Idd het kan bijna niet dat je contract niet verlengd word, zou wel heel erg laag zijn om dat zo laat te melden idd.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Als het bedrijf netjes is waar je werkt dan geven ze ruim van te voren aan dat je contact niet verlengd gaat worden. Hoor je niets dan zit het meestal wel snor.
Tja in deze tijden weet je het nooit met zulke beslissingen, kan makkelijk zijn dat ze deze zo lang mogelijk uitstellen. Maar loop gewoon even langs je manager om te horen wat ze plan zijn met je.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Als het bedrijf netjes is waar je werkt dan geven ze ruim van te voren aan dat je contact niet verlengd gaat worden. Hoor je niets dan zit het meestal wel snor.
Laat? Ze hebben het 10 maanden geleden al gemeld.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd het kan bijna niet dat je contract niet verlengd word, zou wel heel erg laag zijn om dat zo laat te melden idd.
En als je niks hoort gewoon gaan en dan is je contract zojuist met een jaar verlengd.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je hebt toch wel duidelijkheid? Dat heb je gelijk gekregen toen je tekende. Je contract loopt af op die datum, die je noemde. Punt, is al een jaar bekend. Na die datum ben je werkloos, dat wist je al een jaar. Je werkgever HOEFT niks te zeggen, noch iets te regelen omdat het al bij je bekend is.
Mocht je werkgever je toch in dienst houden dan kan hij in het laatste uur op je laatste werkdag je een nieuw contract aanbieden.
Ik snap dit soort vragen echt nooit hoor.
Ik had als ik jou was allang gesoliciteerd omdat je gewoon zeker weet dat je werkloos bent na die datum.
De werknemer weet al dat die werkloos wordt op die datum op het moment dat het contract getekend wordt. Genoeg tijd om ander werk te zoeken.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd het kan bijna niet dat je contract niet verlengd word, zou wel heel erg laag zijn om dat zo laat te melden idd.
mijn chef die wilt me heel graag houden omdat we mensen tekort hebben en omdat ik gewoon goed werk aflevert, alleen de financiële expert die vind het allemaal niet zo nodig en die vind mij te duur terwijl een extern bedrijf die mijn werk moet gaan doen veel duurder isquote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja in deze tijden weet je het nooit met zulke beslissingen, kan makkelijk zijn dat ze deze zo lang mogelijk uitstellen. Maar loop gewoon even langs je manager om te horen wat ze plan zijn met je.
Nee, dat klopt totaal niet. Uit rechtswegen eindigt je contract en ben je werkloos.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
En als je niks hoort gewoon gaan en dan is je contract zojuist met een jaar verlengd.
Als je chef je wil houden en je hebt nu nog niets gehoord dan zit het wel goed lijkt mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
mijn chef die wilt me heel graag houden omdat we mensen tekort hebben en omdat ik gewoon goed werk aflevert, alleen de financiële expert die vind het allemaal niet zo nodig en die vind mij te duur terwijl een extern bedrijf die mijn werk moet gaan doen veel duurder is
Collega's van mij zeggen dat ik wel blijf alleen heb ik nog geen zekerheid en das echt kut
Als je niets hoort en je komt de volgende dag gewoon opdagen en niemand zegt daar wat van kan je er vanuit gaan dat je contract weer met een zelfde periode is verlengd (deze situatie zal alleen niet zo snel voorkomen).quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt totaal niet. Uit rechtswegen eindigt je contract en ben je werkloos.
Als de hoofd Technische dienst zegt mij te willen behouden dan denk je toch wel dat het allemaal goed komt? ik welquote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap dit soort vragen echt nooit hoor.
Niet als je gewoon door kunt werken (als de werkgever het vergeet ofzo). Dan is je contract stilzwijgend verlengd.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt totaal niet. Uit rechtswegen eindigt je contract en ben je werkloos.
en die zekerheid zoek je nu hier?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
mijn chef die wilt me heel graag houden omdat we mensen tekort hebben en omdat ik gewoon goed werk aflevert, alleen de financiële expert die vind het allemaal niet zo nodig en die vind mij te duur terwijl een extern bedrijf die mijn werk moet gaan doen veel duurder is
Collega's van mij zeggen dat ik wel blijf alleen heb ik nog geen zekerheid en das echt kut
Iemand willen houden en kunnen houden is nogal een groot verschil. Dit zegt helemaal niets, als het financieel niet haalbaar is (lees: je bent te duur) kan die manager willen wat hij wil, maar dan kan je gewoon opzouten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je chef je wil houden en je hebt nu nog niets gehoord dan zit het wel goed lijkt mij.
nee, een beetje empathie en kennis van zakenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en die zekerheid zoek je nu hier?
Neem je baas even apart en vraag het hem op de man af , gezien december kut maand is om te sollicteren.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef murp het volgende:
[..]
nee, een beetje empathie en kennis van zaken
Zoals ik al zei in de SC is het helaas niet anders Murpjequote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef murp het volgende:
[..]
nee, een beetje empathie en kennis van zaken
hihi, kan best werken.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem je baas even apart
mijn baas wil me behouden en doet alles om me te behouden.. ( en dat doet ie ook zeker hoor)quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem je baas even apart en vraag het hem op de man af , gezien december kut maand is om te sollicteren.
Dat lijkt me sterk. Doen alsof je neus bloedt en er nog mee weg komen ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je niets hoort en je komt de volgende dag gewoon opdagen en niemand zegt daar wat van kan je er vanuit gaan dat je contract weer met een zelfde periode is verlengd (deze situatie zal alleen niet zo snel voorkomen).
Beet je dreigen helpt ook vaak.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:35 schreef murp het volgende:
[..]
mijn baas wil me behouden en doet alles om me te behouden.. ( en dat doet ie ook zeker hoor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |