het gaat niet alleen om de kennis, maar dat had je vast wel begrepen of nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef zovty het volgende:
Lekker belangrijk, zodra je van school komt is je kennis toch al weer verouderd.
Neuh, dat vind ik prima. Het is meer een klacht gebaseerd op het ideaal dat het wetenschappelijke onderwijs ons daadwerkelijk iets bijbrengtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Klagen omdat je je tentamens haalt zonder veel te doen.
Het bewijs, zelfs met mijn gebrekkige nederlands lukt het me om punten te halen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef xxiessiexx het volgende:
"jou studie"?
Tss je bent gewoon jaloers dat je zelf die fout niet zag.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Flikker nou verdomme eens een keer op met dat gezeik iedere keer over spelfouten!!!!!!!!!
Zagen over spelfouten is laag. Dat zou betreffende user nooit doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss je bent gewoon jaloers dat je zelf die fout niet zag.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Zagen over spelfouten is laag. Dat zou betreffende user nooit doen.
Ik gaf laatst bijles wiskunde aan een meisje uit havo 4 (toekomstige HBO'er) en daar moest ze om een stijging te berekenen het verschil tussen 17,2 en 18,6 aan mij vertellen. Na heel lang nadenken zonder eruit te komen pakte ze maar de GR.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zat laatst in de bus en tegenover mij zaten twee meiden die een tentamen hadden. Welk vak dit was weet ik zo exact niet. Echter ging het over het wel of niet toegestaan gebruik van een rekenmachine. Meisje 1 vond dit onzin. Het was namelijk een vak waarbij je eigenlijk niet hoefde te rekenen. Echter zat er één vraag bij waar een of andere planning gemaakt moest worden. Meisje 2 vond dat een rekenmachine absoluut noodzakelijk was. Haar argument? "Anders kan je toch nooit 10x 0,02 uitrekenen?''
Ik:![]()
Het was HBO of WO, dat is het enige wat ik weet.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Zagen over spelfouten is laag. Dat zou betreffende user nooit doen.
verschil is 1,4?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik gaf laatst bijles wiskunde aan een meisje uit havo 4 (toekomstige HBO'er) en daar moest ze om een stijging te berekenen het verschil tussen 17,2 en 18,6 aan mij vertellen. Na heel lang nadenken zonder eruit te komen pakte ze maar de GR.
Ooooooooooooh jawel!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je kan me niet vertellen dat een toekomstige HBO'er een rekenmachine pakt om 18,6-17,2=1,4 uit te rekenen
Mwah ik zie het bij sommige vakken hier ook wel aan de TU Delft... dat 6 ECTS voor het ene vak gewoon 8 weken snoeihard studeren betekent en je vervolgens in je handjes mag wrijven als je een 7 scoort...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef zquing het volgende:
Disclaimer:
Laat me vooropstellen dat dit voornamelijk een klacht is over economie aan de UVA, hoe het met het onderwijs op jouw studie gesteld is weet ik niet, maar ik ben bang dat het weinig beter zal zijn. Mocht je een technische studie doen dan gaat dit topic niet voor je op en verdien je een hoop respect![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |