Meerdere zelfs, maar TS wou eerst zelf gaan ofzo, ik snap niet helemaal wat hij nou wil. (':quote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef Zapper het volgende:
Er was een user die aanbood er naar toe te gaan toch?
Ja hehe gek he, beetje vreemde mensen laten slapen is zeker heel normaal?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:21 schreef MINDSICK het volgende:
[..]
Meerdere zelfs, maar TS wou eerst zelf gaan ofzo, ik snap niet helemaal wat hij nou wil. (':
Misschien is de wasco wel bezeten?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:20 schreef tennisracket het volgende:
De tekening is gemaakt met Wasco.
Tevens mag de OP wel wat uitgebreider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik, maar op het einde werd afgehaakt (waarschijnlijk omdat ik wel weet hoe ik een hoax moet doorzienquote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef Zapper het volgende:
Er was een user die aanbood er naar toe te gaan toch?
Nee, vind ik niet normaal. Maar hij vroeg het, krijgt hij reactie's van mensen die het wel willen, hoeft het niet. Hij wil eerst zelf wat uitvogelen, dan zou het evt wel mogen, als het nodig is. Dan zijn het alsnog vreemde mensen.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hehe gek he, beetje vreemde mensen laten slapen is zeker heel normaal?![]()
Het spook heeft hem opgegetenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef ko_On het volgende:
Jammer dat TS nog niets heeft laten weten over het spook.
quote:Op donderdag 12 november 2009 04:06 schreef Bommenlegger het volgende:
* Luiheid wacht op de grote anti-climax die zeker gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |