oh ik dacht dat LAPO ook wel kon als Last Posterquote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza LAPO staat voor last post en fipo voor first post, dus was moet had zijn
Yes!quote:
Moet nog leuke michiel icon makenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Djur, wat doet Ekdom op jouw avatar?
Huhquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Djur, wat doet Ekdom op jouw avatar?
Goede tip!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
soms stellen ze paar duizend eigen inbreng verplicht. je kan beter dat eigen geld in soort bankspaar product stoppen om een voorziening te maken om je huis af te lossen.
Nee hoor, (never mind the) Starsquote:
Bij spaarhyptheek heb je combinatie van rente en aflossing via ingelegde premie. Daar heb je dan weer 2 producten van beleggen of het nieuwe sparen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Janneke.
FF springen door de kamer op Fake Blood - I Think I Like it. Nou en of !![]()
[..]
Goede tip!. ben druk bezig met het hele hypotheek gebeuren, maar heb een advies gekregen om de rente 10 jaar vast te zetten of 5 jaar. Maar bij die van 5 jaar val ik een beetje over de hoge kosten het eerste jaar. Zo staat daar een premiestorting bij, maar valt dat dan onder de provisie? Zal het morgen maar eens neerleggen bij m'n makelaar..
Och ja, naamsverandering...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, (never mind the) Stars
ik dacht al, waar heeft die gast het overquote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Piieeperd!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zitten nu in mijn oren, auw auw auw.
Ah, keequote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
ALtijd lastig met hypotheken. In ieder geval is de rente niet echt hoog op het moment, dus je zou kunnen pverwegen het voor een langere tijd vast te zetten idd.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Janneke.
FF springen door de kamer op Fake Blood - I Think I Like it. Nou en of !![]()
[..]
Goede tip!. ben druk bezig met het hele hypotheek gebeuren, maar heb een advies gekregen om de rente 10 jaar vast te zetten of 5 jaar. Maar bij die van 5 jaar val ik een beetje over de hoge kosten het eerste jaar. Zo staat daar een premiestorting bij, maar valt dat dan onder de provisie? Zal het morgen maar eens neerleggen bij m'n makelaar..
Mijn god, wat lastig allemaal! Die ingelegde premie heb je toch ook bij de 10 jaar variant? Maar dan heb je er minderquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij spaarhyptheek heb je combinatie van rente en aflossing via ingelegde premie. Daar heb je dan weer 2 producten van beleggen of het nieuwe sparen.
Zeker lastig, helemaal als je starter bentquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ALtijd lastig met hypotheken. In ieder geval is de rente niet echt hoog op het moment, dus je zou kunnen pverwegen het voor een langere tijd vast te zetten idd.
Ik heb zelf een volledig aflossingsvrije hypotheek, ik zorg er zelf wel voor dat ik straks voldoende kapitaal heb om het af te lossen. Voorlopige tussenstand is ondanks de crisis boven verwachting
je kan variant afspreken met variabele rente , dan betaal je even veel rente dan dat je aan rente krijgt over je inlegdeel.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god, wat lastig allemaal! Die ingelegde premie heb je toch ook bij de 10 jaar variant? Maar dan heb je er minder
" last " van omdat de termijn van betalen langer is. Toch?
Whehe.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zitten nu in mijn oren, auw auw auw.
rente is nou helemaal niet gunstig, er zitten hele hoge risico opslagen op. banken lenen nu geld voor 1%quote:Op woensdag 11 november 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker lastig, helemaal als je starter bent. Uiteindelijk wel leerzaam, maar een foutje is zo gemaakt.. En die kans wil ik toch zo klein mogelijk houden
. Mijn voorkeur gaat ook uit naar het wat langer vastzetten. Rente is idd gunstig en je hebt er dan ook een tijd geen omkijken meer naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |