Ja maar doe toch maar even filmen ok?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef tennisracket het volgende:
Wat voor anti-climax verwachten jullie dan?
Op de zolder verwacht ik op zich weinig aan te treffen. Misschien wat oude spullen van vorige bewoners.
Komende 3 nachten slaap ik er weer alleen, als er dan niks gebeurd, dan was ik die nacht denk ik gewoon goed ziek of zoWie weet .
Moeilijk he, emo.gif.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef _Vanilla_ het volgende:
17 pagina's doorgewerkt en we weten nog niks :'-). Ga gewoon die zolder op, voor hetzelfde geld is het een oude offerplek waar een paar satanisten gezeten hebben:'-).
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef ko_On het volgende:
Jammer dat we nog steeds niets weten! Het is immers al donderdag en hij had het eerst over acties op woensdag.
Hij moet zelf gaan, als we over een week nog geen re-post hebben issie dood!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Flammie het volgende:
En dan een lego-technics robot met camera de zolder op laten gaan terwijl jij die bestuurd via remote control
Goed idee TS!
Hoe lang sta jij al droog?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Of anders nog een filmpje met zijn stem erop, valt er in ieder geval nog even iets te genieten
inbox niet beschikbaarquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Miquexia het volgende:
PM me maar, heb wel een FTP voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |