Thanx Voor het Punten uitdelen!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef cafca het volgende:
En bartrid is aan zet.....
van wie? wat? waar?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:57 schreef bartrid het volgende:
Wie staat er in het voorprogramma van N-Dubz?
Dat zou leuk zijn, compleet het verkeerde publiekquote:Op woensdag 11 november 2009 21:18 schreef Berkery het volgende:
Semi0n?
schaap001 +1quote:Op woensdag 11 november 2009 21:35 schreef schaap001 het volgende:
Esmee Denters?
quote:1 Just What I Needed
2 Silly Love Songs
3 Life's a Gas
4 Cinnamon Girl
5 How Do You Sleep?
6 Destination Unknown
7 No Good Trying
8 Are 'Friends' Electric?
9 Dirty Work
10 The Bewlay Brothers
11 Ibiza Bar
.quote:Some months after bass player Paul D'Amour left Tool, he joined Chris Pitman, a keyboardist, and Failure members Ken Andrews and Greg Edwards. The four decided to restrict their work to covering songs by famous bands active in the 70's and the 80's. Tool frontman Maynard James Keenan gives vocals during "Silly Love Songs", a track from the album
"Just What I Needed" - 3:43 (The Cars)
"Silly Love Songs" - 7:30 (Wings)
"Life's A Gas" - 3:12 (T. Rex)
"Cinnamon Girl" - 3:38 (Neil Young)
"How Do You Sleep?" - 6:08 (John Lennon)
"Destination Unknown" - 5:09 (Missing Persons)
"No Good Trying" - 1:16 (Syd Barrett)
"Are 'Friends' Electric?" - 4:30 (Gary Numan)
"Dirty Work" - 4:56 (Steely Dan)
"The Bewlay Brothers" - 7:14 (David Bowie)
"Ibiza Bar" - 4:59 (Pink Floyd)
Nee ik had ook niet verwacht dat N-Dubz aan de andere kant van het Kanaal bekend waren. Hier is het 1 van de meest populaire bands op dit moment....Ik ken dan die hele Esmee Denters weer niet (al blijkt dat de populairste youtube zangeres te zijn)quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef schaap001 het volgende:
En ik heb nog nooit van N-Dubz gehoordmaar ja, die Justin Timberlake hint...
welk album?
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef brother52 het volgende:
Is dat Free Mars van Lusk?
quote:Of van die andere band project van Paul D'Amour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |