quote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef Saaaaab het volgende:
Volgens mij is dat verhaal geen hoax.
Dat snapte ik ook nog wel, maar daar hoeven ze me nog niet mee lastig te vallenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:08 schreef CaptainCookie het volgende:
TS faalt vreselijk
Die 'gebeurtenis' is juist waar de naam 'bug' vandaan komt faalkaas
Lastig vallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook nog wel, maar daar hoeven ze me nog niet mee lastig te vallen. Bij een bug denk ik aan een fout in het computerprogramma, niet een insect. Dus was het geen echte computerbug.
Metquote:
Waar zie jij het 'grapje' dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook nog wel, maar daar hoeven ze me nog niet mee lastig te vallen. Bij een bug denk ik aan een fout in het computerprogramma, niet een insect. Dus was het geen echte computerbug.
dat... prutserquote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat is geen humor, maar gewoon een aanleiding om dat zo te noemen.
Knuppel, met je irritante kleuter-OP.
Dat was het wel, een echte bug. En daar is dus de gewoonte uit voortgekomen om problemen met computers bugs te noemen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef Dropdown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:10 schreef Markster het volgende:
omfg, jij bent echt n00b.
Zoals hierboven al vermeld: het was echt zo, alleen volgens mij geen mot, maar goed dat doet er verder niet toe.
Het is echt naar een insect vernoemt, en dat maakt jou extra kansloos omdat je klacht nu niet klopt.
doei
Dus je zusje gaat die pijpbeurt geven dan? Hoe oud is ze?quote:
En een virus is geen echt virus!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:15 schreef Echo99 het volgende:
Hahahaha.... Spam is heul geen worst... hahahhaha![]()
![]()
Dit, retard.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat is geen humor, maar gewoon een aanleiding om dat zo te noemen.
Knuppel, met je irritante kleuter-OP.
Heb geen zusje, wel 2 buurmeisjes van 14 en 16quote:Op woensdag 11 november 2009 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus je zusje gaat die pijpbeurt geven dan? Hoe oud is ze?
En een firewall staat niet echt in de fik..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En een virus is geen echt virus!!!![]()
En de muis piept helemaal niet!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En een firewall staat niet echt in de fik..
Ik dacht dat mijn grappen slecht waren...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En de muis piept helemaal niet!!!
Altijd bazin onder baas.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn grappen slecht waren...
De laatste.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:23 schreef zomgmoz het volgende:
jammer, ik verwachte stiekem een topic met allemaaal nerdgrapjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is dus helemaal geen grap. Het is doodserieus.quote:
Dat dus.quote:. Teringjantje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |