet hier.
Ik lig er nog niet inquote:Op [url=http ://forum.fok.nl/topic/1366662/3/50#74653665]donderdag 12 november 2009 23:57[/url] schreef Plums het volgende:
Nou TS, slaap lekker he![]()
Geen wireless ontvangst boven, net gechecked.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Slaap lekker TS! (Of niet...) Succes in ieder geval! Helemaal alleen ben je niet met je mac, want je kunt altijd nog fok!ken!
quote:
Bedankt.. Ik had het geen eens doorquote:
Als ik wist dat mijn evocam dat kon (livestream) dan had ik even een wireless routertje geregeld (beneden kunnen we op het netwerk van de buren) Maar helaas.quote:
TS, slaap je daar alleen of met een vriend? En tot hoelaat ben je van plan wakker te blijven en ons info te geven?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:10 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Als ik wist dat mijn evocam dat kon (livestream) dan had ik even een wireless routertje geregeld (beneden kunnen we op het netwerk van de buren) Maar helaas.
Ik wil niet meer!![]()
Ooh ok. Moet je nu niet gaan? Het is al een half uur laterquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef tennisracket het volgende:
Andere huisgenoot slaapt in een andere kamer.
Ben trouwens een twitter aan het maken
Nee hoor, ik ben nog helemaal niet moe!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh ok. Moet je nu niet gaan? Het is al een half uur later
Twitter is perfect om korte berichtjes te publiceren zodat iedereen ze kan volgen zonder te veel moeitequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef tennisracket het volgende:
Andere huisgenoot slaapt in een andere kamer.
Ben trouwens een twitter aan het maken
Heeft er iemand ervaring met Twitter (:'))
Ik wil zeg maar mails kunnen sturen ergens heen, zodat deze gepubliceerd worden.
Met die statement ben je op dit moment echt een spuit 11quote:
Ik bedoel als in daar heen gaan. Je zei dat je er heen zou gaan over een half uur (rond kwart voor 12, en het is nu kwart over 12 geweest en je bent tussendoor actief gebleven op fokquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:18 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog helemaal niet moe!
Ik regel even twitter op mijn mobiel, en dan moet ik toch echt toegeven en naar bed gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |